Taas mittailin... Ainoastaan ylemmästä anturista tulee jännitettä kun konetta pyörittää ja mittaa samalla. Vaikka anturit vaihtaa toisin päin niin vain ylemmästä tulee. Miten tämä on mahdollista? Onko kellään tietoa että tää ei menis yksin puheluksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25 simahti yllättäen! Missä vika? / Pulssianturi juttua
Collapse
X
-
Originally posted by HSuomi View PostTaas mittailin... Ainoastaan ylemmästä anturista tulee jännitettä kun konetta pyörittää ja mittaa samalla. Vaikka anturit vaihtaa toisin päin niin vain ylemmästä tulee. Miten tämä on mahdollista? Onko kellään tietoa että tää ei menis yksin puheluksi.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEli niinkuin jo aikaisemmin sanoin, tarkista siitä reijästä että onko v-pyörässä nasta vielä jäljellä.
Itselläni on m20b20 L-jetronic koneessa sama vika ei tule kipinää....Last edited by ropo; 15-01-2008, 19:26.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
No täytyy hommaa joku periskooppi ku ei sinne muuten nää. Mutta miksi toisesta anturista tulee jäntsää? Ottaako ne molemmat anturit samasta nastasta pulssin?
Jotain hämärää täs on koska vain ylemmästä anturista tulee pulssia vaikka anturit vaihtaa päiksee.Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
-
Originally posted by ropo View PostOnko siellä sitten molemmille antureille omanasta jos kerran molemmat anturit toimii ku vaihtaa niiden paikkaa?
Itselläni on m20b20 L-jetronic koneessa sama vika ei tule kipinää....BMW E30
MB
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostYlempi anturi ottaa tietonsa hammaskehältä. (tieto kierrosnopeudesta)
Alempi anturi kehän takaa jossa yksi nasta. (tieto kampuran asennosta)
Ja boxi on irrotettu toimivasta autosta jonka jälkeen pyöriny kesästä tähän asti takakontissa "vara boxina".
Etuiskarin vieressä on hopeinen rele jossa on diodi, onko se "motronicin rele"? Mikä sen merkitys on? Mittailin sen kärkien kuntoa ja huomasin että on noin 300ohmia vastusta... Eikö pitäis olla lähes 0ohmia?
Täytyy koittaa saada töistä vielä skooppi lainaan ni pääsis tutkimaan vähän tarkemmin juttuja.
Onko joltain lähtenyt joskus VP:stä se triggeri nappi irti?
Ja jos tulee mieleen muita hyviä ideoita ni kertokaa.
Alkaa tosiaan toivo hiipumaan jos se nappi sattuis olemaan vielä siellä kehällä tallella. Ajokortinkin sain jo takasin.Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
-
Kyll? sen natsan n?kee limpusta kun taskulampun valolla kattoo ja kaveri py?ritt?? konetta.
________
Essential VaaappLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 08:19.
Comment
-
-
Aivan varmasti. Mulla vaan taitaa olla poikkeuksellisen iso pää ku en päässy sinne niin että olis nähny. Täytyy mennä huomena uudestaan sovittelemaan josko se pää jossain asennossa sinne mahtuis.
Onko eri vaihteistoissa noi anturit eri kohdassa?Last edited by HSuomi; 15-01-2008, 23:11.Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
-
Originally posted by Sd View Postropon kandee tarkistaa konehuoneessa kuskinpuolen loksussa sijaitseva rele, taitaa jonkinlainen "päärele" olla.
Tuolta voi lukea mitä kaikkea yritetty... http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=122516Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Pitk? rele on bensapumpulle muistaakseni l-jetiss?, motronicissahan on lyhyempi malli. Keskimm?inen on ruiskunrele. Ootko kattonu et maapiuhat on tukevasti kiinni?
________
Depakote LawsuitLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 08:19.
Comment
-
-
Liitin?
Oletko kurkannut suuttimien johtosarjan isoa liitintä joka on imuarjan alla?
Itsellä kerran sippas e30 325i kun seinään ja kävin kaikki samat paikat läpi kun sinäkin, tuloksetta.
Kun raotin sen liittimen kumisuojaa, niin alta paljastui läjä siniseksi hapettuneita johtoja joista muutama oli poikki.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
-
-
Originally posted by mekstrm View PostOletko kurkannut suuttimien johtosarjan isoa liitintä joka on imuarjan alla?
Itsellä kerran sippas e30 325i kun seinään ja kävin kaikki samat paikat läpi kun sinäkin, tuloksetta.
Kun raotin sen liittimen kumisuojaa, niin alta paljastui läjä siniseksi hapettuneita johtoja joista muutama oli poikki.
Comment
-
Comment