Originally posted by Hydetys
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330D (m57) kaksoismassavauhtipyörästä
Collapse
X
-
Originally posted by pseppala View PostAlan tulla siihen tulokseen, että teräksinen kokolimppu (painoltaan lähes sama uin kaksoismassa) + Sachsin orgaaninen mieto kisakytkin on ainoa vaihtoehto. Teräsvauhtipyörän joutuu ainakin satavarmasti teettämän, mutta hinta tulee edullisemmaksi kuin orggis kaksoismassa. Pajalle voi viedä orggis kaksoismassan, josta mitat otetaan.
Eri asia on, kannattaako dieselin kanssa tehdä kovin kevyttä VP:tä..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Kannattaa sitten muistaa, että kun vaihtaa kaksoismassan kovaan vauhtipyörään, monilla on alkanut laatikko koliseen tyhjäkäynnillä. En tiedä mistä johtuu tai onko siitä haittaa, sen saa joku viisaampi kertoa.
Itsellä resonoi ikävästi kun vedättää alle 2000rpm isolla vaihteella, kyseessä kuitenkin s38 moottori, mutta tuota kolinaa on ollut niin bensa kuin diesel malleissa.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostSiis tuo rmfd-set on se kytkin vai eikö nyt ymmärretä toisiamme ?
Rmfd = re-manufactured
Jjep nyt ymmärretään. katoin vaa ku oli voi kaks riviä
01 SET RMFD-CLUTCH PARTS TWIN MASS FLYWHEEL D=240MM 1 21207531845 $254.45
02 RMFD CLUTCH DISK F.TWIN MASS FLYWHEEL D=240MM 1 21217526590 $191.95
01 onki setti...
Mitäs tollaselle vauhtipyörälle tulee hintaa ?330xd -01
Comment
-
-
Lukeekos tuo m57n jotain siltä pyörältä? Vanhempi ainakin luki ilmeisesti kierrokset? Jos jollain kuvia irtonaisesta limpusta niin vois pistää tähän?Last edited by zJark; 27-02-2009, 13:50.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Täällä tuntuu olevan puhetta tuosta kaksoismassavauhtipyörästä.. Kirjotin siitä topikin tuonne tekniikkaan. Voiko tuo kyseinen osa olla syypää siihen että auton sammuttaessa kytkin ylhäällä kuuluu "kolinaa" jota ei kuulu kun kytkin on painettu pohjaan. Kone on siis 330d 150kw, ajettu 202tkm. Vai kannattaako vikaa hakea muualtakin.
Comment
-
-
onko jollakin ratkaisu tähän?
onko joku löytänyt tähän ratkaisun?
itsellä nyt vara autossa 330D/M57(184hp), painelaakeri rupesi pitää ääntä, joten ajattelin samalla päivittää kestävämpi kytkin ja kenties saalla uusia kaksoismassavp, mutta mitä järkeviä en ole löytänyt sopivalla budjetilla. ja sen takia ajattelin päivittää kestävämmä osilla ku ajattelin voisin ottaa tosta hiukan enempi vääntöä käyttöön.Last edited by weni_; 26-02-2019, 23:13.
Comment
-
-
Budjetti ratkaisuja näihin kytkimiin on hieman vähemmän tarjolla, mutta jos haluat kuitenkin halvalla päästä niin multa löytyis sulle uusi kytkinasetelma, sekä painelaakeri todella edullisesti ja tuohon kaveriksi vaikka sintterilevy.
Comment
-
Comment