Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä on paras mootorin ohjaus laite? Säädettävyys toimivuus hinta/laatu suhde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #46
    Mites näillä edullisimmilla kuten dta,tatech,hestech ja haltech onnistuu moottoria suojaavat toiminnot?
    esim. ennakkojen, bensamäärän, rajoittimen muutokset kun moottori alkaa lämpenemään liikaa ja palautus normaaliin kun lämmöt on laskeneet takaisin?
    Aprilia RSV4

    Comment

    • Irl-Racing
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2006
      • 1755
      • Naantali

      #47
      Originally posted by jannmann View Post
      Mites se mega tunnisti käytettävän vaihteen?
      Oliko teillä vaihdetunnistimet ja joka vaihteelle omat sytkä ja bensakartat?
      1,2,4 ja 5 toimi hyvin mutta kolmesella tökki

      Kuullostaa taas siltä että tunarit tekee ja sitten parutaan kun ei toimi kunnolla..
      no en tiiä ku en ole itte tehny ja on ammattimiehen asentama että siitä voi vetää omat johtopäätökset mutta pysytään aiheessa
      Autot
      Bmw I8
      Mini cooper S

      Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

      IG: Irl_Customs

      Comment

      • Irl-Racing
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2006
        • 1755
        • Naantali

        #48
        Originally posted by jmn78 View Post
        Oma valintani olis tatech.
        Hestec pykii välillä. Ei voi säätää reaaliajassa. Meillä ollut ongelmia trikkeripyörien kanssa.
        itekki oon jo ajatellu ostaa tatech jos saa sopu hintaan sen
        Autot
        Bmw I8
        Mini cooper S

        Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

        IG: Irl_Customs

        Comment

        • kalle7876
          Bimmer Fanatic
          • May 2005
          • 493

          #49
          paripäivää ollaan kujilla hesteccii säädelty. hyvin se s38b38 turboo ohjaa.

          harvemmin vika on purkissa.
          yleensä säätäjissä tai antureissa/johdoissa

          edit: alku oli vähä vaikeeta, mut kyl se siitä kun päästiin jyvälle hommaan
          Last edited by kalle7876; 30-09-2007, 10:53.
          www.kkdmotorsport.com
          www.pirkanmaanturbo.fi

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

            #50
            Originally posted by Jipsu View Post
            no en tiiä ku en ole itte tehny ja on ammattimiehen asentama että siitä voi vetää omat johtopäätökset mutta pysytään aiheessa
            Voitko kertoa ton "ammattimiehen" nimen? Taitaa olla varsinainen pelle peloton.
            Teetät työt ulkopuolisella ja arvostelet ruiskuja. Vaikket itse edes tiedä mikä niissä oli vikana, tai miten ne on asennettu. Luotat vain ns. ammattimieheen
            Juuri tuollaisia asiakkaita "ammattimiehet" vedättävät.
            Aprilia RSV4

            Comment

            • tepi_
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2185
              • TKu

              #51
              Originally posted by jannmann View Post
              Voitko kertoa ton "ammattimiehen" nimen? Taitaa olla varsinainen pelle peloton.
              Teetät työt ulkopuolisella ja arvostelet ruiskuja. Vaikket itse edes tiedä mikä niissä oli vikana, tai miten ne on asennettu. Luotat vain ns. ammattimieheen
              Juuri tuollaisia asiakkaita "ammattimiehet" vedättävät.
              Onkohan sulla karannut nyt asia? :think

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                #52
                Originally posted by tepi_ View Post
                Onkohan sulla karannut nyt asia? :think
                Hivenen ärsyttää kun taas arvostellaan jotain tuotetta ja sitten ei osata kertoa mikä oli huonoa. Mystinen "ammattimies" vain on todennut sen.

                Mega:

                Originally posted by Jipsu View Post
                sillä on ollu ihmeelistä käynti häiriötä (ammattimiehen mukaan ohjelman takia) 3 ei saanu kunnolla bensaa jne. voi ollaki et on säädöistäki ollu mut kyl mä maksan paremmasta hiukan enemmän
                Originally posted by Jipsu View Post
                3 vaihteella ei kolmos pytty mutta ei ollu ja se oli sellasta että sai keralla liikaa sitten normaalisti ja taas kerralla liikaa
                Autronic:

                Originally posted by Jipsu View Post
                ei oo saatu kunnolla säätöihin vaikee säätää jne en oo ite perehtyny mutta tosa 1 200sx on ollu jo kauan säädöt ihan päin pers.. ja siinä on autronic
                Voiko noiden tietojen/lausuntojen perusteella mielestäsi vetää sen johtopäätöksen että mega ja autronic on paskoja?

                Kerro vaikka joku teoria miten 3 vaihteella seokset on pielessä ja muilla toimii?
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Ter0
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2003
                  • 297
                  • Tampere

                  #53
                  Vähän muun sorttista asiaakin, liittyen ruiskujen toimivuuteen.. moni tekee esim rpm-anturoinnin päin hele*ettiä, mutta laitetaas tähän jatkoksi että millainen on riittävän tukeva teline josta voi ottaa mallia moni harrastelija ja joskus jopa ammattilainenkin.

                  http://www.tatech.fi/gallery/albums/...RPM_Teline.jpg
                  Last edited by Ter0; 30-09-2007, 11:25. Reason: linkin korjaus
                  ______________________________
                  BP-2010 burnismestari \o/
                  ______________________________
                  -Ter0
                  [email protected]
                  TT-Speed Oy

                  Comment

                  • Irl-Racing
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2006
                    • 1755
                    • Naantali

                    #54
                    Originally posted by jannmann View Post
                    Hivenen ärsyttää kun taas arvostellaan jotain tuotetta ja sitten ei osata kertoa mikä oli huonoa. Mystinen "ammattimies" vain on todennut sen.

                    Mega:





                    Autronic:



                    Voiko noiden tietojen/lausuntojen perusteella mielestäsi vetää sen johtopäätöksen että mega ja autronic on paskoja?

                    Kerro vaikka joku teoria miten 3 vaihteella seokset on pielessä ja muilla toimii?
                    ne on muiden laitteita mitkä ei ole toiminut... ja taas jos pysyttäis aiheessa..
                    Autot
                    Bmw I8
                    Mini cooper S

                    Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

                    IG: Irl_Customs

                    Comment

                    • Irl-Racing
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2006
                      • 1755
                      • Naantali

                      #55
                      Originally posted by kalle7876 View Post
                      paripäivää ollaan kujilla hesteccii säädelty. hyvin se s38b38 turboo ohjaa.

                      harvemmin vika on purkissa.
                      yleensä säätäjissä tai antureissa/johdoissa

                      edit: alku oli vähä vaikeeta, mut kyl se siitä kun päästiin jyvälle hommaan
                      Nonii näitä haluan kuulla kenellä on oma kohtaisia kokemuksia
                      Autot
                      Bmw I8
                      Mini cooper S

                      Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

                      IG: Irl_Customs

                      Comment

                      • Irl-Racing
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2006
                        • 1755
                        • Naantali

                        #56
                        Originally posted by jannmann View Post
                        Voitko kertoa ton "ammattimiehen" nimen? Taitaa olla varsinainen pelle peloton.
                        Teetät työt ulkopuolisella ja arvostelet ruiskuja. Vaikket itse edes tiedä mikä niissä oli vikana, tai miten ne on asennettu. Luotat vain ns. ammattimieheen
                        Juuri tuollaisia asiakkaita "ammattimiehet" vedättävät.
                        en kuule tiedä kun ei ole mun projektini
                        Autot
                        Bmw I8
                        Mini cooper S

                        Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

                        IG: Irl_Customs

                        Comment

                        • Irl-Racing
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2006
                          • 1755
                          • Naantali

                          #57
                          Originally posted by tepi_ View Post
                          Onkohan sulla karannut nyt asia? :think
                          samaa mieltä.. ollaan menty jo kauan puolella mutta ei siinä mikään kaikkilla omat näkemyksensä asiohin...
                          Autot
                          Bmw I8
                          Mini cooper S

                          Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

                          IG: Irl_Customs

                          Comment

                          • Irl-Racing
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2006
                            • 1755
                            • Naantali

                            #58
                            [QUOTE=Voiko noiden tietojen/lausuntojen perusteella mielestäsi vetää sen johtopäätöksen että mega ja autronic on paskoja?

                            Kerro vaikka joku teoria miten 3 vaihteella seokset on pielessä ja muilla toimii?[/QUOTE]



                            ei ne vältämät paskoja ole... mutta autronicki on liian kallis niikun olen sanonut


                            [Ite oon saanu kuulla aika paljon huonoa tosta autronicista (200sx)
                            ja on vähän kalliskin..]
                            Autot
                            Bmw I8
                            Mini cooper S

                            Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

                            IG: Irl_Customs

                            Comment

                            • NHB
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2003
                              • 1120

                              #59
                              Kyllä mun mielestä on täysin aiheellista kiinnittää huomiota epäloogisiin väitteisiin, joilla yritetään perustella jonkin järjestelmä toimattomaksi. Ja tällä tarkoitan näitä, "ammattimies on sanonut että järjestelmä xxx on huono, koska se ei toimi kolmosvaihteella", väitteitä. Jos tuollaiset väitteet ja ostamisen helppous (mistä lähtien ostaminen on ollut hankalaa?) ratkaisevat valinnan, niin silloin ollaan mun mielestä metsässä.

                              Comment

                              • Cell
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 7037
                                • Uusikaupunki

                                #60
                                Edelleen nuo kaikki ovat täysin toimivia laitoksia, jos joku on tykästynyt johonkin tiettyyn se ei siitä parempaa tee. Mega ja autronic on molemmat hyviä ja ammattimies on kyllä ollut joku suuremman luokan tunari tai sitten yrittänyt myydä jostain syystä toista ruiskua.

                                Moottorinohjauksien erot ovat ominaisuuksissa. Toistan. Moottorinohjauksien erot ovat ominaisuuksissa. Valitse omasi sillä perusteella mitä ominaisuuksia tarvitset, yksikään vaihtoehdoista ei ole sellainen, että siinä olisi perustavaa laatua oleva vika.

                                Tuollaiset essonbaari-puheet on ihan hevonpaskaa että jotain ei saa toimimaan lainkaan. Jos ainoat kokemukset mitkä haluat kuulla ovat ettei ole ollut mitään ongelmia, pitää katsoa aika pientä sektoria. Tiesitkö että Zouilla oli aikoinaan massiivisia ongelmia tatechin kanssa? Loppujen lopuksi vika ei yllätys yllätys tainnutkaan olla tatechissa. Tai että joumanilla oli pitkään ja pahoja ongelmia hestecin kanssa? Silti en hetkeäkään epäröisi ottaa kumpaakaan mukaan vaihtoehdoksi jos itse ostaisin nyt aftermarket-ruiskua, koska tiedän molempien olevan toimivia kamppeita.

                                Helpottaako jos sanon että megalla mennään ilman ongelmia ja niin helppo säätää että ihan hirvittää
                                325i -08
                                i3 REx -17
                                M5 -98 Imolarot
                                535i -90 N/A project (maatumassa)

                                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎