näin ne amiskassa ainakin valehtelee herkkä-uskovaisille =) tiiä sitten asian oikeaa laitaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
öljynvaihtokilometrit?
Collapse
X
-
Originally posted by jam76en jaksanut niin paljoa amiskassa kuunnella mutta lisä-aineet eivät vaan jotenkin heti ala vaikuttamaan vaan täysin uusi öljy kuluttaa konetta!!!
(lue käytettyjä).Etpä todella ole jaksanut paljon kuunnella...Last edited by Heguli 31; 14-01-2005, 21:19.
Comment
-
-
Originally posted by jam76siis tarkoitan max. väliä... ja liian usein vaihdettuna öljy vaan kuluttaa konettaFuck the fuel economy! Sulzer & Sumitomo
Comment
-
-
Originally posted by kotkavaara arttuEi helvakko. Mistä näitä juttuja oikein tulee. Liian usein öljyjä vaihtaessa kone kuluu?? Miten se muka kuluu siitä, kun pintojen välinen aine (öljy) vaihdetaan paremaan ominaisuuden omaavaan. Laivakoneistossa kun työskentelen, niin meiltä lähetetään laboratorioon näyte systeemi-öljystä. Tiettyjä partikkeleita lisätään. Nauraisivat laboratoriossa, jos kertoisin tän.
Comment
-
-
Originally posted by jani73Ja koska öljyt on kuitenkin kehittyneet koko ajan, niin tuskin kovin paljoa metsään mennään, jos öljyt vaihdetaan huoltotarpeenilmaisimen ledien mukaan.
-Jeff
Comment
-
-
Ei vaan jokaisessa öljyn/suodattimen vaihdossa koneeseen pääsee melko hiovaviakin epäpuhtauksia, jotka toki aikansa kierrossa pyörittyään päätyvät lopulta suodattimeen. Nykyöljyjen suorituskyky kun on vielä täysin "tikissään" tuossa 7000km:n kohdalla, voi todellakin liian tiheä vaihtofrekvenssi jopa kuluttaa moottoria enemmän kuin hyödyntää maksimivaihtoväli. Nykykoneet kestää vaikka 35tkm:n vaihtovälejä paljon kauemmin kuin mikä on muun auton luonnollinen elinkaari.
Comment
-
-
Originally posted by HemiEi vaan jokaisessa öljyn/suodattimen vaihdossa koneeseen pääsee melko hiovaviakin epäpuhtauksia, jotka toki aikansa kierrossa pyörittyään päätyvät lopulta suodattimeen. Nykyöljyjen suorituskyky kun on vielä täysin "tikissään" tuossa 7000km:n kohdalla, voi todellakin liian tiheä vaihtofrekvenssi jopa kuluttaa moottoria enemmän kuin hyödyntää maksimivaihtoväli. Nykykoneet kestää vaikka 35tkm:n vaihtovälejä paljon kauemmin kuin mikä on muun auton luonnollinen elinkaari.
No, ei se mitään, tarkenna kantaasi huomenna.
Comment
-
-
Minä ainakin vaihdan sen huoltoväli ilmaisimen mukaan, joka on n.10 000km..
Turhaanhan se siellä on jossei sitä käytä..Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
MYYDÄÄN!
200-litran tynnyrillinen 6tkm ajettua Castrol TurboMax 15W-40 moottoriöljyä.
Olen ajanut näillä öljyillä ainoastaan kesäajoa ja vaihtanut aina tasan 6-tonnin välein.
Taatusti huolellisesti sisäänajettua öljyä nyt edullisesti. Käytetyn öljyn olen aina kaatanut samaan tynnyriin ja nyt tuo tynnyri olisi täynnä.
Älkää siis enää turhaan kuluttako moottoreitanne, vaan kaatakaa niihin sisälle valmiiksi sisäänajateut huippuöljyt.
Huom! ei sovellu käytettäväksi hydraulisille venttilikoneistoille. Tämä öljy ei ole täyssynteettistä.
5euroa/10L tai koko pönttö kerralla 80euroa!
Olisin laittanu myyntipalstalle, mutta täällä tää varmaan tavoittaa paremmin.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3MYYDÄÄN!
200-litran tynnyrillinen 6tkm ajettua Castrol TurboMax 15W-40 moottoriöljyä.
Olen ajanut näillä öljyillä ainoastaan kesäajoa ja vaihtanut aina tasan 6-tonnin välein.
Taatusti huolellisesti sisäänajettua öljyä nyt edullisesti. Käytetyn öljyn olen aina kaatanut samaan tynnyriin ja nyt tuo tynnyri olisi täynnä.
Älkää siis enää turhaan kuluttako moottoreitanne, vaan kaatakaa niihin sisälle valmiiksi sisäänajateut huippuöljyt.
Huom! ei sovellu käytettäväksi hydraulisille venttilikoneistoille. Tämä öljy ei ole täyssynteettistä.
5euroa/10L tai koko pönttö kerralla 80euroa!
Olisin laittanu myyntipalstalle, mutta täällä tää varmaan tavoittaa paremmin
Comment
-
Comment