Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kysymys m20b25 -moottorin sähköistä.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #16
    Näitä kun pyörittelee niin pitää muistaa että vanhemmastakin löytyy etupäästä tunnistin, jakopään kopassa kiinni peltiklipsulla. Tämä anturihan on pelkästään sytytysennakon tarkastukseen, ecun tarvitsemat asennontunnistimet löytyy vanhemmassa aina kytkinkopasta.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16419
      • Asikkala

      #17
      Originally posted by JJT View Post
      Näitä kun pyörittelee niin pitää muistaa että vanhemmastakin löytyy etupäästä tunnistin, jakopään kopassa kiinni peltiklipsulla. Tämä anturihan on pelkästään sytytysennakon tarkastukseen
      Ko. anturi siis korjaamotesteriä varten, ei mitään apua kotikorjaajalle eikä vaikuta koneen toimintaan.

      Comment

      • -Jarno-
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1140
        • Salo

        #18
        Originally posted by jr66 View Post
        Arskan auto on -87 koska valmistettu 11/86 joten kuuluukin olla uudempi motronic ja Arskan kaverin -86 tehty ennen 9/86 jolloin vanhempi motronic -> anturi laatikon kehällä ??

        E: Uudempi motronic vasta 9/87... ???
        Jäi hämäämään vaan tuo ko. 3-napainen liitin. Jos se hanskalooran liepeiltä kerran löytyy niin sillon on autossa ollut ainakin vanhan mallin motronic jossain vaiheessa. Faceliftin johtosarjassa tuota ei ole.

        Comment

        • _ARSKA_
          Bimmer Rookie
          • Jan 2009
          • 157
          • valkeakeoski

          #19
          Originally posted by JJT View Post
          Näitä kun pyörittelee niin pitää muistaa että vanhemmastakin löytyy etupäästä tunnistin, jakopään kopassa kiinni peltiklipsulla. Tämä anturihan on pelkästään sytytysennakon tarkastukseen, ecun tarvitsemat asennontunnistimet löytyy vanhemmassa aina kytkinkopasta.

          mutta mulla ei ole sielä kytkinkopassa anturia... sen varmaan saa selville jos realomiin auton sarjanumeron että mikä sielä pitäisi olla????

          Comment

          • -Jarno-
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 1140
            • Salo

            #20
            Originally posted by _ARSKA_ View Post
            mutta mulla ei ole sielä kytkinkopassa anturia... sen varmaan saa selville jos realomiin auton sarjanumeron että mikä sielä pitäisi olla????
            Jup. Tosin sun autossas on tehtaalta ulos rullatessaan ollut vanhemman mallin motronic, mut mikäs siinä, kivahan se on välillä järmätäkkin

            Comment

            • _ARSKA_
              Bimmer Rookie
              • Jan 2009
              • 157
              • valkeakeoski

              #21
              Originally posted by -Jarno- View Post
              Jup. Tosin sun autossas on tehtaalta ulos rullatessaan ollut vanhemman mallin motronic, mut mikäs siinä, kivahan se on välillä järmätäkkin

              http://www.opel-scan.ru/files/DME_1.1_1.3.pdf

              elikkä autoon on vaihdettu saksassa uudemman tekniikka.... jos tuo nyt ei ole alkuperäinen??? tai suomessa.... ja olikos uudemmassa se isompi vikaplugi????
              Last edited by _ARSKA_; 08-06-2009, 19:51.

              Comment

              • otto`
                Newbiemmer
                • Jun 2009
                • 4
                • Toholampi

                #22
                Sattuisko joku sitten tietämään, että mitä piuhoja on sini-valkoinen-(enempi sinistä) ja sininen-violetti piuhat siinä moottorin moninapaliittimellä. Niitäkään ei näköjään kaaviosta löytyny.. ihimeellistä!

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  #23
                  Originally posted by otto` View Post
                  Sattuisko joku sitten tietämään, että mitä piuhoja on sini-valkoinen-(enempi sinistä) ja sininen-violetti piuhat siinä moottorin moninapaliittimellä. Niitäkään ei näköjään kaaviosta löytyny.. ihimeellistä!
                  Tuo eka öljyntasoanturille (käsittääkseni). Ootko varma noista toisista väristä?
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎