No miten sen nyt ottaa... Männänrenkaat tietty olis hyvä ehkä pistää, vaikka ei mitään muuta tekiskään, mutta kun pinnoitettua ei voi hoonata, niin uusien renkaiden asettuminen voi kestää pitkään, jos pääsee kunnolla tapahtumaan ollenkaan. Tästä voi olla seurauksena öljyn kulutus, eli saattaa olla parempi unohtaa sekin homma. Tähän verrattuna en pidä noita mitättömän pieniä jälkiä mäntien päällä mitenkään isona asiana.
Jos vaihdat männänrenkaat, niin samalla ehkä alakerran laakeritkin, kun ne on irti ja jostain löytyy kuitenkin kulumaa. Eli loputon kierre. Joko vaihdat kaiken, tai sitten pidät sen alakerran nipussa.
Ja mitä sitten teet, jos kolot huolestuttaa? Vaihdat männät vai? Ynnää se laskuun, joka sulle nyt jo on tulossa, niin saat 2 tuollaista konetta purkaamolta.
Nokka-akselien naarmut ei ole pahoja, mutta ei hyviäkään. Edelleen homma on niin, että jos kaiken meinaat korjata, niin tulee kohta jo uusi vaihtomoottori halvemmaksi.
Jos vaihdat männänrenkaat, niin samalla ehkä alakerran laakeritkin, kun ne on irti ja jostain löytyy kuitenkin kulumaa. Eli loputon kierre. Joko vaihdat kaiken, tai sitten pidät sen alakerran nipussa.
Ja mitä sitten teet, jos kolot huolestuttaa? Vaihdat männät vai? Ynnää se laskuun, joka sulle nyt jo on tulossa, niin saat 2 tuollaista konetta purkaamolta.
Nokka-akselien naarmut ei ole pahoja, mutta ei hyviäkään. Edelleen homma on niin, että jos kaiken meinaat korjata, niin tulee kohta jo uusi vaihtomoottori halvemmaksi.
Comment