Announcement

Collapse
No announcement yet.

tehot kateissa m60..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #46
    Originally posted by hemppa83 View Post
    juu no kiirus tualla ny ole.. Vuasi ku ajoaikaa ny nii jaksa hätäillä... Tosin voi olla et on seuraavan omistajan ongelma.. Pitää kait vaihtaa toi joki riisseliin "taloudellisist syistä" kilsoja ku kertyy aik reippaasti ja toihan ei pyhällä hengel liiku je kun on meikän kaasujaka ku siit kevyimmästä päästä oo... ja toinen ku tuas oo minkäälaista moottorilämppäriä... mitä selvitelly nii lohkoon ei saa/ole edes., säteilyläppärit täydellisenä sisäpistokkeilla nii n 3 hunttia., tai paras kait olis eberi.. 4kw oli alta 8 hunttia firman kautta hankittuna... et pitää ny miättiä jaksaako/ ehtiikö hankkimaan jotain nuasta vai vaihtuuko pirssi ennen sitä... toisaalt viittis kuiteskaa ku tos nua kyyrit on aivan omaa luakkaansa... jos johki 3/5 sarjalaiseen vertaa..

    Laita tollasia, saa laatikollekkin omansa.

    Comment

    • 426Hemi
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2008
      • 621
      • Pälkäne

      #47
      Vituttaa kun oma tekee vieläkin välillä (tosin en nyt mitään merkittävää ole vielä ees uusinut, perushuollot..) sitä että kyykähtää isommilla kierroksilla.

      Eli esim. kakkosella 6500 asti kiihdyttäessä jossain 5-6krpm välissä tekee muutaman sadan kierroksen pituisen "nytkähdyksen" jonka selvästi huomaa ärsyttävänä kiihdytyksen niiaamisena.

      Ongelma tuskin teoriassa suoritusarvoja hirveesti huonontaa, mutta ärsyttää. Tilasin uuden imusarjan takaosa-venttiili-mikälie osan, koska moottorissa oli havaittavissa selvä alipaine. Vaihdetaan se nyt, jos auttaisi myös epätasaiseen tyhmäkäyntiin. Sitten katsotaan muuta, esim. lambat, katit..
      ex: viitisenkymmentä bmw+muut

      Comment

      • hemppa83
        Bimmer Rookie
        • Mar 2011
        • 32
        • seinäjoki

        #48
        Originally posted by 426Hemi View Post
        Vituttaa kun oma tekee vieläkin välillä (tosin en nyt mitään merkittävää ole vielä ees uusinut, perushuollot..) sitä että kyykähtää isommilla kierroksilla.

        Eli esim. kakkosella 6500 asti kiihdyttäessä jossain 5-6krpm välissä tekee muutaman sadan kierroksen pituisen "nytkähdyksen" jonka selvästi huomaa ärsyttävänä kiihdytyksen niiaamisena.

        Ongelma tuskin teoriassa suoritusarvoja hirveesti huonontaa, mutta ärsyttää. Tilasin uuden imusarjan takaosa-venttiili-mikälie osan, koska moottorissa oli havaittavissa selvä alipaine. Vaihdetaan se nyt, jos auttaisi myös epätasaiseen tyhmäkäyntiin. Sitten katsotaan muuta, esim. lambat, katit..
        oliskohan imuilmavuoto... Itel joskus oli E34 samaa vikaa havaittavis.. Reippaas kiihdytykses niias nii lujaa et meinas tekarit lyärä ratiin.. ja hetkeä myöhemmin sammu aina koko pirssi... vikaa ettittiin korjaamollakin mut ei löytynyt mitään kun ei ollu vika päällä... sen takia laiton sen romun eteenpäin.. jälkeen päin ent pomo sano et tm:ssä oli ollu joku testi samanmoisilla autoilla ja yleisin vika jota ei välttämättä tule edes ajatelleksi niin IMM ja imusarjan välinen putki jos rikki niin aiheuttaa tollaisia lapsentauteja.. ja oma kun oli vm. 88 nii välistä kun sai ilmaa IMM väärält puolelta nii sekoittaa koneen aivot., ja sammuttaa koko motin.. mut kannattaa käyrä lukoos vamaan vikakoodit eka ennekö alakaa vaihtaan palikkaa.. Tuloo suhteettoman kalliiksi jos summanmutikas vaihteloo osia...
        Käyttis: MB Sprinter 316 cdi
        EX: Bmw 730 ia E38, Lada 1600 sl, Bmw 520i E34, Toyota corolla ke30, Bmw 325 ix touring E30, Bmw 525 ia touring E34
        ikuisuusprojekti: Vw Corrado 1.8 g60

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎