Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 kytkimistä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #76
    Originally posted by Maza View Post
    -618 asetelmalle ? Kysyin -765 asetelmalle sachsilta ohjeet. 8,4mm sintterilevyllä tulee vauhtipyörässä olla upotusta asetelmalle 1,2mm ja 9,3mm massalevyllä (1861 931 034) 0,3mm.

    _Muistaakseni_ nuo samat mitat toimii myös -618:n kanssa. Mortimer voisi vielä tuon varmistaa.
    Teitkö tuon ohjeen mukaan itse? Miltä kytkin tuntuu?
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • mortimer
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1079
      • Satulinna kaukomaan

      #77
      Originally posted by Jasu View Post
      Teitkö tuon ohjeen mukaan itse? Miltä kytkin tuntuu?
      Mä olen tehnyt molemmat 0.3mm upotuksella, -618 ja -765 asetelmat massalevyllä.
      -618 kestää M3:sen massalevyllä 500Nm nätisti
      -765 kestää M5:sen massalevyllä 650Nm nätisti
      Poljintuntuma hyvä, kunhan kytkinhaarukka on oikeassa asennossa, jo parin millin asentovirhe tekee polkimesta kumipallon.

      i3S -20
      E30M3 slotcar 1:32
      XKE FHC 1971
      Mgb Gt -66
      T6 -19
      E91 -08

      Comment

      • Jasu
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 2110
        • Tampere / Isojoki

        #78
        Hieno homma.
        Tuon ohjeen mukaan teetätin v-pyörän itselleni.
        Volvo S80 V8
        Mercedes C250d
        M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

        Comment

        • Jusa20
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2009
          • 251
          • Tampere

          #79
          Herätellääs vanhaa topikkia. Mitäs eroa on m20b20 ja m20b25 paineasetelmissa? Vai onko mitään? Saschsilta ku kattelin niin levy ja laakeri on samalla numerolla, mutta asetelma eri numerolla.
          E30 316 2.1 tic projektina
          Käyttis E34 525iA -89 M50

          Comment

          • Freak
            BTCF Member
            • Apr 2003
            • 2561
            • .

            #80
            Originally posted by Jusa20 View Post
            Herätellääs vanhaa topikkia. Mitäs eroa on m20b20 ja m20b25 paineasetelmissa? Vai onko mitään? Saschsilta ku kattelin niin levy ja laakeri on samalla numerolla, mutta asetelma eri numerolla.
            M20b25 jäykempi.
            Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

            Vanha Uuden liiton mies...

            Comment

            • Jusa20
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2009
              • 251
              • Tampere

              #81
              Originally posted by Freak View Post
              M20b25 jäykempi.
              oukei. Tämä hyvä tietää 2.5 pakettia vaan tilaukseen.
              E30 316 2.1 tic projektina
              Käyttis E34 525iA -89 M50

              Comment

              • raimo1
                BTCF Member
                • Jun 2008
                • 296
                • Kouvola,ksnk

                #82
                Kytkimen kevenin

                Se jousi mikä sijaitsee pääsylinterin yläpuolella ja on yhteydessä polkimeen, onko se pakollinen?

                Onhan ilman sitä ajettu mutta kunhan varmistelen.
                E30 m20b27hyrrä

                The first eighteen years of your life are like a free trial, and after that it's pay to play

                Comment

                • Peksu_M20
                  BTCF Member
                  • Jul 2005
                  • 2122
                  • Lahti

                  #83
                  Originally posted by raimo1 View Post
                  Se jousi mikä sijaitsee pääsylinterin yläpuolella ja on yhteydessä polkimeen, onko se pakollinen?

                  Onhan ilman sitä ajettu mutta kunhan varmistelen.
                  Onhan se ainekin kivempi ilmata kun poljin tulee itsestään ylös, Ei kait sitä muuten tarvitse :think
                  Mahtiala kustom - No connection
                  Bmw E21 320A -81 "330i"
                  Bmw e30 318is

                  Comment

                  • Osmis
                    Moderator
                    • May 2006
                    • 5271
                    • Lieksa, Middle of Nowhere

                    #84
                    Mitään kun en näistä älyä, niin herätelläämpä taas vanhaa topiccia. Nämä yhdistelmät varmaan ihan toimivat hieman viritettyyn vapariin:



                    Ja vakio levy ja asetelma, esim tuosta:



                    Ja tuossa vauhtipyörän linkissä mainitsevat myös 35mm pitkistä pulteista. Nekö vällttämättömät, ettei passais orkkis 28mm pitkät?
                    Sawo-Karjala - connection

                    @osmis_garage

                    Harraste: E30 325i Cabriolet -86

                    Käyttis: E39 528i M-Sport -99

                    Comment

                    • nevari
                      BTCF Member
                      • Apr 2008
                      • 259
                      • jyväskylä

                      #85
                      jospa tämä topicci sopisi parhaiten

                      kuinka raskas tuo 618 sachs asetelma on käyttää? onhan siinä saletisti pitoa omaan käyttökohteeseen mutta ajaako tuolla kaupungissa ilman että on seuraavan päivän pohje kipeä? saako miellyttävämmän käyttökokemuksen päivittämällä 240mm kytkimeen? ja m20 moottorin jatkoksi menossa.

                      joka tapauksessa vauhtipyörä vaihtumassa joten tuumasin miksei päivitä samalla niin että varmasti riittää.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎