Itsellä niin ikään professional motorsilla ollut ahdin huollossa ja kyllä tuo hyvin on toiminut jo tuollaiset 30tkm.. Öljyä tuosta jostain vuotaa ja kun tuosta kysyin ko firmasta, ni sain seuraavanlaisen vastauksen:
"Jos on lastutettu ja muutenkin kovilla, voi männät päästää hieman ohi. Siis kampiakammioon tulee hieman liikaa painetta ja silloin turbon paluuöljyn palaaminen öljypohjaan häiriintyy ja turbon männänrengastiivisteet alkavat hieman itkeä.Vika ei ole vakava turbolle jos toiminta muuten on täysin OK."
Tiedä sitten onko todella näin, vai kusetetaanko vaan tietämätöntä? :P Tosiaan vedoissa ei mitään valittamista, öljyä ei häviä, eikä poljettaessa sinistä pöllyä tule..
"Jos on lastutettu ja muutenkin kovilla, voi männät päästää hieman ohi. Siis kampiakammioon tulee hieman liikaa painetta ja silloin turbon paluuöljyn palaaminen öljypohjaan häiriintyy ja turbon männänrengastiivisteet alkavat hieman itkeä.Vika ei ole vakava turbolle jos toiminta muuten on täysin OK."
Tiedä sitten onko todella näin, vai kusetetaanko vaan tietämätöntä? :P Tosiaan vedoissa ei mitään valittamista, öljyä ei häviä, eikä poljettaessa sinistä pöllyä tule..
Comment