missähän muuten tää paineanturi sijatsee? Realoem:stä koitin katella muttei mun kielitaidoilla oikeen löytyny
m20b20 Öljynpainevalo
Collapse
X
-
Muistat oikein. Öljynsuodattimen jalan alapuolla.Originally posted by Jürgen_ View PostAnturi sijaitsee oikealla puolella lohkossa noin 1.sylinterin kohdalla.
...muistaakseni :thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Eli luultavasti alakertajumppaa tiedossa.Originally posted by penari View PostUus anturi tilattu. Sittepä sen näkee onko se siinä vika.
Sen verran kokeilin kumminkin, että vasta kun kone on lämmin niin tuo valo rupiaa syttymään.
Kylmällä (=paksu) öljyllä paineet pysyy mutta lämmetessään ei jaksa enää tyhjäkäynnillä pitää.
Veikataan kiertokangen laakereita.
e: Ai joo sulla palaakin koko ajan tyhjäkäynnillä eikä vilku, sitten voi selvitä anturin vaihdolla. Tuolleen teki m10 rikkinäisellä anturilla.Last edited by JJT; 20-09-2009, 18:44.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
hmmm. Vaihdoin uuden anturin, valo sammu heti. kävin heittää testilenkkiä ja valo ei ees vilkahda.
muutaman tunnin päästä starttaus vala palaa taas., Mutta nyt valo sammuu vasta jälkeen 3500rpm. Voiskohan sähköissä olla jotaki vikaa? kosketushäikkää tms? :think:F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
mulla oli heti veikkaus pumpun kulumiseen kun tuo valo syttyy koska se jaksaa kierroksilla vielä painetta pitää.Originally posted by penari View Posthmmm. Vaihdoin uuden anturin, valo sammu heti. kävin heittää testilenkkiä ja valo ei ees vilkahda.
muutaman tunnin päästä starttaus vala palaa taas., Mutta nyt valo sammuu vasta jälkeen 3500rpm. Voiskohan sähköissä olla jotaki vikaa? kosketushäikkää tms? :think:
mut en tiä sit.
putsaa se abiko liitin kunnolla kun ja laita jotain kontakti-sprayta väliin ja reilusti ja seuraa sitä johtoo niin pitkälle kun pystyt ja taittele/tunnustele että johto ei ole poikki/kuori rikki.
Comment
-
no luulis joo,et se ois heti syttyny/jääny palamaan.. koita putsata se abiko liitin ja tsekkaa se johto. eiköhän se siitä sit taas poistu.Originally posted by penari View PostMutta jos tuo pumppu ois menny/menossa niin oisko se valo ruennu joa aikasemmin vlkkumaan välillä?.
Koska nythän tuo valo jäi palamaan vaan yhtäkkiä starttauksen yhteydessä.
Comment
-
-
Joo, Öljyt tuli vaihettua josko se siitä ois kiinni, ja sammuhan se valo viimein. Öljyt oli menny aivan liruiksi.
Joskus selviää näinkin helpolla.
Öljyillä oli ajettu ~10tkm, ei ilmeisesti ollu kovin hyvää öljyä.F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
Hyvä että korjautui sillä... mulla oli joskus ex 525 valo-ongelmia kans. johdon kuori oli päässyt hankautumaan vesipumpun ja viskon pyörän luota puhki ja näinollen vilautteli joskus valoa pidemmän aikaa ennekun hoksin sen...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
Originally posted by Erska View PostHyvä että korjautui sillä... mulla oli joskus ex 525 valo-ongelmia kans. johdon kuori oli päässyt hankautumaan vesipumpun ja viskon pyörän luota puhki ja näinollen vilautteli joskus valoa pidemmän aikaa ennekun hoksin sen...
Piuhojen suojana kuuluis olla sellainen muovisuoja, joka tulee muoviklipsuilla jakopään yläkoppaan kiinni.
Comment
Comment