Nonii saatii homma taas toimimaan, ja viimeisten tietojeni mukaan T3 on jo hiukan koekasaillu/mittaillut 8,8 puristeisilla männillä kasausta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 rakennus
Collapse
X
-
laitetaas vaikka tähän topikkiin..
eli onko noissa virinokissa stanssattu asteet siihen näkysälle johonkin ja onko noissa joku valmistajan leima tai jotai.. tuli tossa yhen kannnen mukana yks nokka ja pitäs olla joku "kireeki" vielä.ei tienny myyjä. Ni mistä tiedän onko se joku hiottu vai mikä. pitää käyttää jossai pajalla vissii tutkituttamassa kun ois parikin nokkaa..? enkä tiiä kumman laittas
Comment
-
-
kuinka alas puristus suhdesuhde putoaa 11.0 puristeisella 2.7 eta koneella kun nakataan 2.5:sen kansi siihen? ja kun kaveri suunnitteli tekevänsä turbo projektin sillä kokoonpanolla niin onko puristukset vielä liian korkealla turbotukseen?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Tuli vaan tossa mieleen että onko kukaan koittanu laittaa ihan käyttöön pakoventtiileiks b20:sen imuventtiileitä eli 40mm?
Koitin vaan ihan huvin vuoks yhteen halenneeseen kanteen ja sain sen mahtumaan ja vielä pitämään sillä 34millisen istukalle..If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Kävin kans kattoo miten se imu sopii pakoon.
Tavara riittäs niinkun just. Se seeti aines on varmaan 40.5mm ja venttiili 40mm
Ei paljoo jää. Ei kumminkaan pystyny kattoo miten se sopii kun on b25 imuventtiili paikallaan.
Piti ottaa kuviakin mut justiin loppu akku kamerasta. Pistin lataukseen ja kohta käyn ottaa kuvii- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Mäki voin alku viikolla laittaa siitä kuvan tänne.
Voi kyllä olla että tolla ei toimivassa moottorissa paljon teho hyötyä saa.. Vai mitä ootte mieltä?If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
eipä se seeti aines riitä. Katoin väärin. 38mm on seeti renkaan koko. (mikä sen oikee nimi nyt sit on..)
Ja tuskin olis mahtunu sillon kun tossa olis ollu vielä b25 imuvena
Kuvia:
http://koti.mbnet.fi/jukkai83/kansi/kansi%20001.jpg
http://koti.mbnet.fi/jukkai83/kansi/kansi%20002.jpg
http://koti.mbnet.fi/jukkai83/kansi/kansi%20003.jpg- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Kyllä siitä silti pitävä tuli ku miralla tein sen niin isoks että se mahtu sinne
Luulen kyllä että se ajossa kovin kauan toimis ku koko istukan koko on työstetty..
Mutta kyllähän se just pitäis riittää jo sitä pitopintaa ei työstä ihan venttiilin tiivistyspinnan ylälaitaan..If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by pahaOnko pakopuoli niin huono bemussa että sitä pitää paljon muutella? Monessa merkissä on pakopuoli niin riittävä että ei juuri tarvitse pidellä.
Onhan esim opelin perus ohc koneessa isommat kanavat kuin 320i kannessa, MUTTA naurettavan kokoset venttiilit- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Sehän tässä just olikin että onko kukaan koskaan koittanu isontaa niitä reilusti?
Että vaikuttaako mitään?
Kyllä mä luulen että vaikka ei tekis pakopuolelle mitään ja muuttaa imupuolta ni on varmasti enemmän vaikutusta ku toisinpäin..
Ja tota 40mm:stä venttiiliä tuli vaan kokeiltua ku ei ollu parempaa tekemistä eikä oikein muita sopivampia venttiilejä millä oisin ton isontamista kokeillu ni otin sit imukanavasta venttiilinIf you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by Jukka81alt-control(ent. keski-suomen autosäätö) jyväskylässä, 300€ maksoi ku penkissä sääti M20B25 motronicin uusiksi.
www.turbotec.com
Comment
-
Comment