Vielä olis kiva kuulla kokemuksia Sachsin kytkimistä. Erityisesti paineasetelmasta mallia 883082 999 618. Pro streetiltä näyttäis noita saavan. Saako muualta halvemmalla?
onko kellään tietoo mistä kannattais kysellä semmosta kytkintä mikä kestää
yli 550 nm vääntöö tällähetkellä autossa sach motorsport asetelma ja 4-lapanen sintteri levy mut ei pidä.
onko kellään tietoo mistä kannattais kysellä semmosta kytkintä mikä kestää
yli 550 nm vääntöö tällähetkellä autossa sach motorsport asetelma ja 4-lapanen sintteri levy mut ei pidä.
Joku toinen sintteri ton italian ihmeen tilalle, niin pitäis kyllä tolla asetelmalla pitää. Ainakin ruotsissa noilla ppf:n levyillä on pitänyt isompiakin vääntöjä mitä tuolta foorumilta on lueskellut..-> http://www.pure-pf.com
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Tarvii varmaan tollanen Sachs varmaan hommata sit. Tosta M20-vauhtipyörän keventämisestä täällä on peloteltu, niin mikäs olis parempi vaihtoehto? Ruotsin pojat noita on kevennelleet surutta alle 4 kiloisiksi.
Tarvii varmaan tollanen Sachs varmaan hommata sit. Tosta M20-vauhtipyörän keventämisestä täällä on peloteltu, niin mikäs olis parempi vaihtoehto? Ruotsin pojat noita on kevennelleet surutta alle 4 kiloisiksi.
Onko ruotsissa tosiaan noita m20 valupyöriä kevennetty ja vieläpä noin paljon? Kuulostaa aika hurjalta, kun ei taida esim. s14 evon pyörätkään painaa alle viittä kiloa... Ei kai siinä sitten mitään jos ne kestää, mutta eiköhän teräspyörä kuitenkin ole hiukan turvallisempi ratkaisu.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Sieltä löytyy muutakin mielenkiintoista. Ei siellä kyllä missään erityisesti mainita, että olis alkuperäisiä M20-vauhtipyöriä, mutta toisaalta ei ole mainintaa mistää muustakaan, että olis esim. teräksestä tehtyjä.
Pirun kallista vaan, jos meinaa jonkun teräksisen tai alumiinisen hommata.
Comment