Noniin olisko nyt syy löytynyt tuohon moottoriöljyn lisääntymiseen. Eli hommasin diagnostiikkalaitteet (kiitos nimim.HTK12!!) ja nyt seuraillut tuota touhua niin eka kerran kun luin koodit oli muistissa 480A ja edellinen regenerointi 59km. Nollasin koodit ja vklopun reissun yhteydessä tein polttopyynnön joka meni läpi, teki polton. Vikakoodi 480A ei ole tullut takasin, ainostaan 5hehku ja ohjain (ollut jo pidempään). Tänää löin taas testerin kiinni kun lähdin motarille niin alkoi regeneroimaan heti kun ehdot täyttyi vaikka edellisestä poltosta vasta 100km. Oli aktiivinen ehkä 10-15min jonka jälkeen lopetti. Kuitenkin näyttää edellistä regenerointia 125km päähän.
Johtuuķohan se 480A viallisesta anturista dpf:ssä jonka takia tekee jatkuvasti polttoa, vaikka olisi sen "äskettäin" tehnyt? Se selittäisi myös moottoriöljyn lisääntymisen.
Tyhjäkäynnillä backpressure 12.95mbar.
Olisko ideoita Mitä kannattas tehä seuraavaksi?
Johtuuķohan se 480A viallisesta anturista dpf:ssä jonka takia tekee jatkuvasti polttoa, vaikka olisi sen "äskettäin" tehnyt? Se selittäisi myös moottoriöljyn lisääntymisen.
Tyhjäkäynnillä backpressure 12.95mbar.
Olisko ideoita Mitä kannattas tehä seuraavaksi?
Comment