Originally posted by Maza
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 kytkimistä
Collapse
X
-
Originally posted by Jasu View PostTeitkö tuon ohjeen mukaan itse? Miltä kytkin tuntuu?
-618 kestää M3:sen massalevyllä 500Nm nätisti
-765 kestää M5:sen massalevyllä 650Nm nätisti
Poljintuntuma hyvä, kunhan kytkinhaarukka on oikeassa asennossa, jo parin millin asentovirhe tekee polkimesta kumipallon.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by Jusa20 View PostHerätellääs vanhaa topikkia. Mitäs eroa on m20b20 ja m20b25 paineasetelmissa? Vai onko mitään? Saschsilta ku kattelin niin levy ja laakeri on samalla numerolla, mutta asetelma eri numerolla.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by raimo1 View PostSe jousi mikä sijaitsee pääsylinterin yläpuolella ja on yhteydessä polkimeen, onko se pakollinen?
Onhan ilman sitä ajettu mutta kunhan varmistelen.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Mitään kun en näistä älyä, niin herätelläämpä taas vanhaa topiccia. Nämä yhdistelmät varmaan ihan toimivat hieman viritettyyn vapariin:
Ja vakio levy ja asetelma, esim tuosta:
Ja tuossa vauhtipyörän linkissä mainitsevat myös 35mm pitkistä pulteista. Nekö vällttämättömät, ettei passais orkkis 28mm pitkät?Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
jospa tämä topicci sopisi parhaiten
kuinka raskas tuo 618 sachs asetelma on käyttää? onhan siinä saletisti pitoa omaan käyttökohteeseen mutta ajaako tuolla kaupungissa ilman että on seuraavan päivän pohje kipeä? saako miellyttävämmän käyttökokemuksen päivittämällä 240mm kytkimeen? ja m20 moottorin jatkoksi menossa.
joka tapauksessa vauhtipyörä vaihtumassa joten tuumasin miksei päivitä samalla niin että varmasti riittää.
Comment
-
Comment