pakko nyt vielä kysellä kun en vastausta ole löytänyt, koneistamon kuitissa lukee että on suoritettu: tasohionta, venttiilityö, uudet kannenpulti, tiivisteet ja purku ja kasaus tietysti. tämä siis reilu 20tkm sitten tehty. 190tkm kohdalla siis alkuperäinen vesipumppu antautui jonka seurauksena kansiremppa piti tehdä, koneella ajettu nyt 213tkm, rallatusääni kuuluu n.2100-2400rpm eikä edes joka kerta.. meteli on aika ilkeä kun on konepelti auki ja pitää kierroksia tuossa reilussa 2000rpm.. muuten kone on oikein hiljainen, vanoskaan ei pidä ääntä eikä tyhjäkäynnillä naputa kylmänä eikä lämpimänä.. olis ne kai tuolla koneistamolla sanoneet että nostajia on rikki ja ne pitää vaihtaa? ja eikös nostimet pidä huonokuntoisena naputusta jo ihan tyhjäkäynnillä?! enkä jaksa uskoa että venttiileitäkään on kierona koska auto on automaattiaskilla, lähinnä manuaalien ongelma tuo venttiilien kierous vaihtovirheiden takia, moottori ei kuluta vettä eikä öljyä, joten mikäköhän tässä on vikana?
tiedä liittyykö tähän naputus(lähinnä hirveä rahina/ropina)ongelmaan mutta välillä auto ei myöskään kulje ihan kunnolla, tuntuu että n.joka kolmas kiihdytys niin autosta puuttuu tehoa. pitää vielä maf putsata jos se vaikuttaa vetoihin, tulpat jo vaihtelin denson 2-kärkisiin joka vähän paransi auton toimivuutta verrattuna vanhoihin bosch:n super nelosiin.
tiedä liittyykö tähän naputus(lähinnä hirveä rahina/ropina)ongelmaan mutta välillä auto ei myöskään kulje ihan kunnolla, tuntuu että n.joka kolmas kiihdytys niin autosta puuttuu tehoa. pitää vielä maf putsata jos se vaikuttaa vetoihin, tulpat jo vaihtelin denson 2-kärkisiin joka vähän paransi auton toimivuutta verrattuna vanhoihin bosch:n super nelosiin.
Comment