memebuy23buy

Forte-käsittely, onko vaaratonta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grab_
    replied
    Originally posted by Bullitt View Post
    Siis paineilmalla vaan puhalletaan kalkatukset pois?

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Missä olisi suht halpa FORTE huolto paikka ? Soitin tuonne HUOLTOPLUS ja hinta oli joku 200|€

Leave a comment:

• Scitso
    replied
    Originally posted by Sharif View Post
    No emmä nyt tiedä et onko kallista (35€)jos moottorista saa kaiken paskan pois ?
    No kyl tuosta aika kallista tulee kun tuo 35€ purkki riittää 4litran tilavuuteen eli perus kutos koneessa menee kaks purkkia, sit jos vielä kuuntelet myyntimiesten puheita ja laitat uusiin öljyihin hydraalisille nostimille tarkoitetun hoito aineen á 30€kpl ja niitä kaks niin kyllä siitä 130€ lisä hintaa tulee öljyn vaihdolle. :think Ja siltikkään et saa kaikkea paskaa koneesta pois. Helpommalla ja halvemmalla pääset kun vaihdat öljyt kun on kilometrit täynnä ja käytät hyviä öljyjä.

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Originally posted by joni_wt View Post
    Kyllä se hyvä aine on, mutta oon kyllä varma ettei se tuota korjaa.
    Olisikos sinulla mitään tietoa että missä vika piilee ?

Leave a comment:

• joni_wt
    replied
    Kyllä se hyvä aine on, mutta oon kyllä varma ettei se tuota korjaa.

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Originally posted by joni_wt View Post
    Nyt melkeinpä pitäisi tietää, että mikä se on se vika jonka haluat korjata tällä? :think
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=271702 <-- tollanen on ongelma :think

Leave a comment:

• joni_wt
    replied
    Onkos se todellakin selannen aine joka sit toimi ?
    Mutta kallista touhu! En itse ole mikään mekaanikko ja just vein auton korjaamon ja ei saanut edes korjattua autoani !
    Nyt melkeinpä pitäisi tietää, että mikä se on se vika jonka haluat korjata tällä? :think

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Originally posted by Eepo View Post
    Itse en usko noihin 30e/l maksaviin castrol öljyihin tms hienosto paskaan.

nykyajan markankin öljyt oikealla viskositeetilla pelaa normaalit hlö-autot ihan yhtähyvin.
    Paskat.. Motonetin oma merkillä valmistetut öljyt ovat ihan paskaa!

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Originally posted by Vauhtivaunu View Post
    Se onkin kaikkein toimivin menetelmä kun pitää huolta öljynvaihtoväleistä ja moottorin kunnosta yleisesti. Niin ja käyttää laadukasta öljyä. Eli sitä mitä valmistaja on siihen kulloiseenkin moottoriin tarkoittanut.

Forte (=löpö...) auttaa kun öljynvaihdot ja muut huollot on laiminlyöty. On ns. viimeinen voitelu ennen moottoriremonttia tai sen vaihtoa :think

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että kaikenlaiset "fiksaukset" toki toimii jos auto on tarkoitus "hukata" maailmalle. Jos oikeasti on tarkoitus laittaa moottori kuntoon niin se vaatii aina käsien likaamista ja mekaanisia toimenpiteitä
    Mutta kallista touhu! En itse ole mikään mekaanikko ja just vein auton korjaamon ja ei saanut edes korjattua autoani !

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Ei sillä pidä mennä ajamaan metriäkään. Öljynvaihdon yhteydessä konetta käytetään hetki vanhan öljyn+löpön sotkulla ja päästetään pois.

Niin sitä Forteakin käytetään...

Onkos se todellakin selannen aine joka sit toimi ?

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    ihan mielenkiinnosta, paljonko pitää ajaa että löpö vaikuttaa?
    Väärää tietoa sinulla on kyllä

Leave a comment:

• Sharif
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Ei kun vitun kallista löpöö
    No emmä nyt tiedä et onko kallista (35€)jos moottorista saa kaiken paskan pois ?

Leave a comment:

• Vauhtivaunu
    replied

nykyajan markankin öljyt oikealla viskositeetilla pelaa normaalit hlö-autot ihan yhtähyvin.
    No sanotaan näin että ohjekirja kyllä usein kertoo mitä öljyä valmistaja on tarkoittanut moottoriin.

Jos katsotaan otsikon auton ikäluokkaa niin tämänpäivän öljyistä saa valita useitakin jotka täyttää BMW:n vaatimukset.

Meille vanhempien autojen harrastajille lähes mikä vaan öljy on parempaa kun moottorille on alunperin tarkoitettu. Siitäkin tulee ongelmia jos laittaa "liian hyvää" öljyä moottoriin: voitelu ei pelaa koska öljy ei ole tarkoitettu vanhalle koneelle :think

Leave a comment:

• Eepo
    replied
    Niin ja käyttää laadukasta öljyä. Eli sitä mitä valmistaja on siihen kulloiseenkin moottoriin tarkoittanut.

Leave a comment:

• Vauhtivaunu
    replied
    j
    vanhat pois ja uudet tilalle tyylillä menty aina.
    Se onkin kaikkein toimivin menetelmä kun pitää huolta öljynvaihtoväleistä ja moottorin kunnosta yleisesti. Niin ja käyttää laadukasta öljyä. Eli sitä mitä valmistaja on siihen kulloiseenkin moottoriin tarkoittanut.

Forte (=löpö...) auttaa kun öljynvaihdot ja muut huollot on laiminlyöty. On ns. viimeinen voitelu ennen moottoriremonttia tai sen vaihtoa :think

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että kaikenlaiset "fiksaukset" toki toimii jos auto on tarkoitus "hukata" maailmalle. Jos oikeasti on tarkoitus laittaa moottori kuntoon niin se vaatii aina käsien likaamista ja mekaanisia toimenpiteitä

Leave a comment:

Working...
X