Originally posted by JKK
View Post
M60 omistajat!
Collapse
X
-
-
Vaihdoin tänään ölypohjan tiivistettä ja samalla tarkastin nuo öljypumpun pultit. Kaksi kiinni ja yksi oli irtonaisena hammaspyörän kotelon sisällä.
Mitään tuhoa ei ollut vielä päässyt tapahtumaan.
Mitenkäs tuo öljypumpun ketjun kireys säädetään?
En löytänyt ohjetta.
Comment
-
Originally posted by kake View PostTuli sitten tänään itsekkin tarkastettua nuo öljypumpun pultit. Oli jo korkea aikakin, kaksi pulttia oli jo öljypohjassa.
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
Originally posted by JK88 View PostMikä kone vm98(facelift) 740:llassa on? Ongelmaa pulttien kanssa?
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
Originally posted by chorrus View PostSulla on M62b44, eli "ei pitäisi" olla tuota ongelmaa.
Tosin tuon mukaan -> http://www.autopower.se/mekartips/me...s.asp?dokid=37 koskisi myös M62 koneita? Kyllähän nuo kannattaa tarkistaa, mulla oli kaikki ne pumpun lohkojen pultit löysällä ja sitä ketjuakin sai reilusti kiristää (välystä oli noin 20mm.)Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino
Comment
-
Originally posted by kake View PostTosin tuon mukaan -> http://www.autopower.se/mekartips/me...s.asp?dokid=37 koskisi myös M62 koneita? Kyllähän nuo kannattaa tarkistaa, mulla oli kaikki ne pumpun lohkojen pultit löysällä ja sitä ketjuakin sai reilusti kiristää (välystä oli noin 20mm.)
E38 740i -3/98 M62B44E36 325i ---> E38 740i
Comment
-
Osa sanoo että ei ja osa kyllä. Itselläni on E39 540 -97 joten kannattaa varmaankin ensi öljynvaihdon yhteydessä tarkistaa?
Paljonko kustantaa muuten öljypohjan tiiviste ja onko ihan hyllykamaa?
Mikä M62 moottori tässä nyt on kuin ei voi kaikkea muistaa/tietää. kiitosLast edited by reekoon; 23-03-2009, 14:10.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Jos sulla on marmoritiskiltä haettu varusteluettelo niin siitä ilmenee myös kone tyyppiVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Originally posted by reekoon View Post
Mikä M62 Moottori Tässä Nyt On Kuin Ei Voi Kaikkea Muistaa/tietää. Kiitosex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
ö pohjan pultit
Originally posted by Larry View Poston se kumma kun tommosia lapsentauteja ilmenee, melkeen samoja ongelmia kuin itänaapurin valmistamissa kamppeissa(UAZ)
Comment
Comment