mutta siis, ku toi asentajaki sano että miten tuo voi olla mahdolista mitä toi morkai ny sanoi
Se on täysin mahdollista ja vieläpä turhankin yleistä, että laatikkoja asennetaan väärin. Laatikko menee jo kiristysvaiheessa sököksi, jos turbiini on ollu vetolevyssä kiinni, eikä hahlot ole kohdallaan.
Se on täysin mahdollista ja vieläpä turhankin yleistä, että laatikkoja asennetaan väärin. Laatikko menee jo kiristysvaiheessa sököksi, jos turbiini on ollu vetolevyssä kiinni, eikä hahlot ole kohdallaan.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Vaikka tämä voi kuulostaa vittuilulta niin tässä tapauksessa suosittelisin viemään auton johonkin sellaiseen paikkaan missä on asentaja joka ymmärtää autoista jotain. Saattaa vahingoissa vaikka onnistua tämänkin vehkeen liikkeellesaaminen.
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne - Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Luulisi kyllä äänestä huomaavan,kun moottorin käynnistää...
Ei välttämättä äännä jos vetolevy ei osu turbiiniin muualta kohtaa kuin keskinavasta. Nämä kokemukset tosin kuultua ja jenkkivermeistä, mutta ainkin 4hp22:n kanssa tuo unohdus vois olla täysin mahdollinen.
Ei välttämättä äännä jos vetolevy ei osu turbiiniin muualta kohtaa kuin keskinavasta. Nämä kokemukset tosin kuultua ja jenkkivermeistä, mutta ainkin 4hp22:n kanssa tuo unohdus vois olla täysin mahdollinen.
no siis, piuhat ovat kiinni, ja kaikki tolleen mutta mikä tuossa on onglema oikee sit ny että ei auto liiku.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Sulle annettiin jo toisella sivulla infoa tuosta vikakoodista, notta voit lopettaa sen tiimoilta kyselemisen.
Trans/engine speed ratio not correct for gear selected = Laatikon ja koneen kierrosnopeussuhde eivät ole oikeat valitulle vaihteelle. Eli todennäköisesti kone pyörii liian nopeasti suhteessa laatikkoon, mikä taasen kielii siitä, että laatikko on poks.
Speed sensor signal faulty = Laatikko ei saa nopeussignaalia, ilmeisesti kierrosnopeussignaalia. Tämä taasen kielii siitä, että siellä voi olla joku liitin edelleen löysällä tai johto poikki, tai jotain aivan muuta.
Tuota viimeistä nyt en osaa suomentaa. Mutta voisikos joku mäntsäläläinen kääntää nämä Mäntsälän kieleksi, niin Tarmokin ymmärtää?
Slip in transmission too high = Laatikko luistaa liikaa.
Kuten useaan kertaan aiemmissa viesteissä todettu, kunnes toisin todistetaan, laatikko on virheellisesti väkisin kiritty kopan pulteilla paikalleen.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
no siis, piuhat ovat kiinni, ja kaikki tolleen mutta mikä tuossa on onglema oikee sit ny että ei auto liiku.
Eikö morkai ja muutkin ole jo sanoneet mikä mahdollisesti on vikana, tarkastakaa se nyt ekana ja kysele sitten lisää. Ei kukaan voi tietää noiden kuvaustesi perusteella mikä siellä on nyt pielessä.
Jos laatikolta olisi sähköt pimeänä auto kyllä liikkuisi. P, R ja N normisti, ja sitten kaikki eteenpäin vievät asennot olisikin kiinteästi kolmosvaihde.
Vaikka laatikko kuinka on elektronisesti ohjattu, vaihdetunnistin on laatikon kyljessä, ei kepin juuressa. Kepin ja laatikon välillä on siis vaijeri tuota varten.
Jos kerran ei millään vaihteella liiku mihinkään, niin eiköhän noissa aiemmissa viesteissä ole jo kerrottu tosiaan mikä sieltä on rikki. Laatikossa on 2 nopeusanturia, ja lisäksi saa tiedon perästä auton nopeudesta ja ECUlta tiedon koneen kierroksista. Nyt toinen nopeusanturi ilmottaa, että ei perkele pidä paikkaansa kierrokset näiden neljän anturin välillä -> kun kerran ei liiku, niin taitaa siellä koneen ja laatikon välissä olla pahasti feelua
Most likely, you will end up agreeing with "Life's a Bitch, then you end up marrying one"
Comment