Originally posted by PPmotor
View Post
Vaihdelaatikko isoille väännöille
Collapse
X
-
Originally posted by jannmann View PostMilläs boorilla toi kytkinakseli on ?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostNopeella googlella: 32,5x35-26N (näytti jo kuvankin perusteella ihan erilaiselle kun näissä vanhoissa lootissa, tuossa uudessa on tiheämmät pienet hampaat.) Esim. nuo vanhemmat kuus vaihteiset, mm e39 M5, yms. on sillä 28/35-10N boorilla.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by to4 View PostEi kenelläkään sattuisi olemaan ZF:n GS6-53DZ:aan passaavaa kardaania tai edes tumppia jouten? Tuntuu olevan tiukassa löytää...jos ei löydy, niin pitää teettää laippoja jossain koneistamolla.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Laatikko projektissa voimansiirto valmis, mutta kytkin ei perkele irroita. Kokeiltu kahdella eri työsylinterillä (M3:omalla ja 280G omalla) sekä maan ja taivaan väliltä eri pituisilla tapeilla. Illalla toivottavasti kamera käytös niin nähdään kytkinkopan sisälle..Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Eihän m20/50 jakoset lootat mene ristiin m30 lootien kanssa, mikä mahtais vastustaa?
Olis yks m3 5v zf tallin lattialla ja tartteis joku laatikko s38in perään kehitellä. :thinkE30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostOisko pulttijako:think?l
Yks 265 getragin kytkinkoppa löytyy kyllä myös, niin johonkin laatikkoon sen vois naittaa, 280 kun maksaa oikeasti rahaa......E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostNiin no sitä lähinnä et miten helpolla sopii, vai meneekö leikkaa liimaa kytkinkopan kanssa, oli ehkä vähän huonosti selitetty.
Yks 265 getragin kytkinkoppa löytyy kyllä myös, niin johonkin laatikkoon sen vois naittaa, 280 kun maksaa oikeasti rahaa......ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostYks 265 getragin kytkinkoppa löytyy kyllä myös, niin johonkin laatikkoon sen vois naittaa, 280 kun maksaa oikeasti rahaa......
Onneks on pari 260 varastossa ni voi toisen naittaa yhteen gs6-53dz kanssa..E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Minkäslaisia kytkimiä on porukalla käytössä näissä tehopeleissa tuon GS6-53DZ laatikon kaverina? Kuinka pitkälle riittää Sachs M5 race asetelma sintteri levyllä? Entäs sitten kardaani, kestääkö vakio keppi tuollaisen laatikon perästä ja orkkis kumirätti etupäässä? Ajatus olis laittaa omaan prokkikseen kaikki heti sellaiseen tälliin että kestää käyttöä.
Comment
-
-
Originally posted by ptracing View PostMinkäslaisia kytkimiä on porukalla käytössä näissä tehopeleissa tuon GS6-53DZ laatikon kaverina? Kuinka pitkälle riittää Sachs M5 race asetelma sintteri levyllä? Entäs sitten kardaani, kestääkö vakio keppi tuollaisen laatikon perästä ja orkkis kumirätti etupäässä? Ajatus olis laittaa omaan prokkikseen kaikki heti sellaiseen tälliin että kestää käyttöä.tehoja oli noin 670hp silloin mutta jokainen kertä meni jo äkki lähtössä tai kytkin pommi antamalla.
itsellä s38-ssa kiinni gs6 ja tiltonin 3 levy kytkin ja hyvin on kestänyt normaali iso kumirättikin on hyvin kestänyt kun kaikki on linjassa . kaikki riipu toki auton painosta jne...
Comment
-
-
Tämmönen arvaus tähän, että tuo 3 -levynen on niin armoton tarraamaan kiinni, että antaa ihan hirveen tällin voimansiirrolle kun annetaan "kytkimellä kymmenen heppaa"E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment