Mittaahan nyt vielä paineet sieltä. Jos on toi 1bar painetta tyhjäkäynnillä, ei mitään hätää. Johto mahdollisesti ottaa sulla maihin jostain kohtaa tai liittimessä jotain paskaa. Ootkos kokeillu toista mittaristoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 Öljynpaine ihmettelyä
Collapse
X
-
mittaatko paineen siitä missä anturi on kiinni? Jos siinä on kilo, niin vika on sähköinen, eli maattaa jostain ennen mittaristoa, tai itse mittaristo on rikki.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Sit kun muualta ei löydy vikaa niin vaihda se pumpun vieressä oleva
ylipaineventtiili. Vai olisko jääny kiristämättä?0400- 239 238 tai 0400- 512 904
[email protected]
En käytä alkoholia uskontoni takia, käytän sitä tullakseni känniin.
Comment
-
-
Nyt ei ole paineita mitattu ku painekellon sovitus petti. Paineet on anturin paikalta mitattu. Taitaa olla toi motonetin mittarikin suuntaa antava. En usko että kolme eri anturia,viimeisin alkuperänen niin valehtelee. Kone on ihan 500 korissa alkuperäsenä ollut. Voiko paineita mitata mistään muualta? Suodattimen jalan venttiili lähtee seuraavaks tarkastukseen.
Comment
-
-
Tarkoitettiinkohan tässä nyt öljypumpun ylipaineventtiiliä?
Ainakaan oman koneremontin aikana en muihin venttiileihin (öljyjärjestelmässä) törmännyt. (no suodatinjalassa on tietysti takaiskut..)
Mites sen öljynsuodattimen laita nyt sitten oli? Vaihdettu uuteen alkuperäisosaan, ja mitattu paineet sen jälkeen?
Öljynsuodatinjalan saa muutenkin melko vaivattomasti irti, niin suosittelisin vielä samaan syssyyn vaihtamaan suodatinjalan ja lohkon välisen tiivisteen.
Suodatinjalassa (ja lohkossa) on kolme kanavaa; likainen öljy pumpulta jalkaan, suodatettu öljy suodatinjalalta lohkon kanaviin, ja sitten on vielä kanava auki suoraan kampikammioon, josta suodatinjalka tyhjentyy kannen kiinnityspultti irrotettaessa.
Jos tiiviste on rikki, voi painetta päästä vuotamaan suoraan väärään kanavaan (eli kampikammioon).Last edited by Klasu-; 15-10-2011, 20:13.
Comment
-
-
Originally posted by Kuupo View PostKone on ihan 500 korissa alkuperäsenä ollut.
Mites nokka-akselin öljyputki?Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Onko filtteriä vaihdettu missään vaiheessa? Itse filtterillä niin vaikutusta ole tähän ongelmaan, mutta kiinnityspultin pienellä o-renkaalla on, jos se vuotaa niin paineet putoaa. Samaten aiemmin mainittu suodatinjalan tiiviste.
Jos paineet on yli tunnistimen painerajan, kannattaa siihen sähköiseen vikaan paneutua.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Öljyillä ja filtterillä ajettu noin 500 kilsaa. o-rengas vaihdettu silloin. Musta tuntuu tällä hetkellä todellakin että toi motonetnin paine mittari ei anna oikeeta painetta. Seuraavaks hankin tarkemman mittarin. Edellisellä moottorilla ei ollut tuota öljynpaine valo ongelmaa. Siinä oli ongelmana sekasin menevät vedet ja öljyt.
Comment
-
-
Onko keinuvipuakselissa tulppa paikoillaan? Ja oikealla puolella?
Osat 11 ja 12
Last edited by aosbmw; 16-10-2011, 10:53.E39 530D TOURING
E30 316 (2.5i)
E32 735 (Hartge)
E21 323i (M30Bxx)
Comment
-
Comment