Originally posted by ilzzu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B25 523 Nesteet sekaisin
Collapse
X
-
Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
-
-
Dodii. Vika korjattu. Tosiaanki kansipahvi oli paskana joten se on vaihdatettu, ja olipa kakkospytyn kohdalla kannenpulttien kierteet hajalla. Samalla vaihtoivat myös jonku sähkötuulettimen, koska sen viallisuuden takia kuulemma oli keittänyt. Itse käsitin kyllä, että autoa jäähdyttää visko mutta ilmeisesti en ole kyllin fiksu..
Comment
-
-
Originally posted by JonDDu91 View PostSamalla vaihtoivat myös jonku sähkötuulettimen, koska sen viallisuuden takia kuulemma oli keittänyt. Itse käsitin kyllä, että autoa jäähdyttää visko mutta ilmeisesti en ole kyllin fiksu..
Saitko "viallisen" sähkötuulettimen itsellesi? Noista menee yleensä rikki vain etuvastukset...Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Ei oo vanhaa flektiä, mut jälkeenpäin ajateltuna kuulostikin tuo sähkötuuletin selitys hieman erikoiselta. Mutta kuulemma oli alkanut keittää kun olivat ilmailleet pahvin vaihdon jälkeen. Täytyypä huomenna tutkia ettei vaan olisivat viskoa vaihtaneet. Työnjohtaja kuitenkin puhuin kokoajan sähkötuulettimesta ja samoin lukee kuitissa.
Comment
-
-
Originally posted by JonDDu91 View PostMutta kuulemma oli alkanut keittää kun olivat ilmailleet pahvin vaihdon jälkeen.
Jos moottori on ehjä ja pahvin vaihdon jälkeen kone alkaa keittämään, niin se on ilmattu huonosti tai ilmausta on parhaillaan tekemässä joku poropeukalo, jolta pitäisi katkoa kädet.
Sähköflekti ei aiheuta moottorin keittämistä ja 523i:ssä se pyörii vain ilmastoinnin ollessa päällä.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostSähköflekti ei aiheuta moottorin keittämistä ja 523i:ssä se pyörii vain ilmastoinnin ollessa päällä.
Toki tässä tapauksessa kannentiivisteen vuoto saattaa olla aiheutunut pettäneistä lohkon kierteistä.
Ilmatessa ei missään vaiheessa tule antaa lämpöjen mennä punaiselle, sen verran hereillä pitää olla...
Comment
-
Comment