Announcement

Collapse
No announcement yet.

M62B35 remppaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ptikkala
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 1568

    M62B35 remppaa

    Elikkäs autona olisi e39 kys. moottorilla ja kilometrejä tuleepi 280tkm täyteen. Tuossa ajattelin että kun nuo venttiilikoppien tiivisteet tihkuilee, että alan ne vaihtamaan niin mitä muuta siinä samalla kannattaa vaihtaa? Paljon lukenut myös juttua noista kutoskoneiden vinkunoista että joku kalvo härdelli finaalissa, onko tätä samaa ilmennyt näissä kaseissa? (omassa kuuluu vinkunaa kun kierroksia nostaa). Ainiin auto on vm96/12. Iso kiitos etukäteen!
  • Jolli
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 2556
    • Virolahti

    #2
    Originally posted by ptikkala View Post
    Elikkäs autona olisi e39 kys. moottorilla ja kilometrejä tuleepi 280tkm täyteen. Tuossa ajattelin että kun nuo venttiilikoppien tiivisteet tihkuilee, että alan ne vaihtamaan niin mitä muuta siinä samalla kannattaa vaihtaa? Paljon lukenut myös juttua noista kutoskoneiden vinkunoista että joku kalvo härdelli finaalissa, onko tätä samaa ilmennyt näissä kaseissa? (omassa kuuluu vinkunaa kun kierroksia nostaa). Ainiin auto on vm96/12. Iso kiitos etukäteen!
    Venakoppien tiivisteet, immenkalvo imusarjasta, jakopään muovilaahain kannattaa vaihtaa. Sitten tietty jokainen suodatin ja kaikki mahdolliset nesteet.
    Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

    Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
    PM tavoittaa, puhelimella ei.

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Originally posted by Jolli View Post
      jakopään muovilaahain kannattaa vaihtaa.
      Ei tota ihan huvikseen kannata kuitenkaan vaihtaa Ei mee ihan iltapuhteena.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • ptikkala
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1568

        #4
        Viittiikö joku heittää tosta immenkalvosta bmwfans kuvaa ni voin ettiä konehuoneesta .

        Comment

        • TFV
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 3080
          • Nurmijärvi

          #5
          Koneen ja rintapellin välissä oleva musta muovipötäle. Paisaria vaan pois eestä ja varot ettet pyöräytä ruuveista kantaa sököksi, on alakulmat vähän hankalia.
          E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

          Comment

          • _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8972
            • Kellokoski

            #6
            Originally posted by TFV View Post
            Koneen ja rintapellin välissä oleva musta muovipötäle. Paisaria vaan pois eestä ja varot ettet pyöräytä ruuveista kantaa sököksi, on alakulmat vähän hankalia.
            Paisari :think
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

            Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

            Comment

            • TFV
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 3080
              • Nurmijärvi

              #7
              Originally posted by _nixu_ View Post
              Paisari :think
              My bad. Mutta separaattori kait on sentään siellä???
              E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

              Comment

              • ptikkala
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 1568

                #8
                elikkä se on tämä, 11 15 1 747 066. Onko tuo nyt sitten etuosassa vaiko koneen takana? (keulasta katsotaan nyt ) ja mitä kaikkee tarvii purkaa et tohon pääsee käsiksi? Sitten vielä et noi venakopan tiivisteet kun vaihtaapi niin olikos niiden kanssa niin että kaikki pultit täytyy uusia samalla?

                Comment

                • zener
                  Moderator
                  • Oct 2004
                  • 14350
                  • Oulu

                  #9
                  Originally posted by ptikkala View Post
                  elikkä se on tämä, 11 15 1 747 066. Onko tuo nyt sitten etuosassa vaiko koneen takana? (keulasta katsotaan nyt ) ja mitä kaikkee tarvii purkaa et tohon pääsee käsiksi? Sitten vielä et noi venakopan tiivisteet kun vaihtaapi niin olikos niiden kanssa niin että kaikki pultit täytyy uusia samalla?
                  Ei pultit, mutta kumiprikat joita löytyy 11kpl/puoli.
                  E65 730dA '04 klick
                  F10 520dA '11 klick
                  E34 520iA '91 klick

                  Instagram


                  "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                  Comment

                  • TFV
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 3080
                    • Nurmijärvi

                    #10
                    Originally posted by ptikkala View Post
                    elikkä se on tämä, 11 15 1 747 066. Onko tuo nyt sitten etuosassa vaiko koneen takana? (keulasta katsotaan nyt ) ja mitä kaikkee tarvii purkaa et tohon pääsee käsiksi? Sitten vielä et noi venakopan tiivisteet kun vaihtaapi niin olikos niiden kanssa niin että kaikki pultit täytyy uusia samalla?
                    Ei kait pultteja, niihin muistaakseni tulee tiivistekumit venakoppasarjan mukana.
                    Joo, takana pitäisi sen separaattorin lymyillä, eli siellä hankalassa valissä. Ja varo niitä ruuveja, vaikka paisari ei siellä olekaan.
                    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                    Comment

                    • ptikkala
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2007
                      • 1568

                      #11
                      no sit seuraavaksi, mistä noita tiivisteitä sun muita kannattaa kysellä? motonet ois tuossa kulman takana ja illalla tulis ajeltua porista n. 430km pohjoseen kasitietä pitkin et jos siinä välillä olis jotain paikkaa mistä hakee suoraan.

                      Comment

                      • VaihtoVirta
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2006
                        • 558
                        • Kuusamo

                        #12
                        Vielä tuosta separaattorista: Ei kannata vaihtaa kuin kalvo ja kansi, niin ei tarvi niiden torxien kanssa tapella (en tiedä E39:stä, mutta E38:ssa tosi ahdas paikka). Eli meisselillä vanha kansi pois (menee säpäleiksi, ei haittaa) ja uudesta separaattorista tuo kansi (+jousi ja kalvo) sievästi pienellä meisselillä irti, jotka sitten vanhan separaattorin tilalle.

                        http://www.bimmerboard.com/forums/posts/439586
                        Last edited by VaihtoVirta; 09-03-2011, 11:01.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎