Originally posted by Jolli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forte-käsittely, onko vaaratonta?
Collapse
X
-
Originally posted by Eepo View Postihan mielenkiinnosta, paljonko pitää ajaa että löpö vaikuttaa?
Niin sitä Forteakin käytetään...sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEi sillä pidä mennä ajamaan metriäkään. Öljynvaihdon yhteydessä konetta käytetään hetki vanhan öljyn+löpön sotkulla ja päästetään pois.
Niin sitä Forteakin käytetään...
vanhat pois ja uudet tilalle tyylillä menty aina.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Postj
vanhat pois ja uudet tilalle tyylillä menty aina.
Forte (=löpö...) auttaa kun öljynvaihdot ja muut huollot on laiminlyöty. On ns. viimeinen voitelu ennen moottoriremonttia tai sen vaihtoa :think
Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että kaikenlaiset "fiksaukset" toki toimii jos auto on tarkoitus "hukata" maailmalle. Jos oikeasti on tarkoitus laittaa moottori kuntoon niin se vaatii aina käsien likaamista ja mekaanisia toimenpiteitäsigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostNiin ja käyttää laadukasta öljyä. Eli sitä mitä valmistaja on siihen kulloiseenkin moottoriin tarkoittanut.
nykyajan markankin öljyt oikealla viskositeetilla pelaa normaalit hlö-autot ihan yhtähyvin.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostItse en usko noihin 30e/l maksaviin castrol öljyihin tms hienosto paskaan.
nykyajan markankin öljyt oikealla viskositeetilla pelaa normaalit hlö-autot ihan yhtähyvin.
Jos katsotaan otsikon auton ikäluokkaa niin tämänpäivän öljyistä saa valita useitakin jotka täyttää BMW:n vaatimukset.
Meille vanhempien autojen harrastajille lähes mikä vaan öljy on parempaa kun moottorille on alunperin tarkoitettu. Siitäkin tulee ongelmia jos laittaa "liian hyvää" öljyä moottoriin: voitelu ei pelaa koska öljy ei ole tarkoitettu vanhalle koneelle :thinksigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostSe onkin kaikkein toimivin menetelmä kun pitää huolta öljynvaihtoväleistä ja moottorin kunnosta yleisesti. Niin ja käyttää laadukasta öljyä. Eli sitä mitä valmistaja on siihen kulloiseenkin moottoriin tarkoittanut.
Forte (=löpö...) auttaa kun öljynvaihdot ja muut huollot on laiminlyöty. On ns. viimeinen voitelu ennen moottoriremonttia tai sen vaihtoa :think
Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että kaikenlaiset "fiksaukset" toki toimii jos auto on tarkoitus "hukata" maailmalle. Jos oikeasti on tarkoitus laittaa moottori kuntoon niin se vaatii aina käsien likaamista ja mekaanisia toimenpiteitä
Comment
-
-
Originally posted by Sharif View PostOnkos se todellakin selannen aine joka sit toimi ?Originally posted by Sharif View PostMutta kallista touhu! En itse ole mikään mekaanikko ja just vein auton korjaamon ja ei saanut edes korjattua autoani !e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostNyt melkeinpä pitäisi tietää, että mikä se on se vika jonka haluat korjata tällä? :think
Comment
-
Comment