Originally posted by petrolhead
View Post
Neuvoja halpaan virittämiseen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Samaa mieltä. Ja eipä tuota osiakaan kannata oikeastaan missään tapauksessa ostaa erikseen elikkäs nettiautosta katsomaan joku sopiva halpa E34 518 (näissä on aina ruisku, ja niitä tuolla myynnissä riittää...) ja siitä koko kone tai polttoainelaitteet + sähköt, ja kun loppuauton myy osina niin saattaa saada ajan kanssa jopa enemmän kuin mitä siitä maksoi. Ja säästöä tulee sitten myös pienemmän kulutuksenkin myötä kaasariin verrattuna.
-
Nokka
Juu ei oikein toi Search toimi niin aattelin täältä kysyä. Kertokaas miten jyrkkä on m20b25 koneen nokka, ja auttaako mitään jos laittaa sinne tollasen cat cams :in nokan joka on 288 jyrkkyydeltään joutuuko tekee jotain muutoksia vai mitenkä? Vai mitä itse suosittelisitte laittamaan sinne? Vakio nokasta kun on palanen haljennu pois niin ajattelin uuden hommata. Jos mahdollisimman äkkiä saisin vastauksen kun on kansi atomeina tällä hetkellä..
Kiitos etukäteen vastauksista!
Comment
-
mitä noita on ( M20jä ) porukka rakennellu about tolla astemäärällä ni aika helvetisti saa puristuksia ainakin nostaa että siitä alkaa saamaan iloa irti. Lukaseppa vaikka nimimerkki Zombien topicc läpi jos M20 vaparirakentelu kiinnostaa.Originally posted by hazard View PostJuu ei oikein toi Search toimi niin aattelin täältä kysyä. Kertokaas miten jyrkkä on m20b25 koneen nokka, ja auttaako mitään jos laittaa sinne tollasen cat cams :in nokan joka on 288 jyrkkyydeltään joutuuko tekee jotain muutoksia vai mitenkä? Vai mitä itse suosittelisitte laittamaan sinne? Vakio nokasta kun on palanen haljennu pois niin ajattelin uuden hommata. Jos mahdollisimman äkkiä saisin vastauksen kun on kansi atomeina tällä hetkellä..
Kiitos etukäteen vastauksista!
Ei se mitää auta. Ostat 325i:n ja sitte kyselet sen virittämisestä ni tää suppea lippispääseurakunta on huutamassa M50/Holsettia sinne.Originally posted by BeamR View PostJos nyt sitten halutaan helpolla ja halvalla tehoa, niin oliskohan tullut halvimmaksi JA helpoimmaksi ostaa laakista sitten joku 325 tms... :thinkLast edited by petrolhead; 08-11-2011, 21:12.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
...
Siis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa
kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...
suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...
eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
Comment
-
ensin pyydät neuvoa sitten kun jätkät yrittä autta sua nii haukut porukan pystyyn ja olet yhtä äkkiä viisampi ja tiedät jo mitä pitää tehdäOriginally posted by PeniksenJatke View PostSiis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa
kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...
suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...
eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa

/// M G30 530e
/// M E30 325i
Comment
-
-
-
olikin jo liian hyvän kuuloinen aloitteleva virittäjä prokkis... Mut saa unohtaa 0€ budjetit jos sarliilta on vara osat ostaa....
Ihme heepoja tosiaan ku eka kysytään ja sit kun kerranki jotku viihtii vääntää pitempiä selostuksia niin ei muutaku kurat niskaan....
Kohta topikki auki "mitä teenku koitin rälläkällä hiua nokkia ja lipes rälläkkä je katkes keinu aukseli"Last edited by 2bar..ahhh; 09-11-2011, 03:34.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Originally posted by PeniksenJatke View PostSiis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa
kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...
suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...
eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
Oletko oikeasti tyhmä, vai esitätkö vaan? Muista myös tilata pussillinen irtokipinöitä, jos kisatulpat sanoo sopimuksen irti kesken tiukan kisan
Comment
-
Kerro toki sitten miten ne isommat suuttimet pelaa vakoikaasarissa.Originally posted by PeniksenJatke View Postsuurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...
eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
Comment
-
Ostitko kylmemmät vai kuumemmat tulpat? Perinteiset virit kannattaa tehdä, eli: pakoputken paukkulaakerit, kampikammion kattovalo ja männänpalautusjouset. Jos on oikein paljon pistää pahnoja pinoon, niin heität sillä vaparisuodattimella kuikkaa ja leikkaat isomummon sukkahousuista haarakiilat suodattimiksi!!!Originally posted by PeniksenJatke View PostSiis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa
kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...
suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...
eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment

Comment