No sulla kävi sitte hyvä tuuri Oliko/onko toi lukkoyksikö vaikee asentaa ite tälläseltä perusasentajalta?
No sehän tässä nyt onkin.Itsellä ei nyt ole kokemusta yhtään tälläisestä hommasta Varmasti se perämokkula sieltä irtoaa ja saa sen yksikön vaihdettua,mutta se takaisin laittaminen...siinä on varmaan yksi jos toinen asia mitä pitää huomioida :think Ei viittis ihan kylmiltään lähteä harjoittelemaan tuota hommaa.
Itse en kyllä aikonut koskea putkistoon,Downpipea lukuunottamatta.
Jees, kuulostaa hyvältä.
Tarvitset vielä toimivan O2 simulaattorin ECU:n kylkeen, jos et halua katella SES-valoa kaiken aikaa. Katsastus menee luultavasti kikkailuksi, jos ei ole hyviä suhteita.
AR Designin downpipeja on kehuttu parhaiksi tehojen ja laadun puolesta. Hintakin tietysti sen mukainen.
Itse varmaan kattelen noita katillisia downpipeja jossain vaiheessa, jos ei tarvitsisi sitten katsastuksen kanssa tapella. Nuokaan ei tietysti takaa, että menee päästöistä läpi ja koodejakin kuulemma välillä heittää. Mahdollisuudet on kuitenkin selvästi paremmat päästöjen kanssa ja koodejenkaan ei pitäisi olla ongelma tuon Vishnu PROcede V4:n kanssa.
Vai onko jollakkin katittomien downpipejen omistajalla päästötesti tulossa? Olisi mielenkiintoista kuulla tuloksista.
Onhan noita O2 simulaatoreita ja porukka tehnyt vastus virytyksiä Ecun kampaan...kyllä varmaan itsekkin niihin paremmmin virtaavampiin(DP) katteihin kallistun...hintaa niillä tosin luonnollisesti enemmän.
No sehän tässä nyt onkin.Itsellä ei nyt ole kokemusta yhtään tälläisestä hommasta Varmasti se perämokkula sieltä irtoaa ja saa sen yksikön vaihdettua,mutta se takaisin laittaminen...siinä on varmaan yksi jos toinen asia mitä pitää huomioida :think Ei viittis ihan kylmiltään lähteä harjoittelemaan tuota hommaa.
Joo eli kannattaa jättää tollaset hommat sitte ammattilaisten tekosiks, tai sitte voit saada autostas helposti hitaan menopelin Joo muutama käsipari apua ois tarpeen tollasessa hommassa!
Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Jees, kuulostaa hyvältä.
Tarvitset vielä toimivan O2 simulaattorin ECU:n kylkeen, jos et halua katella SES-valoa kaiken aikaa. Katsastus menee luultavasti kikkailuksi, jos ei ole hyviä suhteita.
AR Designin downpipeja on kehuttu parhaiksi tehojen ja laadun puolesta. Hintakin tietysti sen mukainen.
Itse varmaan kattelen noita katillisia downpipeja jossain vaiheessa, jos ei tarvitsisi sitten katsastuksen kanssa tapella. Nuokaan ei tietysti takaa, että menee päästöistä läpi ja koodejakin kuulemma välillä heittää. Mahdollisuudet on kuitenkin selvästi paremmat päästöjen kanssa ja koodejenkaan ei pitäisi olla ongelma tuon Vishnu PROcede V4:n kanssa.
Vai onko jollakkin katittomien downpipejen omistajalla päästötesti tulossa? Olisi mielenkiintoista kuulla tuloksista.
Joo ei kannata tota o2simmin asennusta pelätä, kun on helppo ja nopea asentaa/poistaa. Jolloin ei tuu jouluvaloja mittaristoon.
Onnistuiskohan sitte tollasen katsastaminen pelkällä päästölapulla vaikka oiski kokonaan katiton putki kiinni, kun ne dp:t on aika hyvin suojassa sielä panssarin alla. Kun ei taho suhteita täälläkään olla. Ja tämä auto on siis kisakäyttöön/suljetulle radalle tarkoitettu auto
Mulla ei oo vielä ajankohtane toi katsastus, koska seur. katsastus on vasta tasan vuoden päästä. Mutta odotellaan...
Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Itse katsastan auton tässä kuussa,eli seuraava katsastus vasta 2012 joten ihan sama vaikka sinne heittäis sittenkin ne katittomat DP:t Kun melkein pari vuotta ehtii ajelemaan niillä ennen seuraavaa katsastusta.
Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
Siellä ne istuu ja voin rehellisesti sanoa että olen todella tyytyväinen
Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
Kyllä aivan varmasti on hyvät ja laadukkaat, mutta aika hintavat. Istuvuus noilla kaikilla on kuulemma ollu yhtä hyvä ja merkkejä on markkinoilla varmaan 10 mistä valita.
Ite kallistuisin vk:n downpipeihin tai vaikka agency powerin paippeihin. Ajaa saman asian ja saa samat tehot irti, mutta pienemmällä nappulamäärällä. Mutta jos taas rahaa löytyy laman keskellä ni siitä valitsemaan
Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.
. Itsellä active autowerkin IC, DP:t odottaa asennusta, softa tulossa kun takuu umpeutuu ...Noihin DCI:hin en oo lähtenyt...Katotaan nyt ensiks mitä noilla irtoo . 20" pallot vaihtuu kevyimpiin. Kesämiittejä odotellessa
Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.
Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon
-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment