elikkä meni otsikon mukaisesta pannusta 1-pytyn imupuolen keinu poikki ku läimäytin.. alko käymään välittömästi viidellä, säksättään ja tärrään vähän.. ajoin siitä sit kotiin n. 1km ja venakoppa auki niin siellähän oli pätkä keinuvipua hienosti näkyvis.. siivosin sen pätkän pois. muuta silppua tms. ei näkyny.. pienen ongelma teki kun täytys aamulla lähtee 30km päähän töihin ja se toinen pää keinusta on sen verran pitkä että osuu venttiililautaseen ja tekee sen säksätyksen.. elikkä uskallanko lähtee tolla töihin ilman pelkoo että venttiili pääsee tippuun mukiin.. entä sopiiko tuohon keinut esim. M10 koneesta? niitä kun on nurikssa vaikka muille jakaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30B34 keinuvipu ongelma
Collapse
X
-
M30B34 keinuvipu ongelma
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.Tags: None
-
-
Originally posted by peto2 View Postelikk? meni otsikon mukaisesta pannusta 1-pytyn imupuolen keinu poikki ku l?im?ytin.. alko k?ym??n v?litt?m?sti viidell?, s?ks?tt??n ja t?rr??n v?h?n.. ajoin siit? sit kotiin n. 1km ja venakoppa auki niin siell?h?n oli p?tk? keinuvipua hienosti n?kyvis.. siivosin sen p?tk?n pois. muuta silppua tms. ei n?kyny.. pienen ongelma teki kun t?ytys aamulla l?htee 30km p??h?n t?ihin ja se toinen p?? keinusta on sen verran pitk? ett? osuu venttiililautaseen ja tekee sen s?ks?tyksen.. elikk? uskallanko l?htee tolla t?ihin ilman pelkoo ett? venttiili p??see tippuun mukiin.. ent? sopiiko tuohon keinut esim. M10 koneesta? niit? kun on nurikssa vaikka muille jakaa..
Jos nyt kuitenkaan et en?? ajais sill?..
________
Marijuana Strain IndexLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 08:04.
-
-
M10 keinut sopii. En tiedä mitä tykkää tuollaisen matkan ajamisesta, mut jos meinasit ajaa niin irrota 1 sylinterin suuttimesta johto.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
ilmeisesti on mahdotonta vaihtaa keinua kannen ollessa paikallaan.. ainakin tuo rakenne vaikutti siltä?.. kertokaa viisaammat?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
aloin ny purkaan tuota kantta ja meinaa hajota pää ton imusarjan kans.. mistä vitun välistä alemmat mutterit saa aukastua ja toinen mitenkä aukee suuttimien liittimet?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
päädyin sitten ottaan kannen pois imusarjan kanssa ja onnistu paljon helpommin ku imusarjan irrottaminen (vaikka se hiukan painaakin) :think
mutta huomenna täytyis vaihtaa se keinu.. onko siihen keinuvipuakselin liikutteluun jotain ohjetta vai meneekö se ihan pultin ja vasaran kan kiltisti sivuun?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postaloin ny purkaan tuota kantta ja meinaa hajota pää ton imusarjan kans.. mistä vitun välistä alemmat mutterit saa aukastua ja toinen mitenkä aukee suuttimien liittimet?
Miksi imusarja pitää saada pois, siis ennen kun kannen repäset irti? Kansi pöydällä se on näppärä irrottaa
Mutta siis tosissaan sanottuna eihän ole yhtäkään syytä miksi se imusarja pitäisi siitä kannesta irroittaa siellä konehuoneen puolella? Mukavampi se on nostaa pois paikaltaankin kun on imusarja kiinni mistä voi nostaa
Tai sit ymmärsin kysymyksen iiiihan väärin :think
(edit, viimeksi repinyt M20 kansia irti lohkosta ja M30 tapauksesta on aikaa jo likemmäs vuosi mutta kyllä mä senkin piruvie imusarjan kanssa taisin irrottaa? Tai sitten imusraja oli irti ja listoilla/helvetin pitkillä jatkoilla väkersin sen paikalleen kun kone oli irti.. löyhä pää, ei voi muistaa)Last edited by mukko; 16-05-2007, 23:44.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
syytä ny ei tie vermaks kukaan mutta ilmeisesti syynä metallin väsyminen.. todennäkösesti juurikin tuo nokka piti nakutusta jo hyvän tovin..
onko niinhin keinuvipu akseleiden aukasuun jotain kikka kolmosta vai kelpaako vasara ja saattaja?
edit: kannessa on kilkkeet sisässä ja tarvis alkaa kasaamaan.. mutta mihinkäs momenttiin kannenpultit väännetään?Last edited by peto2; 17-05-2007, 14:39.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmutta mihink?s momenttiin kannenpultit v??nnet??n?
________
INFERTILITY ADVICELast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 08:04.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMiksi katkesi? Miksi ne yleensä katkeaa ja mitäs laitetaan tilalle, että ei katkea enään?
Ja ne on alumiinisia et se kertoo jo jotain kestävyydestä....:think
Itelle vaihoin kaikki uudet eikä oo kyll nyt katkeillu(*koputtaa puuta*)
Ja aina öljyn vaihdon yhteydessä oon tarkistanut/säätänyt välykset...
Jostain sais vissiin lujempia, mut oli muistaakseni aika kalliita....Parhaat pelaa
Comment
-
-
äänestä päätellen välys oli liian suuri.. no nyt on kone kasassa, sähköjä täytyy viel vähä pistää ja öljyt vaihtaa.. kuinka monta kierrosta konetta täytyy pyörittää (käsin) että varmistuu ettei jako ei oo ainakaan niin paljoo pielessä ettei tuu uutta remonttia?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment