Originally posted by cordia
M40B18 TURBO
Collapse
X
-
sullahan on koko tekniikka vaihdettu, ei ne prosentit enää mee uusiks. saat vaihtaa sen padan vakka 120 kertaa jos haluat, ei ne prosentit enää niiden vaihdettujen osien osalta mee uusiks. mikäli siis moottori apulaitteineen ja alustan osat on laskettu vaihdetuiksi osiksi ja sehän selviää rekisteriotteestaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
-
Henski
Eli et voi kerätä 12 prosenttia lisää moottoristaOriginally posted by cordiaNo kas kun pata, ym on nimenomaan kanta-autosta, koppa ja sisusta on vaihdettu.
Comment
-
No ohan se M40 nyt ihan erinäkönen ku M42Originally posted by muggoMetsästäppä jostain E30/36 318iS:n pata (M42) nokille, näköeroa 0, siinä on jo sitten se ~140hp. Siihen tietty 318tds kampura + kansityöt jne jne sopivilla mukeilla, nokilla + sopivalla lastulla ja puhutaan ~220hp vaparista jota ei erota siitä orkkis M40:stä :wink:Originally posted by cordiaNo kas kun pata, ym on nimenomaan kanta-autosta, koppa ja sisusta on vaihdettu.
325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
Henski
Juu kyllä munkin mielestä näköeroa on enemmän kuin 0... Hankalaa se olisi tuplata venttiilit ihan noin vain. :wink:Originally posted by -Tk-No ohan se M40 nyt ihan erinäkönen ku M42Originally posted by muggoMetsästäppä jostain E30/36 318iS:n pata (M42) nokille, näköeroa 0, siinä on jo sitten se ~140hp. Siihen tietty 318tds kampura + kansityöt jne jne sopivilla mukeilla, nokilla + sopivalla lastulla ja puhutaan ~220hp vaparista jota ei erota siitä orkkis M40:stä :wink:Originally posted by cordiaNo kas kun pata, ym on nimenomaan kanta-autosta, koppa ja sisusta on vaihdettu.
Comment
-
Eikös täällä foorumillaki oo ainakin yks e30 318is remmillä pyöriny. Ei varsinaisesti turbotettu mutta ahdettu kuitenkin.Originally posted by TimoVonko kukaan turbottanu m42 mottia tai kuullu että kukaan olis?
vois yhtyä leikkiin
Tuoltaha se pikasella ettimisellä löytykin http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=46569Last edited by alssi; 20-08-2006, 01:02.
Comment
-
Itseasiassa aika harvoin ahdettuja kierrätetään korkealle tai niiden nokkia aletaan muuttamaan. Ja eipä tuo kierrättäminenkään ole niin kovin merkittävä juttu, suurimmalla rasituksella hihna on matalimmilla kierroksilla. Kuuma ilmanala heikentää hihnaa ja huono voitelu (kylmäkäynnistys) lisää sen rasitusta.Originally posted by HenskiKovin monesti konetta tullaan kierrättämään vielä vakiotakin enemmän ja nokalle & muille hilppeille tehdään muutoksia... :wink:
Comment
-
On niitä M42-mosia silloin tällöin myynnissä täälläkin, eli eipä nuo nyt mitään harvinaisuuksia ole.
Ja kai se M40 kestää ahtamista ihan siinä missä muutkin koneet. Ei se remmi M20-koneiden ahtamistakaan ole haitannut.
Comment

Comment