Originally posted by Cell
View Post
M50b25 Käy liian rikkaalla
Collapse
X
-
Eli kierroksilla menee nippanappa läpi, tyhjäkäynnillä liikaa HC:tä (palamaton polttoaine). Kaikkea on kohta yritetty, jäänestoakin oli reilusti tankissa. Auto toimii täysin, käy nätisti ja kulkee hyvin.
¨
Ei kai rikkinäinen katti voi HC:tä nostaa? Pitää varmaan taas tulpat vaihtaa, pitäisiköhän laittaa hiukan kuumemmat?
Comment
-
-
Vaihda ne uudet tulpat niin on ihme jos ei mene läpi tyhjäkäynnillä. Jos kerta nyt menee +2000rpm kierroksilla.E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai rikkinäinen katti voi HC:tä nostaa? Pitää varmaan taas tulpat vaihtaa, pitäisiköhän laittaa hiukan kuumemmat?
Pysy ihan vain vakio lämpöarvon tulpissa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostPuolet koneen päästöistä suodattuisi ja toinen ei. En tiedä onko mahdollista että menisi kierroksilla läpi vai ei, mutta jos sieltä toinen katti on hajonnut mikä sen toisen kohtalo sitten on mahtanut olla.
Tuo CO pitoisuus nyt vaan näyttäis vähän korkealta?Last edited by nut; 17-10-2007, 14:37.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostYhellä kaiffarilla oli samaa ongelmaa ja yks vikavaihtoehto on kuulemma että venttiili(t) vuotas ja seos menee tyhjäkäynnillä kuralle?
Ittellä kävi juurikin näin edellisen autoni kanssaTarkalleen muistaakseni 2 pytyn pakoventtilli kantoi, jolloin päästöt menivät pipariks.
Baijerilainen Mutteri Wiritelmä 325 M-sport
Käyttikset:
-Opel astra G vm.2004
Ex-kulkineet:
Honda Civic GranPrix 2007, Volvo V40 2,0T, Bashan 300cc, "Mopona" Triumph Daytona vm.2005, Mercedes Benz cosworth 1989, Mercedes Benz 190e sportline vm.1988, Volvo 460 vm.1992
Citroen Xsara 1,8 vm.1998, Ford Escort vm.1993, Mazda 323 vm.1987
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMillä sen toteaa ja mitä sille mahtaa? Kansi irti ja avot, saa jäädä leimaamatta sitten.
Itte vein katsastuksen jälkeen paikalliseen merkkihuoltamoon, josta ilmoitettiin ks.asia (venan kantaminen). Antoivat mukaan vielä jonkin sorttisen mittauspaperin sekä ehdottivat korjausta (alkaen 1500€)Varmuudella kun vika oli tiedossa niin kiikutin auton tutun nyrkkipajalle ja selvisin kokoremontista 700€
Sen jälkeen "katiska" saikin huipput päästöarvot ja eikun myyntiin
Ps.Auto oli Ford Escort 1,8 zetec-94Baijerilainen Mutteri Wiritelmä 325 M-sport
Käyttikset:
-Opel astra G vm.2004
Ex-kulkineet:
Honda Civic GranPrix 2007, Volvo V40 2,0T, Bashan 300cc, "Mopona" Triumph Daytona vm.2005, Mercedes Benz cosworth 1989, Mercedes Benz 190e sportline vm.1988, Volvo 460 vm.1992
Citroen Xsara 1,8 vm.1998, Ford Escort vm.1993, Mazda 323 vm.1987
Comment
-
-
Ohivuodot mittaamalla näkee venttiilivuodot, melko harvinainen kuitenkin.
Aika mielenkiintoista että menis ilman kattejakin läpi, enpä olis uskonut että menee :think No, kaipa sitten jos kerran kokeiltu on, lienee syytä sitten tosiaan ihmetellä niitä katteja, tai ainakin sitä vanhempaa yksilöä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostAika mielenkiintoista että menis ilman kattejakin läpi, enpä olis uskonut että menee :think No, kaipa sitten jos kerran kokeiltu on, lienee syytä sitten tosiaan ihmetellä niitä katteja, tai ainakin sitä vanhempaa yksilöä.
Pudota nyt Bmw Master putki alas ja vilkaise kissojen sisään onko tyhjää ennekun mitään venttiilivikoja täällä aletaan huutelemaan.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
Comment