Announcement

Collapse
No announcement yet.

N54 downpipet & päästöt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b mutteri kasa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1461
    • Area 03

    #16
    Originally posted by KON4 View Post
    No sulla kävi sitte hyvä tuuri Oliko/onko toi lukkoyksikö vaikee asentaa ite tälläseltä perusasentajalta?
    No sehän tässä nyt onkin.Itsellä ei nyt ole kokemusta yhtään tälläisestä hommasta Varmasti se perämokkula sieltä irtoaa ja saa sen yksikön vaihdettua,mutta se takaisin laittaminen...siinä on varmaan yksi jos toinen asia mitä pitää huomioida :think Ei viittis ihan kylmiltään lähteä harjoittelemaan tuota hommaa.
    BMW F11 530 dA VOLL
    Carbon-schwarz Metallic

    BMW E30 325i Sport

    Comment

    • b mutteri kasa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 1461
      • Area 03

      #17
      Eli

      -Ilmanotto

      -Katittomat Downpipet

      -Isompi välijäähdytin

      -Ohjelmointi

      Itse en kyllä aikonut koskea putkistoon,Downpipea lukuunottamatta.
      BMW F11 530 dA VOLL
      Carbon-schwarz Metallic

      BMW E30 325i Sport

      Comment

      • Pry
        Newbiemmer
        • Mar 2007
        • 9

        #18
        Originally posted by b mutteri kasa View Post
        Eli

        -Ilmanotto

        -Katittomat Downpipet

        -Isompi välijäähdytin

        -Ohjelmointi

        Itse en kyllä aikonut koskea putkistoon,Downpipea lukuunottamatta.
        Jees, kuulostaa hyvältä.
        Tarvitset vielä toimivan O2 simulaattorin ECU:n kylkeen, jos et halua katella SES-valoa kaiken aikaa. Katsastus menee luultavasti kikkailuksi, jos ei ole hyviä suhteita.
        AR Designin downpipeja on kehuttu parhaiksi tehojen ja laadun puolesta. Hintakin tietysti sen mukainen.

        Itse varmaan kattelen noita katillisia downpipeja jossain vaiheessa, jos ei tarvitsisi sitten katsastuksen kanssa tapella. Nuokaan ei tietysti takaa, että menee päästöistä läpi ja koodejakin kuulemma välillä heittää. Mahdollisuudet on kuitenkin selvästi paremmat päästöjen kanssa ja koodejenkaan ei pitäisi olla ongelma tuon Vishnu PROcede V4:n kanssa.

        Vai onko jollakkin katittomien downpipejen omistajalla päästötesti tulossa? Olisi mielenkiintoista kuulla tuloksista.

        Comment

        • b mutteri kasa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1461
          • Area 03

          #19
          Onhan noita O2 simulaatoreita ja porukka tehnyt vastus virytyksiä Ecun kampaan...kyllä varmaan itsekkin niihin paremmmin virtaavampiin(DP) katteihin kallistun...hintaa niillä tosin luonnollisesti enemmän.
          Last edited by b mutteri kasa; 13-02-2010, 10:52.
          BMW F11 530 dA VOLL
          Carbon-schwarz Metallic

          BMW E30 325i Sport

          Comment

          • Mikaatm
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2007
            • 559
            • Vantaa

            #20
            Itselläkin on kiinnostusta katillisiin downpipe:n, niin oiskos jollakin kiinnostusta järjestää kimppatilausta jossain vaiheessa?
            450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

            Comment

            • b mutteri kasa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 1461
              • Area 03

              #21
              Mukana ollaan jos kimppatilaus saadaan aikaiseksi.Ajankohta vois olla lähikuukausina,jotta kevääksi sais heti kaikki paikoilleen.
              Last edited by b mutteri kasa; 13-02-2010, 12:10.
              BMW F11 530 dA VOLL
              Carbon-schwarz Metallic

              BMW E30 325i Sport

              Comment

              • KON4
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2007
                • 296
                • Espoo

                #22
                Originally posted by b mutteri kasa View Post
                No sehän tässä nyt onkin.Itsellä ei nyt ole kokemusta yhtään tälläisestä hommasta Varmasti se perämokkula sieltä irtoaa ja saa sen yksikön vaihdettua,mutta se takaisin laittaminen...siinä on varmaan yksi jos toinen asia mitä pitää huomioida :think Ei viittis ihan kylmiltään lähteä harjoittelemaan tuota hommaa.
                Joo eli kannattaa jättää tollaset hommat sitte ammattilaisten tekosiks, tai sitte voit saada autostas helposti hitaan menopelin Joo muutama käsipari apua ois tarpeen tollasessa hommassa!
                Ex.
                -02 e46 m3
                -08 bmw 135i
                - bmw m6
                - F20 120d
                - F20 LCI 125d

                Comment

                • KON4
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2007
                  • 296
                  • Espoo

                  #23
                  Originally posted by Pry View Post
                  Jees, kuulostaa hyvältä.
                  Tarvitset vielä toimivan O2 simulaattorin ECU:n kylkeen, jos et halua katella SES-valoa kaiken aikaa. Katsastus menee luultavasti kikkailuksi, jos ei ole hyviä suhteita.
                  AR Designin downpipeja on kehuttu parhaiksi tehojen ja laadun puolesta. Hintakin tietysti sen mukainen.

                  Itse varmaan kattelen noita katillisia downpipeja jossain vaiheessa, jos ei tarvitsisi sitten katsastuksen kanssa tapella. Nuokaan ei tietysti takaa, että menee päästöistä läpi ja koodejakin kuulemma välillä heittää. Mahdollisuudet on kuitenkin selvästi paremmat päästöjen kanssa ja koodejenkaan ei pitäisi olla ongelma tuon Vishnu PROcede V4:n kanssa.

                  Vai onko jollakkin katittomien downpipejen omistajalla päästötesti tulossa? Olisi mielenkiintoista kuulla tuloksista.

                  Joo ei kannata tota o2simmin asennusta pelätä, kun on helppo ja nopea asentaa/poistaa. Jolloin ei tuu jouluvaloja mittaristoon.

                  Onnistuiskohan sitte tollasen katsastaminen pelkällä päästölapulla vaikka oiski kokonaan katiton putki kiinni, kun ne dp:t on aika hyvin suojassa sielä panssarin alla. Kun ei taho suhteita täälläkään olla. Ja tämä auto on siis kisakäyttöön/suljetulle radalle tarkoitettu auto

                  Mulla ei oo vielä ajankohtane toi katsastus, koska seur. katsastus on vasta tasan vuoden päästä. Mutta odotellaan...
                  Ex.
                  -02 e46 m3
                  -08 bmw 135i
                  - bmw m6
                  - F20 120d
                  - F20 LCI 125d

                  Comment

                  • b mutteri kasa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 1461
                    • Area 03

                    #24
                    Itse katsastan auton tässä kuussa,eli seuraava katsastus vasta 2012 joten ihan sama vaikka sinne heittäis sittenkin ne katittomat DP:t Kun melkein pari vuotta ehtii ajelemaan niillä ennen seuraavaa katsastusta.
                    BMW F11 530 dA VOLL
                    Carbon-schwarz Metallic

                    BMW E30 325i Sport

                    Comment

                    • RiiQuu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 1367

                      #25
                      Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
                      "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
                      - - -
                      E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
                      Cäbi©

                      E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
                      G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

                      Comment

                      • viri
                        Bimmer Rookie
                        • Jun 2008
                        • 35
                        • Turku

                        #26
                        Originally posted by RiiQuu View Post
                        Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
                        Siellä ne istuu ja voin rehellisesti sanoa että olen todella tyytyväinen
                        Attached Files
                        F01 740dx LCI 2013 M-Sport

                        ex X5 3.0sd - 08
                        ex E92 335iA -07

                        Comment

                        • RiiQuu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2003
                          • 1367

                          #27
                          Originally posted by viri View Post
                          Siellä ne istuu ja voin rehellisesti sanoa että olen todella tyytyväinen
                          Nice! Saako udella että mikä softa/piggyback, mitä muita modeja ja toimiiko hyvin / ei tullut vikavaloja tms. ?
                          "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
                          - - -
                          E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
                          Cäbi©

                          E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
                          G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

                          Comment

                          • KON4
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2007
                            • 296
                            • Espoo

                            #28
                            Originally posted by RiiQuu View Post
                            Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
                            Kyllä aivan varmasti on hyvät ja laadukkaat, mutta aika hintavat. Istuvuus noilla kaikilla on kuulemma ollu yhtä hyvä ja merkkejä on markkinoilla varmaan 10 mistä valita.

                            Ite kallistuisin vk:n downpipeihin tai vaikka agency powerin paippeihin. Ajaa saman asian ja saa samat tehot irti, mutta pienemmällä nappulamäärällä. Mutta jos taas rahaa löytyy laman keskellä ni siitä valitsemaan
                            Ex.
                            -02 e46 m3
                            -08 bmw 135i
                            - bmw m6
                            - F20 120d
                            - F20 LCI 125d

                            Comment

                            • viri
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2008
                              • 35
                              • Turku

                              #29
                              Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.

                              Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon
                              F01 740dx LCI 2013 M-Sport

                              ex X5 3.0sd - 08
                              ex E92 335iA -07

                              Comment

                              • kaba
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2003
                                • 1209
                                • Helsinki

                                #30
                                . Itsellä active autowerkin IC, DP:t odottaa asennusta, softa tulossa kun takuu umpeutuu ...Noihin DCI:hin en oo lähtenyt...Katotaan nyt ensiks mitä noilla irtoo . 20" pallot vaihtuu kevyimpiin. Kesämiittejä odotellessa


                                Originally posted by viri View Post
                                Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.

                                Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon
                                -kaba-,
                                BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
                                Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
                                Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
                                Ex F10 M550d takaniskatuilla
                                730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
                                ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
                                ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
                                ex. mb 230 coupe, -91
                                ex. Ford Granada 2.0 -84
                                "Tio små moppepojkar"
                                "Pruritum ani"
                                "Helsinki City Boys"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎