Announcement

Collapse
No announcement yet.

Neuvoja halpaan virittämiseen?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WSE1
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 3242
    • Suomusjärvi

    #16
    Originally posted by petrolhead View Post
    Halvimmat hevoiset vois irrota muuttamalla kone vastaamaan M10B18L konetta eli ruiskupeliksi. Puristuksia on aivan varmasti vara nostaa vakionokallakin.
    Samaa mieltä. Ja eipä tuota osiakaan kannata oikeastaan missään tapauksessa ostaa erikseen elikkäs nettiautosta katsomaan joku sopiva halpa E34 518 (näissä on aina ruisku, ja niitä tuolla myynnissä riittää...) ja siitä koko kone tai polttoainelaitteet + sähköt, ja kun loppuauton myy osina niin saattaa saada ajan kanssa jopa enemmän kuin mitä siitä maksoi. Ja säästöä tulee sitten myös pienemmän kulutuksenkin myötä kaasariin verrattuna.

    Comment

    • hazard
      Newbiemmer
      • Jan 2009
      • 29
      • Savonlinna

      #17
      Nokka

      Juu ei oikein toi Search toimi niin aattelin täältä kysyä. Kertokaas miten jyrkkä on m20b25 koneen nokka, ja auttaako mitään jos laittaa sinne tollasen cat cams :in nokan joka on 288 jyrkkyydeltään joutuuko tekee jotain muutoksia vai mitenkä? Vai mitä itse suosittelisitte laittamaan sinne? Vakio nokasta kun on palanen haljennu pois niin ajattelin uuden hommata. Jos mahdollisimman äkkiä saisin vastauksen kun on kansi atomeina tällä hetkellä..

      Kiitos etukäteen vastauksista!

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        #18
        Originally posted by hazard View Post
        Juu ei oikein toi Search toimi niin aattelin täältä kysyä. Kertokaas miten jyrkkä on m20b25 koneen nokka, ja auttaako mitään jos laittaa sinne tollasen cat cams :in nokan joka on 288 jyrkkyydeltään joutuuko tekee jotain muutoksia vai mitenkä? Vai mitä itse suosittelisitte laittamaan sinne? Vakio nokasta kun on palanen haljennu pois niin ajattelin uuden hommata. Jos mahdollisimman äkkiä saisin vastauksen kun on kansi atomeina tällä hetkellä..

        Kiitos etukäteen vastauksista!
        mitä noita on ( M20jä ) porukka rakennellu about tolla astemäärällä ni aika helvetisti saa puristuksia ainakin nostaa että siitä alkaa saamaan iloa irti. Lukaseppa vaikka nimimerkki Zombien topicc läpi jos M20 vaparirakentelu kiinnostaa.

        Originally posted by BeamR View Post
        Jos nyt sitten halutaan helpolla ja halvalla tehoa, niin oliskohan tullut halvimmaksi JA helpoimmaksi ostaa laakista sitten joku 325 tms... :think
        Ei se mitää auta. Ostat 325i:n ja sitte kyselet sen virittämisestä ni tää suppea lippispääseurakunta on huutamassa M50/Holsettia sinne.
        Last edited by petrolhead; 08-11-2011, 21:12.
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • PeniksenJatke
          Newbiemmer
          • Nov 2011
          • 3
          • Finland

          #19
          ...

          Siis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...

          suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...

          eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa

          Comment

          • edemcustom
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2010
            • 464
            • Turku Finland

            #20
            Originally posted by PeniksenJatke View Post
            Siis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...

            suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...

            eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
            ensin pyydät neuvoa sitten kun jätkät yrittä autta sua nii haukut porukan pystyyn ja olet yhtä äkkiä viisampi ja tiedät jo mitä pitää tehdä
            /// M G30 530e

            /// M E30 325i

            Comment

            • Juh4
              Moderator
              • Oct 2004
              • 5451
              • Seinäjoki

              #21
              Voi veikkosta, ensin kyselet virittämisestä about, 0-budjetilla ja kun neuvotaan on vastauksesi tommonen kun se on. Tuskin sielä mitään taikaruuvia oo, jolla saat heti +100hp lisää.
              Last edited by Juh4; 09-11-2011, 01:25.
              -Official member of BTCF-Sauna team-

              Comment

              • BmwPunisher
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 7629
                • Lemu

                #22
                Originally posted by edemcustom View Post
                ensin pyydät neuvoa sitten kun jätkät yrittä autta sua nii haukut porukan pystyyn ja olet yhtä äkkiä viisampi ja tiedät jo mitä pitää tehdä
                niinpä.. melkoinen PeniksenJatke koko trolli..
                E70 X5 30d

                Comment

                • alaska
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2009
                  • 595
                  • PKS

                  #23
                  täältä löytyisi täydellinen m20b20 moottori
                  turha vapari m10:ppiin on laittaa turvakaaria yms jos ei tekniikkaan meinaa panostaa! ja 0e budjetilla turvakaaretkin tulevat kalliiksi
                  Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                  Comment

                  • 2bar..ahhh
                    BTCF Honorary Member
                    • Nov 2004
                    • 3351
                    • haapavesi

                    #24
                    olikin jo liian hyvän kuuloinen aloitteleva virittäjä prokkis... Mut saa unohtaa 0€ budjetit jos sarliilta on vara osat ostaa....

                    Ihme heepoja tosiaan ku eka kysytään ja sit kun kerranki jotku viihtii vääntää pitempiä selostuksia niin ei muutaku kurat niskaan....

                    Kohta topikki auki "mitä teenku koitin rälläkällä hiua nokkia ja lipes rälläkkä je katkes keinu aukseli"
                    Last edited by 2bar..ahhh; 09-11-2011, 03:34.
                    €34 M5 pelastetaan museoinnilta

                    Comment

                    • PPmotor
                      BTCF Member
                      • Nov 2002
                      • 725
                      • E-Pohjanmaa

                      #25
                      Don’t Feed The Trolls
                      Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
                      Ex: 325i Turbo Drift, jne..
                      Power2Drift Team

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #26
                        Originally posted by PeniksenJatke View Post
                        Siis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...

                        suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...

                        eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa



                        Oletko oikeasti tyhmä, vai esitätkö vaan? Muista myös tilata pussillinen irtokipinöitä, jos kisatulpat sanoo sopimuksen irti kesken tiukan kisan
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • Thuppu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2007
                          • 3626
                          • Seinäjoki

                          #27
                          Originally posted by PeniksenJatke View Post
                          suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...

                          eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
                          Kerro toki sitten miten ne isommat suuttimet pelaa vakoikaasarissa.
                          BMW 740iA "ALPINA"
                          BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                          Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                          Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                          Comment

                          • NokiLeka
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2006
                            • 2341
                            • Eurajoki

                            #28
                            Originally posted by PeniksenJatke View Post
                            Siis onko täällä tosiaan näin tampiota porukkaa kyllähän nyt perushuollot tottakai aina suoritetaan ja sisusta häviää heti kun saan turvakaariputket ja hitsikoneen talliin, ja alustasarjakin on päivän selevä asia radalle muttei liity mitenkään virittämiseen, ja koneita en rupea vaihtamaan, ja johan mie omassa viestissä mainitsinkin että pakoputkiston vaihan isompaan... eli toisin sanoen en saanut teikäläisiltä minkään näköistä neuvoa...

                            suurtehopuola, vapari, kisa tulpat SarlinRacingTeamilta haettu kun oon tuossa naapurissa, isompi putkisto ja peltipakosarja, isommat suuttimet...

                            eikä tuollaisissa taia niitä ns. "tehoruuveja" olla eli mistä voisi saada hieman enemmän potkua persuksiin isommalla kulutuksella, tietenkin jos isommat suuttimet vaihdan niin turha sitä bensansyöttöä on ainakaan isontaa
                            Ostitko kylmemmät vai kuumemmat tulpat? Perinteiset virit kannattaa tehdä, eli: pakoputken paukkulaakerit, kampikammion kattovalo ja männänpalautusjouset. Jos on oikein paljon pistää pahnoja pinoon, niin heität sillä vaparisuodattimella kuikkaa ja leikkaat isomummon sukkahousuista haarakiilat suodattimiksi!!!
                            "I do everything my Rice Crispies tell me to"

                            Comment

                            • basso72
                              BTCF Member
                              • Dec 2004
                              • 1837
                              • Ylä-Pinsiö

                              #29
                              Ahda se.
                              sigpic
                              Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                              320i -77

                              Comment

                              • T3
                                BTCF Member
                                • Oct 2003
                                • 8530
                                • Karhe

                                #30
                                Eiköhän tämä ollut sitten tässä. Mars karkkikauppaan kaikki!
                                .

                                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎