Osaisko joku nopeesti heittää m50b25 vanos+ei vanos mäntien puristus korkeuksia? Vahvempia 130mm kiertareita ei taida löytyä suoraan mistään?
Eta pannua väsätään.
MB 300D -88
KTM 690SMC -08
ex e36 325 cabrio -94
e36 320 -91
e30 325E
"Mies,joka voi hymyillä asioiden mennessä pieleen,on tullut keksineeksi jonkun,jota voi syyttää"
Mulla budjettivajeproduktio m20b25turbon heikoin lenkki oli kannentiiviste, täältä löytyy topic miten ratkaisin sen. Tehoa ei tullut saatua aikaiseksi mitattua mutta kaveri kävi penkittämässä oman autonsa mikä vastasi minun autoa mutta hieman pienemmällä ahtimella(to3) ja paineilla 248hv takapyörästä, tämä tuntui hitaalta mun rakkineen rinnalla. kyllä tuollaisella se 20tkm tuli ajettua ja olisi kestänyt pidempäänkin jos en olisi tunaroinut triviaalilla tavalla
Laittakaas ny vähä infoo mitä ootta ottanu tehoo pihalle vakio sisuskaluilla ja tietinki puristus suhde, turbo ja hepat/väännöt
Täällähän on tullut jo monta kertaa että minkälaisia tehoja on myllyistä otettu. Mikset nyt vaan käy penkittää sitä omaa ja kato että mitkä lukemat sieltä tulee?
Vaihdat vaikka vielä ennen penkkiä ne m50 kanget sinne.
Täällähän on tullut jo monta kertaa että minkälaisia tehoja on myllyistä otettu. Mikset nyt vaan käy penkittää sitä omaa ja kato että mitkä lukemat sieltä tulee?
Vaihdat vaikka vielä ennen penkkiä ne m50 kanget sinne.
en kuitenkaa konetta halua hajottaa, ei oo paljon iloa jos penkis pamahtaa
Vakio hiluilla kannattaa jättää ne penkkilukemat sinne 350hp tietämille max.400hp. Ei siinä tarvitse muilta paljoa kysellä enää, kun ei noi m20 kamat sen enempää pitemmällä aikavälillä kuitenkaan kestä (siis on jos vakio puristukset ym.).
Hetkinen hetkinen jos ne mun m50 männät olikin niin hyvät niin niistä voikin vielä periä vähän lisähintaa Voidaan vielä tässä tulomatkalla käydä hakees kalavelat.
sorry ot mutta onko m50 männät& kanget kevyemmät kuin m20 vastaavat?
Comment