Paljonkos ootte ajelleet synteettisillä öljyillä ennen ku rupeatte vaihtamaan niitä? Entisessä aotossa mulla oli 10 000km rajana entäpäs sitte nyt kun auto ompi 325 e-36 -93 bensiinin imeksijä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
öljynvaihtokilometrit?
Collapse
X
-
Originally posted by jam76eiköhän ihan hyvä ole 10tkm tai kerran vuoteen...
Comment
-
-
Uusissa autoissa on yleensä jo15000-20000km öljyn vaihto välit mobil 1:llä! Itse vaihdan huolto ilmaisimen mukaan aina!"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by jam76en jaksanut niin paljoa amiskassa kuunnella mutta lisä-aineet eivät vaan jotenkin heti ala vaikuttamaan vaan täysin uusi öljy kuluttaa konetta!!!
Mielenkiintoinen "fakta", en ole kuullutkaan. Pitääpä yrittää saada lisävalaistusta jostain. Jos tosiaan pitää paikkansa, menee koko öljynvaihtopolitiikkani uudellenarviointiin. Totta on, että nykyöljyt kestävät hyvinkin pitkiä kilsoja ja monet autonvalmistajat suosittelevat jopa reilusti yli kymppitonnin vaihtovälejä.
Olen aloittanut autoiluni 70 -luvun alkupuolella, jolloin ajeltiin mineraaliöljyillä ja silloin oli välttämätöntä vaihtaa öljyt 5 tonnin välein. Asenne on peräisin sieltä. Pitäisi yrittää sopeutua tähän päivään.
_JeffLast edited by Jeff; 14-01-2005, 21:00.
Comment
-
Comment