Appiukon 325 -93 teki tämän tempun: auto oli ajossa ja siitä hävis vedot ja paukahteli kunnes hyytyi kokonaan ja nyt ei suostu lähtemään käyntiin, tuntuu kuin koneessa ei oisi puristuksia ollenkaan? mistäs päin kannattais ruveta etsimään vikaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vanosko paskana?
Collapse
X
-
Originally posted by beeämveeSanoisko joku vielä kertoa miten ajoitusmerkkien pitää olla?Ja mistähän johtuu että ajoitus vois olla mennyt perseelleen?
Comment
-
-
Originally posted by beeämveeMistä kohtaa löytyy 8mm tapille se reikä että voi lukita kampiakselin paikoilleen?
EDIT: Laitetaanpa vielä tämä: TIS 1136010
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
-
Re: vanosko paskana?
Originally posted by beeämveeAppiukon 325 -93 teki tämän tempun: auto oli ajossa ja siitä hävis vedot ja paukahteli kunnes hyytyi kokonaan ja nyt ei suostu lähtemään käyntiin, tuntuu kuin koneessa ei oisi puristuksia ollenkaan? mistäs päin kannattais ruveta etsimään vikaa?
Että Sellasta.....
Ps. Luultavasti vanos ehjä ja nokkaketju poikki.
Comment
-
-
Originally posted by LanttuKannattaa huomioida, että tuo 117 tkm ei pidä paikkaansa jos se on ns. tuontipeli.325xi e90
Ex. 320d e46
Ex. 325i e36
Comment
-
-
Originally posted by NiKo-79Originally posted by LanttuKannattaa huomioida, että tuo 117 tkm ei pidä paikkaansa jos se on ns. tuontipeli.
Comment
-
-
Joo kyllä ne saksasta tuodut on ihan eri asia.. Yhessäkin alle 50tkm ajetussa e39:ssä oli jo vaihettu käyttölaitteitten hihna :lol: Monessa ei tuonti autossa on jouduttu vaihtaa jo siinä ajassa :?: :wink:
Et ei niihin kilometreihin oo luottamista..
Ja yhessä seikasatasessa moottorinohjausyksikkö ilmotti et se on tehny vian 635tkm, vaikka sillä piti olla ajettu n.70tkm... et silleen :lol:If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Re: vanosko paskana?
Originally posted by bandit3xNo, Mulla samat oireet pari päivää sitten 520 24v vanos koneessa ja siitä meni nokkaketju poikki ja lähes kaikki venat solmuun, ja tämäkin homma tapahtui normaali maantie ajossa. Kilsoja huimat 117000, luultavasti ketjun kiristin petti, mutta onhan BMW laatua, ketjun kuulemma ei pitäisi katketa koskaan, se ketju ja kiristinhän ovat huoltovapaita.
Että Sellasta.....
Ps. Luultavasti vanos ehjä ja nokkaketju poikki.
Comment
-
-
Originally posted by BestMotorWithJoo kyllä ne saksasta tuodut on ihan eri asia.. Yhessäkin alle 50tkm ajetussa e39:ssä oli jo vaihettu käyttölaitteitten hihna :lol: Monessa ei tuonti autossa on jouduttu vaihtaa jo siinä ajassa :?: :wink:
Et ei niihin kilometreihin oo luottamista..
Ja yhessä seikasatasessa moottorinohjausyksikkö ilmotti et se on tehny vian 635tkm, vaikka sillä piti olla ajettu n.70tkm... et silleen :lol:
Comment
-
-
Tuo Jyväskylässä tapahtuneen 7-sarjan alle satkun ajettu ja todellisuudessa yli 600 tuhatta ainakin on 99% joidenkin/jonkun suolapurkin omaavan legendaa, tuosta on jo niin monta versiota kuullut että epäilyttää jo senkin takia ja ei kai kukaan lähde ruuvaamaan 650tkm. ajetusta 600 tuhatta pois? Ei kovin uskottava legenda.
Toinen mistä legendoja lähtee liikkeelle on se että tiotoviisaat levittää sanaa että aidot kilsat tulee mittaristo testillä ja siitä ne ensimmäiset lukemat, joopa joo ja taas saatiin todisteita kuinka kaikki tuonti autot on ruuvattuja.
Eikä sillä onhan noita monesti ruuvattu mutta mieluummin 200tkm. ajettu tuontiauto kuin 100tkm. ajettu aito Suomi yksilö.
Lupaan olla kirjoittamatta/kiusaamatta aitoja suomi autojen omistajia tästä eteenpäin.
Allekirjoitus.
Comment
-
Comment