Originally posted by T3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m30b32 moottori
Collapse
X
-
Originally posted by r.w. View PostSamaa mieltä, ehdottomasti M52. Hiukan viriteltynä ei tule M30:n alavääntöjäkään niin ikävä ja kulutus on aivan naurettavan pieni - ja kevytkin se on.
M30:n etu taas on hinta. Pelkän M52:n hinnalla pääsee aihion lisäksi jo todella pitkälle M30:n uudelleenrakentamisessa, jolloin bang for the buck on ihan eri luokkaa, mitä ton pikkulohkon kanssa. Lisäksi unohtaisin noi rautalohkoiset M50-variantit heti kättelyssä, painonsäästö ei ole lainkaan samaa luokkaa ja voimaakin on paljon hankalampi saada ilman suuria panostuksia.
edit: Tarvii myöhemmin talvella katsella miten meidän autotalliviritykset on onnistuneet, olis 3500cc päivittäiseen arkikäyttöön sopiva M30 tulossa.
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostSinnehän se M52 uppoaa samalla tavalla kuin M50. Jos viritellään, niin ei kai moottorinohjauksen vaihto ole mikään kipukynnys nykyään?
No mites sitten tuo M50B25,olishan siinä kuitenkin enempi potkua kuin is:n 1,8 -koneessa :think ?
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostKäsittääkseni m52b28 omaa ajoneston vakiona, ja vaatii hiukan muutakin hommaa kun pelkkä moottorinohjaus? En ole siis perehtynyt mitenkään kyseiseen moottoriin, mutta tälläisen käsityksen olen saanut.
Kyllähän sekin jo liikuttaa varmasti mukavasti pikkukoria, ja tehoa saa muutamalla sadalla eurolla sen 225hp&295nm.. Vakiona 190-195hp ja 240-250nm luokkaa.
Kyllähän tuon is:n tehoillakin talvella pärjää
Comment
-
-
Originally posted by jiikoo-74 View PostNo mites sitten tuo M50B25,olishan siinä kuitenkin enempi potkua kuin is:n 1,8 -koneessa :think ?Näitä saa halvalla ja helposti, ja tehoa ja vääntöä on roimasti E30 koriin jo pelkällä softa virityksellä.
Ja onhan se nyt ihan eri setti kun tollanen mopon 1.8 moottoriDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTälle ääni.Näitä saa halvalla ja helposti, ja tehoa ja vääntöä on roimasti E30 koriin jo pelkällä softa virityksellä.
Ja onhan se nyt ihan eri setti kun tollanen mopon 1.8 moottori
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View Postvuotaako perä vetareita pitkin öljyä takapyörille vai..?Mutta suorille olis sit tarvinnu sitä lisäpotkua,ja osansa oli ehkä silläkin että tais olla rengaspaineita ehkä hiukan liikaa :think
Comment
-
-
Itsehän saattaisin jopa unohtaa mörkömoottorin ja keskittyä tekemään tosta IS:stä vikkelämpää.. -mutta sehän ei ollut keskustelun aiheena.
Originally posted by Peltsii View Postvuotaako perä vetareita pitkin öljyä takapyörille vai..?Last edited by petrolhead; 17-09-2009, 22:04.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostItsehän saattaisin jopa unohtaa mörkömoottorin ja keskittyä tekemään tosta IS:stä vikkelämpää.. -mutta sehän ei ollut keskustelun aiheena.
Mutta kohtuullisen paljon saa palamaan käteistä että tuosta reilusti enemmän saa irti ?:think
Lieneekö kuitenkin "halvempi" vaihtoehto ostaa valmiiksi tehokkaampi?
105 hevosvoimaisen e30:n saa menemään mutkissa kahva edellä kuivalla asvaltilla
Comment
-
Comment