Originally posted by KON4
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N54 downpipet & päästöt
Collapse
X
-
BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostEli
-Ilmanotto
-Katittomat Downpipet
-Isompi välijäähdytin
-Ohjelmointi
Itse en kyllä aikonut koskea putkistoon,Downpipea lukuunottamatta.
Tarvitset vielä toimivan O2 simulaattorin ECU:n kylkeen, jos et halua katella SES-valoa kaiken aikaa. Katsastus menee luultavasti kikkailuksi, jos ei ole hyviä suhteita.
AR Designin downpipeja on kehuttu parhaiksi tehojen ja laadun puolesta. Hintakin tietysti sen mukainen.
Itse varmaan kattelen noita katillisia downpipeja jossain vaiheessa, jos ei tarvitsisi sitten katsastuksen kanssa tapella. Nuokaan ei tietysti takaa, että menee päästöistä läpi ja koodejakin kuulemma välillä heittää. Mahdollisuudet on kuitenkin selvästi paremmat päästöjen kanssa ja koodejenkaan ei pitäisi olla ongelma tuon Vishnu PROcede V4:n kanssa.
Vai onko jollakkin katittomien downpipejen omistajalla päästötesti tulossa? Olisi mielenkiintoista kuulla tuloksista.
Comment
-
-
Onhan noita O2 simulaatoreita ja porukka tehnyt vastus virytyksiä Ecun kampaan...kyllä varmaan itsekkin niihin paremmmin virtaavampiin(DP) katteihin kallistun...hintaa niillä tosin luonnollisesti enemmän.Last edited by b mutteri kasa; 13-02-2010, 10:52.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Mukana ollaan jos kimppatilaus saadaan aikaiseksi.Ajankohta vois olla lähikuukausina,jotta kevääksi sais heti kaikki paikoilleen.Last edited by b mutteri kasa; 13-02-2010, 12:10.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostNo sehän tässä nyt onkin.Itsellä ei nyt ole kokemusta yhtään tälläisestä hommasta Varmasti se perämokkula sieltä irtoaa ja saa sen yksikön vaihdettua,mutta se takaisin laittaminen...siinä on varmaan yksi jos toinen asia mitä pitää huomioida :think Ei viittis ihan kylmiltään lähteä harjoittelemaan tuota hommaa.Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Comment
-
-
Originally posted by Pry View PostJees, kuulostaa hyvältä.
Tarvitset vielä toimivan O2 simulaattorin ECU:n kylkeen, jos et halua katella SES-valoa kaiken aikaa. Katsastus menee luultavasti kikkailuksi, jos ei ole hyviä suhteita.
AR Designin downpipeja on kehuttu parhaiksi tehojen ja laadun puolesta. Hintakin tietysti sen mukainen.
Itse varmaan kattelen noita katillisia downpipeja jossain vaiheessa, jos ei tarvitsisi sitten katsastuksen kanssa tapella. Nuokaan ei tietysti takaa, että menee päästöistä läpi ja koodejakin kuulemma välillä heittää. Mahdollisuudet on kuitenkin selvästi paremmat päästöjen kanssa ja koodejenkaan ei pitäisi olla ongelma tuon Vishnu PROcede V4:n kanssa.
Vai onko jollakkin katittomien downpipejen omistajalla päästötesti tulossa? Olisi mielenkiintoista kuulla tuloksista.
Joo ei kannata tota o2simmin asennusta pelätä, kun on helppo ja nopea asentaa/poistaa. Jolloin ei tuu jouluvaloja mittaristoon.
Onnistuiskohan sitte tollasen katsastaminen pelkällä päästölapulla vaikka oiski kokonaan katiton putki kiinni, kun ne dp:t on aika hyvin suojassa sielä panssarin alla. Kun ei taho suhteita täälläkään olla. Ja tämä auto on siis kisakäyttöön/suljetulle radalle tarkoitettu auto
Mulla ei oo vielä ajankohtane toi katsastus, koska seur. katsastus on vasta tasan vuoden päästä. Mutta odotellaan...Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Comment
-
-
Kellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Originally posted by RiiQuu View PostKellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :thinkF01 740dx LCI 2013 M-Sport
ex X5 3.0sd - 08
ex E92 335iA -07
Comment
-
-
Originally posted by viri View PostSiellä ne istuu ja voin rehellisesti sanoa että olen todella tyytyväinen"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Originally posted by RiiQuu View PostKellään kokemusta ar-designin downpipeistä? Ainakin jenkkilässä ovat kehuneet niitä vissiin parhaimmiksi, ja specsitkin vaikuttavat lupaavalta.. Näyttäisi olevan n. 700$ katittomina :think
Ite kallistuisin vk:n downpipeihin tai vaikka agency powerin paippeihin. Ajaa saman asian ja saa samat tehot irti, mutta pienemmällä nappulamäärällä. Mutta jos taas rahaa löytyy laman keskellä ni siitä valitsemaanEx.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Comment
-
-
. Itsellä active autowerkin IC, DP:t odottaa asennusta, softa tulossa kun takuu umpeutuu ...Noihin DCI:hin en oo lähtenyt...Katotaan nyt ensiks mitä noilla irtoo . 20" pallot vaihtuu kevyimpiin. Kesämiittejä odotellessa
Originally posted by viri View PostLista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.
Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
Comment