hmmm. Vaihdoin uuden anturin, valo sammu heti. kävin heittää testilenkkiä ja valo ei ees vilkahda.
muutaman tunnin päästä starttaus vala palaa taas., Mutta nyt valo sammuu vasta jälkeen 3500rpm. Voiskohan sähköissä olla jotaki vikaa? kosketushäikkää tms? :think:
hmmm. Vaihdoin uuden anturin, valo sammu heti. kävin heittää testilenkkiä ja valo ei ees vilkahda.
muutaman tunnin päästä starttaus vala palaa taas., Mutta nyt valo sammuu vasta jälkeen 3500rpm. Voiskohan sähköissä olla jotaki vikaa? kosketushäikkää tms? :think:
mulla oli heti veikkaus pumpun kulumiseen kun tuo valo syttyy koska se jaksaa kierroksilla vielä painetta pitää.
mut en tiä sit.
putsaa se abiko liitin kunnolla kun ja laita jotain kontakti-sprayta väliin ja reilusti ja seuraa sitä johtoo niin pitkälle kun pystyt ja taittele/tunnustele että johto ei ole poikki/kuori rikki.
Hyvä että korjautui sillä... mulla oli joskus ex 525 valo-ongelmia kans. johdon kuori oli päässyt hankautumaan vesipumpun ja viskon pyörän luota puhki ja näinollen vilautteli joskus valoa pidemmän aikaa ennekun hoksin sen...
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Hyvä että korjautui sillä... mulla oli joskus ex 525 valo-ongelmia kans. johdon kuori oli päässyt hankautumaan vesipumpun ja viskon pyörän luota puhki ja näinollen vilautteli joskus valoa pidemmän aikaa ennekun hoksin sen...
Piuhojen suojana kuuluis olla sellainen muovisuoja, joka tulee muoviklipsuilla jakopään yläkoppaan kiinni.
Comment