Kansien valun laadusta joku joskus vaitti et se muuttuu jossain vuosimalleissa mut tiedä sitä sitten.Kyl mulle on tullu vastaan haljenneita kansia m10 ja m20 koneissa liki kaikissa malleissa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
is:n turbotus?? vai 325 turbotus
Collapse
X
-
Originally posted by timpa View PostTon paskempaa moottoria ei ole tehty.Se ajaa kyl asiansa kun ei välitä siitä rallatuksesta eikä anna sille tennaria mut viritys/ahtamis mielessä ei mitään virkaa
Mieluimmin rallattava 230hv ahdettu M40 ku runkuttuva 150hv kutonenTeam Ryyppymäki
Comment
-
-
Hankala ja kallis osistaan eikä siitä saa voimaa siihen rallattavaan kutoseen nähden...ja vaihdat sitä jakoremmiä tiuhaan ja nostimia ja keinuja ja nokka-akselia.Eikä perään sovi muu vaihdelaatikko kun m40 oma tai m20 loota ja sit jää loota kallelleen..Nää on vaan mun mielipiteitä siitä koneesta.Ehkä vanhan m10 ja m20 on maamoottoreita ilman "hienoja hydraulinostimia" mut ne ainakin toimiispeed limits are for pussies
Comment
-
-
Originally posted by timpa View PostHankala ja kallis osistaan eikä siitä saa voimaa siihen rallattavaan kutoseen nähden...ja vaihdat sitä jakoremmiä tiuhaan ja nostimia ja keinuja ja nokka-akselia.Eikä perään sovi muu vaihdelaatikko kun m40 oma tai m20 loota ja sit jää loota kallelleen..Nää on vaan mun mielipiteitä siitä koneesta.Ehkä vanhan m10 ja m20 on maamoottoreita ilman "hienoja hydraulinostimia" mut ne ainakin toimiiTeam Ryyppymäki
Comment
-
-
Originally posted by Pite^ View PostNiin no jossain mielessä oot oikees. Mutta itse ottaisin IS:N ennemmin ku Jonku 325i M20B25.. Koska on enemmän tilaa konehuoneessa ja saahan noihin 4 syl koneisii reilusti voimaa jos paalua riittää..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostNo eipä noita kyl kovin paljoa ole..
Lassi kertoi aika olleennaisen, saat paremmin apua ongelmissa yms m20 konetta rakennellessa. M42 koneen rakentelusta ei täällä ole varmaan kovin paljon tietotaitoa (siis ahtamis merkeissä)
Comment
-
-
Originally posted by timpa View PostTon paskempaa moottoria ei ole tehty.Se ajaa kyl asiansa kun ei välitä siitä rallatuksesta eikä anna sille tennaria mut viritys/ahtamis mielessä ei mitään virkaaOriginally posted by timpa View PostHankala ja kallis osistaan eikä siitä saa voimaa siihen rallattavaan kutoseen nähden...ja vaihdat sitä jakoremmiä tiuhaan ja nostimia ja keinuja ja nokka-akselia.Eikä perään sovi muu vaihdelaatikko kun m40 oma tai m20 loota ja sit jää loota kallelleen..Nää on vaan mun mielipiteitä siitä koneesta.Ehkä vanhan m10 ja m20 on maamoottoreita ilman "hienoja hydraulinostimia" mut ne ainakin toimii
Tämä kaikki ihan OT paskaa taas, mutta joskus vaan sapettaa kun tuo m40 manataan ihan kelvottomaksi. Kyllä esim. m20b20 on täysin kelvoton paska m40b18:seen verrattuna.
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Stoisin kuin m40 moottorin kansia ja varaosia kun ei juuri liikkeellä ole, niitä kun ei monikaan harrastaja yleensä ota harrastekohteeksi jostain kumman syystä.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by arosuzi View PostRaumallakin oli jopa yksi vielä n. kuukausi sitten
jos ny puhutaan samasta autosta
ja omistaja voi itsekkin kertoa totuuden... kun vaikka mitä siitä kuului...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostIhme kun ei myynti ilmoon laita oikeita tehoja sitten :think:think*
jos ny puhutaan samasta autosta
ja omistaja voi itsekkin kertoa totuuden... kun vaikka mitä siitä kuului...
Anteeksi paha OT Bullshit.
EDIT: Tiedot perustuvat kaverin puheisiin joka on erittäin hyvä tuttu/kaveri kyseisen bmw:n rakentajan kanssa. Minä en näitä stooreja ole vielä uskonut kun en ole itse nähnyt.Last edited by arosuzi; 24-12-2006, 23:45.
Comment
-
-
Originally posted by arosuzi View Postturbo-busan ohi kyseinen auto on mennyt busan mittarin näyttäessä 290... uskokoon ken tahtoo.
Anteeksi paha OT Bullshit.
EDIT: Tiedot perustuvat kaverin puheisiin joka on erittäin hyvä tuttu/kaveri kyseisen bmw:n rakentajan kanssa. Minä en näitä stooreja ole vielä uskonut kun en ole itse nähnyt.
Juu, joo ja ihan varmaan... Olisi ihan kohtuu kovilla jo vakio bussin kanssakin.Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
-
312cc suuttimilla 480hp? Tai 0,8 bar ahdoilla m20 koneesta 480hp? Toi moposportin asetelmakin on sen verran jämä (vakiota huonompi, kuten täällä on todettu) ettei sekään kestäisi tommosia tehoja. Esson baari325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment