Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 rakennus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZoMbiE
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2583
    • Lohja, Virkkala

    #61
    Nonii saatii homma taas toimimaan, ja viimeisten tietojeni mukaan T3 on jo hiukan koekasaillu/mittaillut 8,8 puristeisilla männillä kasausta?

    Comment

    • qizmo
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 234

      #62
      laitetaas vaikka tähän topikkiin..
      eli onko noissa virinokissa stanssattu asteet siihen näkysälle johonkin ja onko noissa joku valmistajan leima tai jotai.. tuli tossa yhen kannnen mukana yks nokka ja pitäs olla joku "kireeki" vielä.ei tienny myyjä. Ni mistä tiedän onko se joku hiottu vai mikä. pitää käyttää jossai pajalla vissii tutkituttamassa kun ois parikin nokkaa..? enkä tiiä kumman laittas

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #63
        .....
        Last edited by T3; 14-01-2008, 19:04.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • bmwbmw
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 1370
          • Kainuu

          #64
          kuinka alas puristus suhdesuhde putoaa 11.0 puristeisella 2.7 eta koneella kun nakataan 2.5:sen kansi siihen? ja kun kaveri suunnitteli tekevänsä turbo projektin sillä kokoonpanolla niin onko puristukset vielä liian korkealla turbotukseen?
          sigpic
          Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

          Comment

          • BestMotorWith
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 382
            • Hämeenlinna

            #65
            Tuli vaan tossa mieleen että onko kukaan koittanu laittaa ihan käyttöön pakoventtiileiks b20:sen imuventtiileitä eli 40mm?
            Koitin vaan ihan huvin vuoks yhteen halenneeseen kanteen ja sain sen mahtumaan ja vielä pitämään sillä 34millisen istukalle..
            If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

            http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #66
              Kävin kans kattoo miten se imu sopii pakoon.

              Tavara riittäs niinkun just. Se seeti aines on varmaan 40.5mm ja venttiili 40mm

              Ei paljoo jää. Ei kumminkaan pystyny kattoo miten se sopii kun on b25 imuventtiili paikallaan.

              Piti ottaa kuviakin mut justiin loppu akku kamerasta. Pistin lataukseen ja kohta käyn ottaa kuvii
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              • BestMotorWith
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2004
                • 382
                • Hämeenlinna

                #67
                Mäki voin alku viikolla laittaa siitä kuvan tänne.
                Voi kyllä olla että tolla ei toimivassa moottorissa paljon teho hyötyä saa.. Vai mitä ootte mieltä?
                If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

                http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

                Comment

                • wj
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 3253
                  • Järvenpää

                  #68
                  eipä se seeti aines riitä. Katoin väärin. 38mm on seeti renkaan koko. (mikä sen oikee nimi nyt sit on..)
                  Ja tuskin olis mahtunu sillon kun tossa olis ollu vielä b25 imuvena

                  Kuvia:
                  http://koti.mbnet.fi/jukkai83/kansi/kansi%20001.jpg
                  http://koti.mbnet.fi/jukkai83/kansi/kansi%20002.jpg
                  http://koti.mbnet.fi/jukkai83/kansi/kansi%20003.jpg
                  - 2006 Mustang cabriolet
                  - Sleekcraft Enforcer 28'

                  Comment

                  • BestMotorWith
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2004
                    • 382
                    • Hämeenlinna

                    #69
                    Kyllä siitä silti pitävä tuli ku miralla tein sen niin isoks että se mahtu sinne

                    Luulen kyllä että se ajossa kovin kauan toimis ku koko istukan koko on työstetty..
                    Mutta kyllähän se just pitäis riittää jo sitä pitopintaa ei työstä ihan venttiilin tiivistyspinnan ylälaitaan..
                    If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

                    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

                    Comment

                    • paha
                      Bimmer Rookie
                      • Dec 2004
                      • 28

                      #70
                      Onko pakopuoli niin huono bemussa että sitä pitää paljon muutella? Monessa merkissä on pakopuoli niin riittävä että ei juuri tarvitse pidellä.

                      Comment

                      • wj
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 3253
                        • Järvenpää

                        #71
                        Originally posted by paha
                        Onko pakopuoli niin huono bemussa että sitä pitää paljon muutella? Monessa merkissä on pakopuoli niin riittävä että ei juuri tarvitse pidellä.
                        On se hyvä mutta on vaan mahollista tehdä siitä vielä parempi.

                        Onhan esim opelin perus ohc koneessa isommat kanavat kuin 320i kannessa, MUTTA naurettavan kokoset venttiilit
                        - 2006 Mustang cabriolet
                        - Sleekcraft Enforcer 28'

                        Comment

                        • BestMotorWith
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2004
                          • 382
                          • Hämeenlinna

                          #72
                          Sehän tässä just olikin että onko kukaan koskaan koittanu isontaa niitä reilusti?
                          Että vaikuttaako mitään?

                          Kyllä mä luulen että vaikka ei tekis pakopuolelle mitään ja muuttaa imupuolta ni on varmasti enemmän vaikutusta ku toisinpäin..

                          Ja tota 40mm:stä venttiiliä tuli vaan kokeiltua ku ei ollu parempaa tekemistä eikä oikein muita sopivampia venttiilejä millä oisin ton isontamista kokeillu ni otin sit imukanavasta venttiilin
                          If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

                          http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

                          Comment

                          • ZoMbiE
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2003
                            • 2583
                            • Lohja, Virkkala

                            #73
                            Originally posted by Jacek
                            ota selvää mitä maksaa motronicin uudelleenohjelmointi/säätö...
                            Onko kellään tietoa tämmöisen operaation kustannuksista? ja jos on niin saa sanoa paikan/antaa linkkejä?

                            Comment

                            • Jukka81
                              BTCF Member
                              • Nov 2002
                              • 1176

                              #74
                              alt-control(ent. keski-suomen autosäätö) jyväskylässä, 300€ maksoi ku penkissä sääti M20B25 motronicin uusiksi.

                              -E30 325i M-TechII Turbo
                              -E39 528iA M-Sport
                              -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

                              Comment

                              • ZoMbiE
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2003
                                • 2583
                                • Lohja, Virkkala

                                #75
                                Originally posted by Jukka81
                                alt-control(ent. keski-suomen autosäätö) jyväskylässä, 300€ maksoi ku penkissä sääti M20B25 motronicin uusiksi.

                                www.turbotec.com
                                Koska kävit säädättämässä? Ja oliko millaisia tulokset?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎