REDLINE öljyt
Collapse
X
-
Todennut siviili ajossa parhaaksi manuaali laatikossa valmistajan laatikkoon tarkoittamat öljyt + RVS lisäaine sekaan. Mielestäni menee pykälät paremmin päälle ja toimii suomen talvessakin...
-
Minä laitoin redlinen high temp ATF 320z askiin kun perus mobililla meinas hävitä vaihteet muutaman varttivedon jälkeen, tuo on ainakin kylmänä toiminut ihan normaalisti.Originally posted by mige95 View PostTäällä kans huomattu että redline/amsoil vaihteisto öljyt ovat molemmat tosi huonoja kylmänä vs esim castrol, seuraavaksi palaan takaisin näihin ns perus öljyihin.
Tuo on poistomyynnissä mätänetissä niin saa nyt halvalla.
Leave a comment:
-
Täällä kans huomattu että redline/amsoil vaihteisto öljyt ovat molemmat tosi huonoja kylmänä vs esim castrol, seuraavaksi palaan takaisin näihin ns perus öljyihin.
Leave a comment:
-
Oisko tässä taustalla ajat kun BMW käytti keppivaihteistoissa ATF-litkuja, ja ne vaihtamalla parempiin elämä alkoi hymyillä. Kaippa tuo elinikäiseksi hehkuttaminen tuo myös jotain antipatioita, vaikkei se sinänsä öljyä miksikään muuta.Originally posted by Urpo_rotta View PostMikä estää laittamasta orkkislitkuja?:think
E36:sen getragissa oli ostettaessa jotain kullanväristä ja jännästi uuden muovin tuoksuista, millä vaihteensiirto toimi kaikkein parhaiten, voisiko olla MT-x0? Tuossa tuli kokeiltua Mobilin synteettistä ATF:ää jolla tollanen loota puolet vähemmin ajettuna on ollut bueno, ja vissiin pariakin Redlinen ATF:ää ilman tuloksia.
Leave a comment:
-
Mikä estää laittamasta orkkislitkuja?:think
Atf varmaan aina varmin vaihtoehto ympärivuotiseen käyttöön. Redline MTL on ainakin täysin kelvoton öljy alle kymmenen lämpötiloissa.
Leave a comment:
-
Redline näyttäisi poistaneen omilta sivuiltaan MT-x öljyjen suosituksen E9x/E8x vehkeiden keppivaihteistoihin, mikäköhän mahtaisi olla taustalla?
Nyt tarjotaan vaan ATF D4/D6. D4:sesta ei nyt mitään tajunnanrajäyttäviä kokemuksia 320d:ssä, vois kuvitella että synkat kestais pidempää kuin turbo tai etuiskarit, eli öljystä olisi kiinni nykyinen takertelu.
Eipä tuossa nyt ainakaan huonompaan suuntaan mene jos laittaa uudet MTF-LT-3..
Leave a comment:
-
Tai voi kai niissä laatikoissakin olla joku ero designissa :think Ne on kummiskin tarkotettu toimimaan kovan vauhtipyörän kanssa.Originally posted by jr66 View PostMikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
Leave a comment:
-
Oiskohan sen vauhtipyörän paino.Originally posted by jr66 View PostMikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
Leave a comment:
-
Mikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
Leave a comment:
-
-
Se on vissiin aika väistämätöntä, mutta mietin kannattaisko vaihtaa öljyt kuitenkin samalla vaihdelaatikkoon ja yrittää valita sellainen öljy jolla ylimääräiset äänet/vapinat saa minimiin? Jos siis eri öljyt tuohon edes mitenkään vaikuttaa. Ajettu 154 tkm.Originally posted by Urpo_rotta View PostEpäilen vahvasti että kalkattaa lämpösenä riippumatta öljystä.
Edit. Jousitettu levy saattaa pelastaa vähän.
Leave a comment:
-
Epäilen vahvasti että kalkattaa lämpösenä riippumatta öljystä.
Edit. Jousitettu levy saattaa pelastaa vähän.
Leave a comment:
-
Sachs 765 asetelma kiinteellä vauhtiksella ja jousitetulla levyllä tulossa M54B30 koneeseen.
Epäilyttää rupeaako laatikko pitämään napinaa tyhjäkäynnillä.
Jos näin käy, voisiko Redlinen öljy (+ mahdollinen rvs-käsittely) auttaa?
Vaihteistona 5-lovinen S5D 320, johon suositellaan öljyksi MTF-LT-2.
Redlinen sivuilla ehdotetaan kyseiseen autoon D4 ATF-öljyä.
Leave a comment:
Leave a comment: