Juu eli mieleeni tuli eräs ilta tällainen idea... laittaa M40B18:aan turbo... Mitä mieltä. Kannattaako vai ei... Ja minkälainen jarruyhdistelmä pitäisi e30 korissa olla? entä mitä muita muutoksia joudun tekemään? Mikä turbo olisi hyvä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M40B18 TURBO
Collapse
X
-
Re: M40B18 TURBO
Originally posted by FuX0rJuu eli mieleeni tuli eräs ilta tällainen idea... laittaa M40B18:aan turbo... Mitä mieltä. Kannattaako vai ei... Ja minkälainen jarruyhdistelmä pitäisi e30 korissa olla? entä mitä muita muutoksia joudun tekemään? Mikä turbo olisi hyvä?Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
-
-
Henski
Re: M40B18 TURBO
Originally posted by MasinolOriginally posted by FuX0rJuu eli mieleeni tuli eräs ilta tällainen idea... laittaa M40B18:aan turbo... Mitä mieltä. Kannattaako vai ei... Ja minkälainen jarruyhdistelmä pitäisi e30 korissa olla? entä mitä muita muutoksia joudun tekemään? Mikä turbo olisi hyvä?
Comment
-
Re: M40B18 TURBO
Originally posted by HenskiEihän noissa kestä remmit edes vakiona joten laittaappa siihen sitten ahdinta kylkeen... Jos nelarista meinaa budjetti turbottaa niin ehdottomasti M10...
itellä oli aikaisemmin toi kone ja oli mutka pakettiki jo ostettu... sitte ku niitä alettii sovitella autoon huomasin että tilaa on aika vähä :?
möin suosiolla M40 pois ja swappasin M42 tilalle
Comment
-
-
Re: M40B18 TURBO
Originally posted by MasinolOriginally posted by FuX0rJuu eli mieleeni tuli eräs ilta tällainen idea... laittaa M40B18:aan turbo... Mitä mieltä. Kannattaako vai ei... Ja minkälainen jarruyhdistelmä pitäisi e30 korissa olla? entä mitä muita muutoksia joudun tekemään? Mikä turbo olisi hyvä?
offtopic, mutta oisko kellään koneella pakosarjantiivisteen tai sen mittoja, laipan tekoo varten. M40-pataan... Tai vaikka sitten valmista rojua mutkaa varten. Onhan wv:tkin 1,8t urpoja. :juo...
Comment
-
-
Täälläkin kiinnostusta m40 pienoiseen piristämiseen. Auto on jäävä käyttöautoksi ja varmaan myöhemmin emännälle, joten mitään mahdottomia ei viitsi tehdä. Kiva olisi kuitenkin kokeilla ja harrastaa. Kuvat tai mitat pakosatsin tekoon olisi poikaa, samoin muut piristyskeinot. Nyt olisi kansi lähdössä laittoon jne, joten samalla vois jotai pientä kokeilla, koska kiirettä remontin valmistumisella ei ole.
Joo tietysti aina voi vastata et osta isompi kone niin on helpompaa, mut kyllähän 1.8: stakin jotain aina irti saa. <- ohvitopikkia :wink:
Comment
-
-
Henski
Re: M40B18 TURBO
Originally posted by mikkoOriginally posted by HenskiEihän noissa kestä remmit edes vakiona joten laittaappa siihen sitten ahdinta kylkeen... Jos nelarista meinaa budjetti turbottaa niin ehdottomasti M10...
itellä oli aikaisemmin toi kone ja oli mutka pakettiki jo ostettu... sitte ku niitä alettii sovitella autoon huomasin että tilaa on aika vähä :?
möin suosiolla M40 pois ja swappasin M42 tilalle
Comment
-
Re: M40B18 TURBO
Originally posted by reddewilOriginally posted by MasinolOriginally posted by FuX0rJuu eli mieleeni tuli eräs ilta tällainen idea... laittaa M40B18:aan turbo... Mitä mieltä. Kannattaako vai ei... Ja minkälainen jarruyhdistelmä pitäisi e30 korissa olla? entä mitä muita muutoksia joudun tekemään? Mikä turbo olisi hyvä?
offtopic, mutta oisko kellään koneella pakosarjantiivisteen tai sen mittoja, laipan tekoo varten. M40-pataan... Tai vaikka sitten valmista rojua mutkaa varten. Onhan wv:tkin 1,8t urpoja. :juoSaab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Henski
Originally posted by mikkotoki kone mutta että ite remmi, juu nou
Comment
-
Sanosin et eikun tekemään..ja osta siihen vaikka leveempi remmi/kestävämmällä punoksella tms. Kyllä noita löytyy kun käväsee kysymässä teollisuuden puolen liikkeistä :wink: . Jos se pelottaa..onohan noista tosi hyvin revitty hepoja irti maailmalla ja ei turhaan kannata laskea niitä puristuksia. Luulis kestävän oikeilla säädöillä ihan normaalisti jopa 0.8-1.2bar ahtojakin..hyvin se kansi ainakin hengittää. Kestävyydestä noin muuten ei saa tietoa kun kokeilemalla.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment