Eikös sen kuulu luistaa jonkinverran? Mutta syyläriltä lähtevään alaletkuun syylärin lähistölle joku potkurinanturi sähköisen ohjausta varten. Tarvikeliikkeestä varmaan löytyy joku passeli. Mutta se mihin sen saa kiinni voi olla hankalampaa.
Eikös sen kuulu luistaa jonkinverran? Mutta syyläriltä lähtevään alaletkuun syylärin lähistölle joku potkurinanturi sähköisen ohjausta varten. Tarvikeliikkeestä varmaan löytyy joku passeli. Mutta se mihin sen saa kiinni voi olla hankalampaa.
Noh mut eikös sen voi laittaa siihen metalli putkeen mikä menee flektin takana. Tekee siihen vaan kiinnikkeen.
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
Se on tietenkin yksin kertaisin vaihtoehto. kesällä vaan täytyy seurata lämpömittaria ja toivoo että se pitää paikkansa ettei pääse ylikuumenee
Jep ja rivi-kuutosen kansi tykkää hyvää tästä seuraavista lämpötilanvaihteluista. Vai luuletteko, että saatte nappia räpläämällä pidettynä lämpötilan tasaisempana kuin viskotuulettimella?
Jep ja rivi-kuutosen kansi tykkää hyvää tästä seuraavista lämpötilanvaihteluista. Vai luuletteko, että saatte nappia räpläämällä pidettynä lämpötilan tasaisempana kuin viskotuulettimella?
Vanhemmissa E21 320/323i-malleissa on sähköflekti alkuperäisenä ja ihan hienosti se toimii. Tallissa on tälläkin hetkellä 2kpl -78 323i:tä. Molemmissa alkuperäiset kannet, molemmissa vielä 29-vuoden jälkeen hienosti toimivat sähköflektit.
Kyllä sen sähköflektin voi jälkeenpäinkin asentaa niin, että anturi ohjaa sitä, ettei tarvi mittaria kytätä ja painella jotain nappia kojetaulussa..
Totta on, että viskolla lämpötilan vaihtelu ei ole niin suuri, paitsi silloin, kun se visko lakkaa kokonaan toimimasta
Vanhemmissa E21 320/323i-malleissa on sähköflekti alkuperäisenä ja ihan hienosti se toimii. Tallissa on tälläkin hetkellä 2kpl -78 323i:tä. Molemmissa alkuperäiset kannet, molemmissa vielä 29-vuoden jälkeen hienosti toimivat sähköflektit.
Kyllä sen sähköflektin voi jälkeenpäinkin asentaa niin, että anturi ohjaa sitä, ettei tarvi mittaria kytätä ja painella jotain nappia kojetaulussa..
Totta on, että viskolla lämpötilan vaihtelu ei ole niin suuri, paitsi silloin, kun se visko lakkaa kokonaan toimimasta
Toki toki. Tällä kertaa en mitenkään hyökännyt sähköflektejä vastaan sinänsä, vaan viittasin tähän postiin:
tai sitten laitan jatkuvan virran vaan sille ja napista laitan sitten päälle jos tarvii esim kesällä ja talvella tuskin tarvii ollenkaan.
Tottakai sähköflektilläkin saa pysymään lämpötilat aisoissa kunhan se on tosiaan jonkun anturin ohjaama eikä siten että kuski painaa napista flektin päälle kun lämmöt alkaa nousta punaselle.
Sitäpaitsi... Minä ainakin sain käsityksen, että topicissa kehoitettiin heittämään visko romukoppaan ja laittamalla sähköflekti tilalle, eli sellaisen, jossa on oma sähkömoottori kuten ilmastoinnin flektissä. Eikö e21:ssä ole puolestaan ainoastaan sähköllä ohjattu magneettikytkin joka kytkee vesipumpun akselin päässä olevan flektin pyörimään ja pois? Tällaista ratkaisua on muissa tuon aikakauden saksalaisautoissa näkynyt. Ainakaan en ole koskaan nähnyt e21:stä, joka jäisi moottorin sammutuksen jälkeen pyörittämään flektiä kuten nykyautot "oikeine" sähköflekteineen.
Eikö e21:ssä ole puolestaan ainoastaan sähköllä ohjattu magneettikytkin joka kytkee vesipumpun akselin päässä olevan flektin pyörimään ja pois? Tällaista ratkaisua on muissa tuon aikakauden saksalaisautoissa näkynyt. Ainakaan en ole koskaan nähnyt e21:stä, joka jäisi moottorin sammutuksen jälkeen pyörittämään flektiä kuten nykyautot "oikeine" sähköflekteineen.
Väärin! E21:n sähköflekti ei ole missään vesipumpun akselin päässä, vaan ihan oma kiinteä puhallin syylärin etupuolella. Vesiletkussa on sitten kaksi eri lämpötilassa kytkeytyvää anturia, joista toinen kytkee flektin pyörimään pienellä nopeudella ja jälkimmäinen ilman vastusta täydellä teholla.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment