Originally posted by Kyytsis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ETA:n männät
Collapse
X
-
speed limits are for pussies
-
-
Originally posted by jvakeva View Postetan männät, mitkä mulla on ollu, oli pattipäiset, ja se patti oli vähän alle 4mm korkea, en muista ihan tarkkaan.speed limits are for pussies
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKeskellä mäntää täysin pyöreä 0,65mm korkea patti. Ensin on männän reunasta katsottuna n.1cm tasaista, sitten alkaa patti nousta hieman viistosti tuon huimat 0,65mm. Itse patin laki on myös ihan tasainen. Harmi kun ei itsellä just nyt ole kuvaa tuollaisesta männästä, mutta tuollaisia 4mm:n patille olevia eta-mänitä ei ole, piste.speed limits are for pussies
Comment
-
-
Originally posted by timpa View PostKuinkahan korkeeksi ton patin uskaltas jättää kun kerran on mahdollista tehdä siitä korkeampikin kun toi 0.65mm.Ja kun toi 2.5 kannen palotila on niin paljon isompi kun etan.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Jos on paljon varaa sorvata niin tottakai kannattaa tehdä mahdollisimman lähelle b25:sen männä muotoja, koska jos sorvaa esim."tasalakiseksi" jää paljealue puuttumaan kokonaan koska b25 kannessa/männässä paljealue on loivasti viistossa ja eta:ssa etan kannella se on suorassa kuten myös b20/b23 moottoreissa.Last edited by Racink; 23-12-2006, 15:16.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKeskellä mäntää täysin pyöreä 0,65mm korkea patti. Ensin on männän reunasta katsottuna n.1cm tasaista, sitten alkaa patti nousta hieman viistosti tuon huimat 0,65mm. Itse patin laki on myös ihan tasainen. Harmi kun ei itsellä just nyt ole kuvaa tuollaisesta männästä, mutta tuollaisia 4mm:n patille olevia eta-mänitä ei ole, piste.
Mitkähän nuo mun männät sitten on, kun siinä on ihan tasalakinen patti männässä ja 0,3mm korkea?? Pitäisi kyllä olla 11:1 eta koneesta.
Voin laittaa kuvan tänne männästä jos helpottaa tunnistamista.TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKeskellä mäntää täysin pyöreä 0,65mm korkea patti. Ensin on männän reunasta katsottuna n.1cm tasaista, sitten alkaa patti nousta hieman viistosti tuon huimat 0,65mm. Itse patin laki on myös ihan tasainen. Harmi kun ei itsellä just nyt ole kuvaa tuollaisesta männästä, mutta tuollaisia 4mm:n patille olevia eta-mänitä ei ole, piste.
Comment
-
-
Joulu on jo ovela
Originally posted by T3 View PostTähänhän vaikuttaa olennaisesti myös käytettävä nokka-akseli. Eli, jos on paljon nostoa, ei patti voi olla korkea. Lisäksi 2,5-kannessa on suuremmat venttiilit, jolloin venttiilinlautanenkin tulee hieman alemmas, kuin 2,0/2,3-kansissa, silloin kun venttiili on täysin auki.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Jacek View PostTuota en ole koskaan mitannut mutta sen voin sanoa että vakiokorkeudessa olevan 325i kannen venttiilit tulevat 288° Schrick -nokalla 1,1mm päähän ETAn 11.0:1 puristeisista männistä eli liian lähelle. En muista tuon nokan nostoa venttiililtä enään ulkoa mutta se löytyy varmasti googlettamalla, Schrickin kotisivuilta tai Bayermann:ille soittamalla. Tämä saattaa auttaa, tai sitten ei =)Originally posted by Freak View PostKosketusvaaraa silloin kun venttiili on täysin auki, ei ole, vaikka käyttäisi M20b20-kampiakselia. Vaikka siinä tuppikullikammessa lyhyt isku onkin, ei semmoista nokkaa pää maallaan kanna, että venttiili osuisi täysin auki ollessaan mäntään ellei asentajan jako ole pahasti pielessä. :think
Lisäksi, kuinka pieni tuo välys on silloin, kun kannesta on jo ainakin kerran vedetty taso suoraksi, jos ei jopa kaksikin kertaa.
Mutta mikäs siinä. Laittaa sinne sitten vaikka 328-asteisen 12mm:n nousulla olevan nokan jos ei kerran kosketusvaaraa ole.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment