REDLINE öljyt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maili
    replied
    Todennut siviili ajossa parhaaksi manuaali laatikossa valmistajan laatikkoon tarkoittamat öljyt + RVS lisäaine sekaan. Mielestäni menee pykälät paremmin päälle ja toimii suomen talvessakin...

    Leave a comment:


  • anteroro
    replied
    Originally posted by mige95 View Post
    Täällä kans huomattu että redline/amsoil vaihteisto öljyt ovat molemmat tosi huonoja kylmänä vs esim castrol, seuraavaksi palaan takaisin näihin ns perus öljyihin.
    Minä laitoin redlinen high temp ATF 320z askiin kun perus mobililla meinas hävitä vaihteet muutaman varttivedon jälkeen, tuo on ainakin kylmänä toiminut ihan normaalisti.

    Tuo on poistomyynnissä mätänetissä niin saa nyt halvalla.

    Leave a comment:


  • mige95
    replied
    Täällä kans huomattu että redline/amsoil vaihteisto öljyt ovat molemmat tosi huonoja kylmänä vs esim castrol, seuraavaksi palaan takaisin näihin ns perus öljyihin.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Mtl ainakin täysin kelvoton kylmässä. Ainakin getrag 420g

    Leave a comment:


  • jarci
    replied
    X3 E83 manuaali 05" , Redline D4 atf vai redline MTL? Parempi kuin orggisöljy?

    Pykälät nihkeät kylmänä..1 vaihteen kautta melkein laitettava pakki päälle... Onko mtl liian paksua.
    Last edited by jarci; 09-10-2018, 16:11.

    Leave a comment:


  • Calypsocoupe
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Mikä estää laittamasta orkkislitkuja?:think
    Oisko tässä taustalla ajat kun BMW käytti keppivaihteistoissa ATF-litkuja, ja ne vaihtamalla parempiin elämä alkoi hymyillä. Kaippa tuo elinikäiseksi hehkuttaminen tuo myös jotain antipatioita, vaikkei se sinänsä öljyä miksikään muuta.

    E36:sen getragissa oli ostettaessa jotain kullanväristä ja jännästi uuden muovin tuoksuista, millä vaihteensiirto toimi kaikkein parhaiten, voisiko olla MT-x0? Tuossa tuli kokeiltua Mobilin synteettistä ATF:ää jolla tollanen loota puolet vähemmin ajettuna on ollut bueno, ja vissiin pariakin Redlinen ATF:ää ilman tuloksia.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Mikä estää laittamasta orkkislitkuja?:think
    Atf varmaan aina varmin vaihtoehto ympärivuotiseen käyttöön. Redline MTL on ainakin täysin kelvoton öljy alle kymmenen lämpötiloissa.

    Leave a comment:


  • Calypsocoupe
    replied
    Redline näyttäisi poistaneen omilta sivuiltaan MT-x öljyjen suosituksen E9x/E8x vehkeiden keppivaihteistoihin, mikäköhän mahtaisi olla taustalla?

    Nyt tarjotaan vaan ATF D4/D6. D4:sesta ei nyt mitään tajunnanrajäyttäviä kokemuksia 320d:ssä, vois kuvitella että synkat kestais pidempää kuin turbo tai etuiskarit, eli öljystä olisi kiinni nykyinen takertelu.

    Eipä tuossa nyt ainakaan huonompaan suuntaan mene jos laittaa uudet MTF-LT-3..

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
    Tai voi kai niissä laatikoissakin olla joku ero designissa :think Ne on kummiskin tarkotettu toimimaan kovan vauhtipyörän kanssa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
    Oiskohan sen vauhtipyörän paino.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Mikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think

    Leave a comment:


  • MikeDry
    replied
    kokeile tuollaista...http://www.tribodyn-nordic.com/vaiheistooljyt-c-3.html

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Epäilen vahvasti että kalkattaa lämpösenä riippumatta öljystä.

    Edit. Jousitettu levy saattaa pelastaa vähän.
    Se on vissiin aika väistämätöntä, mutta mietin kannattaisko vaihtaa öljyt kuitenkin samalla vaihdelaatikkoon ja yrittää valita sellainen öljy jolla ylimääräiset äänet/vapinat saa minimiin? Jos siis eri öljyt tuohon edes mitenkään vaikuttaa. Ajettu 154 tkm.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Epäilen vahvasti että kalkattaa lämpösenä riippumatta öljystä.

    Edit. Jousitettu levy saattaa pelastaa vähän.

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Sachs 765 asetelma kiinteellä vauhtiksella ja jousitetulla levyllä tulossa M54B30 koneeseen.
    Epäilyttää rupeaako laatikko pitämään napinaa tyhjäkäynnillä.
    Jos näin käy, voisiko Redlinen öljy (+ mahdollinen rvs-käsittely) auttaa?

    Vaihteistona 5-lovinen S5D 320, johon suositellaan öljyksi MTF-LT-2.
    Redlinen sivuilla ehdotetaan kyseiseen autoon D4 ATF-öljyä.

    Leave a comment:

Working...
X