Elikkäs autona olisi e39 kys. moottorilla ja kilometrejä tuleepi 280tkm täyteen. Tuossa ajattelin että kun nuo venttiilikoppien tiivisteet tihkuilee, että alan ne vaihtamaan niin mitä muuta siinä samalla kannattaa vaihtaa? Paljon lukenut myös juttua noista kutoskoneiden vinkunoista että joku kalvo härdelli finaalissa, onko tätä samaa ilmennyt näissä kaseissa? (omassa kuuluu vinkunaa kun kierroksia nostaa). Ainiin auto on vm96/12. Iso kiitos etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M62B35 remppaa
Collapse
X
-
Originally posted by ptikkala View PostElikkäs autona olisi e39 kys. moottorilla ja kilometrejä tuleepi 280tkm täyteen. Tuossa ajattelin että kun nuo venttiilikoppien tiivisteet tihkuilee, että alan ne vaihtamaan niin mitä muuta siinä samalla kannattaa vaihtaa? Paljon lukenut myös juttua noista kutoskoneiden vinkunoista että joku kalvo härdelli finaalissa, onko tätä samaa ilmennyt näissä kaseissa? (omassa kuuluu vinkunaa kun kierroksia nostaa). Ainiin auto on vm96/12. Iso kiitos etukäteen!Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
-
-
Originally posted by Jolli View Postjakopään muovilaahain kannattaa vaihtaa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
elikkä se on tämä, 11 15 1 747 066. Onko tuo nyt sitten etuosassa vaiko koneen takana? (keulasta katsotaan nyt ) ja mitä kaikkee tarvii purkaa et tohon pääsee käsiksi? Sitten vielä et noi venakopan tiivisteet kun vaihtaapi niin olikos niiden kanssa niin että kaikki pultit täytyy uusia samalla?
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View Postelikkä se on tämä, 11 15 1 747 066. Onko tuo nyt sitten etuosassa vaiko koneen takana? (keulasta katsotaan nyt ) ja mitä kaikkee tarvii purkaa et tohon pääsee käsiksi? Sitten vielä et noi venakopan tiivisteet kun vaihtaapi niin olikos niiden kanssa niin että kaikki pultit täytyy uusia samalla?
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View Postelikkä se on tämä, 11 15 1 747 066. Onko tuo nyt sitten etuosassa vaiko koneen takana? (keulasta katsotaan nyt ) ja mitä kaikkee tarvii purkaa et tohon pääsee käsiksi? Sitten vielä et noi venakopan tiivisteet kun vaihtaapi niin olikos niiden kanssa niin että kaikki pultit täytyy uusia samalla?
Joo, takana pitäisi sen separaattorin lymyillä, eli siellä hankalassa valissä. Ja varo niitä ruuveja, vaikka paisari ei siellä olekaan.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Vielä tuosta separaattorista: Ei kannata vaihtaa kuin kalvo ja kansi, niin ei tarvi niiden torxien kanssa tapella (en tiedä E39:stä, mutta E38:ssa tosi ahdas paikka). Eli meisselillä vanha kansi pois (menee säpäleiksi, ei haittaa) ja uudesta separaattorista tuo kansi (+jousi ja kalvo) sievästi pienellä meisselillä irti, jotka sitten vanhan separaattorin tilalle.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/439586Last edited by VaihtoVirta; 09-03-2011, 11:01.
Comment
-
Comment