......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä on paras mootorin ohjaus laite? Säädettävyys toimivuus hinta/laatu suhde
Collapse
X
-
Originally posted by S4Driver View PostEi vielä yhtään. Villi veikkaus on, että on parempi kuin Motronic. En tiedä, arvailen vain.
Harmi, että tämä on mennyt henkilökohtaiseksi vittuiluksi.
Ei ollut tarkoitus.
Miten jatketaan?
Minä en sinua tunne eikä mulla ole mitään intressejä sulle vittuilla mutta onko omakohtaisia kokemuksia tuosta Motecista!?
Vain kuullut mitä isot pojat kertoo..? :thinkCars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Tämähän se edistää topikkia kun kaikesta kaiken tietävät ensin kirjoittaa ja sitten tulee pupu pöksyyn kun eivät voi perustella puheitaan.!! ja poistavat viestinsä.. säälittävää.! ehkei pidä kommentoida jos ei todellakaan ole avarakatseinen kyseiseen topiikkiin!! Tässähän kysyy kaveri joka haluaa oikeesti tietoa kyseisistä purkeista eikä merkki uskollisten fanaatikkojen keskinäistä väittelyä..
Jätetään tää amis väittely muille foorumeille...E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
huhu mikä soppa tästäki on tullu mutta olen todella tyytyväinen ollu tatechiin ja ei voi muuta ku suositella . mukavaa ja asiantuntevaa porukkaa ei ole ollu mitään vajeita etteikö olis toiminu ahdetussa läppärungollisessa moottorissa :think tai hienosäätöä vaille mutta kyllä se siitä taittuu . tosta vipecistä voin kertoa pian kun kaverilla on se skyllessä!Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
IG: Irl_Customs
Comment
-
-
Originally posted by os951 View PostMihin tuolta listalta on unohtunut Motronic? Pirun hyvä laite ja helppo säätää ja modifioida nykyaikaisemmaksi jos tietää mitä on tekemässä :think
Lisäksi monella on se jo valmiina autossaan.
Osaava säätäjä tekee Motronicilla vähintään yhtä hyvän paketin kohtuuhinnalla. Ei noita kavereita tietysti liikaa ole.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Nyt on jonkun verran kokemusta Tatech 6:sta, ei voi moittia, hienosti pelaa! Ja vielä itse tehdyllä johtosarjalla
Erityis kiitos täytyy antaa teknisestä tuesta!
Tero jaksanut todella kärsivällisesti vastailla välillä melko tyhmiinkin kysymyksiin.
Käyttökin suht helppoa, oppii kyllä helposti.Vaikka on tuossa vielä toimintoja mitä opetella.
Muita merkkejä en kylläkään ole käyttänyt niin ei voi oikein vertailla.
Itse olen kuitenki tyytyväinen!E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by M_Power View PostErittäin hyvä kommentti sieltä takarivistä. Moni laittaa uuteen moottorinohjausboxiin, antureihin ja säätöihin tuhansia euroja kiinni.
Osaava säätäjä tekee Motronicilla vähintään yhtä hyvän paketin kohtuuhinnalla. Ei noita kavereita tietysti liikaa ole.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
Comment
-
-
e28 m30b34
mitäs moottorin ohjausta porukka suosittelee kyseiseen vermeeseen. ku näyttää vaihtoehtoja olevan jo jonkinverran. ahdettu tulee ja asennukset tehdään pitkälti itse/tuttujen avulla ja lopullinen säätö ammattilaisilla. jakaja pitäs saada heitettyä mäkeen.
mietitty budjetti ohjaukselle n.1500€ max.
tekniikkaa lähetään parantamaan talvi talvelta pikkuhiljaa, mutta tämän ohjaus homman laittaisin mielellään heti kuntoon.E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Originally posted by tero_v View Postmitäs moottorin ohjausta porukka suosittelee kyseiseen vermeeseen. ku näyttää vaihtoehtoja olevan jo jonkinverran. ahdettu tulee ja asennukset tehdään pitkälti itse/tuttujen avulla ja lopullinen säätö ammattilaisilla. jakaja pitäs saada heitettyä mäkeen.
tekniikkaa lähetään parantamaan talvi talvelta pikkuhiljaa, mutta tämän ohjaus homman laittaisin mielellään heti kuntoon.
TATECH 32 Pro. Menee ehkä hieman yli budjetin. Riippuu minkälaisen ohjelmiston tarvit, mutta kannattaa kysyä tarjousta. Laatu kampe
Comment
-
-
Originally posted by tero_v View Postmitäs moottorin ohjausta porukka suosittelee kyseiseen vermeeseen. ku näyttää vaihtoehtoja olevan jo jonkinverran. ahdettu tulee ja asennukset tehdään pitkälti itse/tuttujen avulla ja lopullinen säätö ammattilaisilla. jakaja pitäs saada heitettyä mäkeen.
tekniikkaa lähetään parantamaan talvi talvelta pikkuhiljaa, mutta tämän ohjaus homman laittaisin mielellään heti kuntoon.
Jakajasytkällä oli aluksi, laakista lähti käymään. Sittemmin korvasin jakajasytyn 6x 034motorsport puolilla, nuo kytkin hukkakipinätyyppisesti. Eipä ollut ongelmia moottorinohjauksen puolesta. Älyhelppohan tota megaruuttaa on säätää. Ja ajamalla tuli tehtyä säädöt kadulla, penkissä ei käyty säätämässä. Tosin voimaa olis saanu olla enemmän, kauden paras ET oli 13.010/179, auto painaa 1500kg+kuljettaja. Pientä feelua säätöihin toi se että imuilman lämpöanturi oli kiinni rosterisessa ahtoputkessa joka lämmitti anturia aivan helvetisti eikä se ahtoputki jäähtynyt ihan hetkessä kun kuumaks pääsi (eli kun auto seisoi vaikkapa line-upissa). Seuraavana siirrän anturin coolerin päätyyn...
Ens talvena varmaankin johonkin sellaiseen ruiskuun jossa olisi sisäinen muisti logeille, ei ole niin käytännöllistä ajaa läppärille kun kiihdyttäessä kiintolevy sammuu ja logeista ei tule kuin murto-osa talteen. Ja lisään nokka-akselille anturin että saan ton sytkän sekventiaalisesti, samalla tosin mosakin vaihtuu S38 pohjaiseen.
Comment
-
-
tekniikkaa lähetään parantamaan talvi talvelta pikkuhiljaa, mutta tämän ohjaus homman laittaisin mielellään heti kuntoon.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
Comment