Mersusta 722.6 sähköohjattu automaatti. Hankintahinta 200-600e, siihen ohjauspurkki 0-1500e. Saa kaikki tarvittavat ominaisuudet käyttöön, samaa laatikkoa käyttää esimerkiksi Peltolan Teemu drifterissään.
Vaihdelaatikko isoille väännöille
Collapse
X
-
Originally posted by Morkai View PostMä olen elänyt käsityksessä, että E31:n S6S560G ois se kestävin ja nimenomaan samaa settiä kuin Supran loota. Näitähän sai uutenakin alle 2ke vielä joku vuosi sitten jostain getrakin alesta.
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostKokeillaan miten toi E36 M3 6v getraggi kestää, vääntöä tulossa joku +700nm. Kooltaan se on ainakin ihan jäätävä verrattuna tohon E36 M3 5v Zf.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Originally posted by mrrk View PostS5s 320 eli 5 vaihteinen kestää yli 700 nm, jopa slicksien kanssa.
Välityksiltään 420G:
1: 4.32
2: 2.54
3: 1.62
4: 1.23
5: 1.00
6: 0.83
R: 3.75
ZF GS6-53DZ:
1: 5.08
2: 2.80
3: 1.78
4: 1.26
5: 1.00
6: 0.84Last edited by PPmotor; 27-09-2013, 20:45.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Originally posted by ÄM-500 View PostMites vaihdelaatikko projekti etenee?
Joko on sovitettuna?. Vanhasta loodasta kytkinkoppa halkaistuna ja oikastuna, välilaippa tekemättä ja uusi loota pitäisi halkaista.
Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Laatikko yhdessä osassa. Kytkimen työsylinteri huomattavasti "syvemmällä" tässä laatikossa, kuin 280G:ssä, joten haarukkaa pitää paksuntaa ja työsylinterin tappia jatkaa saadakseen painelaakerin oikeaan kohtaan. Myöskin sopivuus kardaanitunneliin vielä kokeilematta. Saattaa olla että joutuu tunnelia nostamaan ainakin vaihdevivuston kohdalta. Kardaani tulee E60 530D:stä (isolla rättinivelellä), yhdistettynä E34 M5 omaan. Öljynlauhdutusta en ajatellut vielä ottaa käyttöön.Last edited by PPmotor; 23-06-2014, 08:04.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View PostKerran on tullu kokeiltua ihan omaksi iloksi 220km\h vauhissa 1 pesään tietenkin kytkin alhaalla niin kaikki vaihteet meni päälle paitsi pakkia ei tullu kokeiltua
Comment
-
-
Originally posted by PPmotor View PostLaatikko yhdessä osassa. Kytkimen työsylinteri huomattavasti "syvemmällä" tässä laatikossa, kuin 280G:ssä, joten haarukkaa pitää paksuntaa ja työsylinterin tappia jatkaa saadakseen painelaakerin oikeaan kohtaan. Myöskin sopivuus kardaanitunneliin vielä kokeilematta. Saattaa olla että joutuu tunnelia nostamaan ainakin vaihdevivuston kohdalta. Kardaani tulee E60 530D:stä (isolla rättinivelellä), yhdistettynä E34 M5 omaan. Öljynlauhdutusta en ajatellut vielä ottaa käyttöön.
Comment
-
-
GS6-53DZ on ainakin kolmella eri kopalla, 2009 uudemissa on jo starttikin väärässä paikkaa. M57 moottorin perästä löytyykin sitten kahta eri joista yks sopii suoraan m20/m50.
Laatikoiden numeroista/koodeista ei mitään käryä mikä sopii eikä tunnu ruotsissakaan olevan tietoa vaikka näitä jokunen on sielläkin käytössä, käsittääkseni 330d laatikoissa ei ole akselissa tappia silmälaakerille kun taas 530d on.
330d ja 530d vierekkäin:
E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Originally posted by micke_ View PostGS6-53DZ on ainakin kolmella eri kopalla, 2009 uudemissa on jo starttikin väärässä paikkaa. M57 moottorin perästä löytyykin sitten kahta eri joista yks sopii suoraan m20/m50.
Laatikoiden numeroista/koodeista ei mitään käryä mikä sopii eikä tunnu ruotsissakaan olevan tietoa vaikka näitä jokunen on sielläkin käytössä, käsittääkseni 330d laatikoissa ei ole akselissa tappia silmälaakerille kun taas 530d on.
330d ja 530d vierekkäin
Jos en väärin muista niin m57 perästä käy m20 ja m54 e39 ja s54:n perästä m50:iin
E46 m54 ??? Hän voinee tarkentaa jos huomaaLast edited by Tonton; 24-06-2014, 23:14.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostYltääkö kytkinakseli orkkis silmälaakerille vai ootko siirtäny silmälaakeria ? Onks toi loota nyt niinku GS6-53DZ (tai BZ) ? Mistä moottorista alunperin ? Oon tässä yrittänyt etsiä tietoa noista, mutta aika nihkeesti löytyy vielä. Pitäs löytää sellanen versio tuosta lootasta joka ois tehty 30 asteen kallistuskulmalle ja m20/m50 yms pulttijaolla. Oon melko toiveikas et sellanen on olemassa, mutta en prkl löydä mistään sitä tietoa missä autossa sellanen on. Oisko kellään foorumilaisella noista syvempää tietoa ?
Laatikko itsessään paikallaan. Ahdasta jopa E34 tunnelissa, mutta mahtuu kuitenkin. Kardaani lyhennyksessä ja pitäisi tulla näinä päivinä, vivustossa ei näyttäisi loppujen lopuksi olevan hirveesti työtä.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
Comment