Originally posted by mortimer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä kytkin m10 turboon??
Collapse
X
-
sama ongelma on mulla...kestävää(ja edullista) kytkintä tarvittaisiin m10b20 turbo koneeseen.
ei näytä olevan ihan tarkkaa tietoa siitä että miten se M30 kytkin sopii m10 koneeseen. jonku pitäis verrata niiden asetelmia keskenään, jos sattuis molemmat olemaan...voihan sitä motonettiinkin mennä m10 asetelma kourassa.
toinen epäselvä asia on m30 vauhtipyörän sopivuus. minkä kokoinen se on? ei näytä m10:issä olevan paljon tilaa isomalle vauhtipyörälle, entäs startti? jos onnistuu vaihtamaan vauhtipyörän mikä laatikko mahtaa käydä? kohta sitä ollaan vaihtamassa vautipyörää, laatikkoa, kardaania, perää... niin, pääseekö sitä sitten helpomalla(ja halvemalla) kun käyttää m30 kytkintä
joku kenellä todella on kokemusta ja varmaa tietoa asiasta voisi kertoa yhteensopivuudesta.315 turboprojekti -82
323i -81
323i -79
R80/7 -81
Comment
-
-
Kestävää ja halpaa ei ole keksitty..nim kokemusta juuri on ..
Tuo SAFFA:n asetelma on ihan paska....ei kestä ees vakio 325:essa ja oli ainakin itellä tosi susi laatua. Sintterillä voi sitten jo kestää jotain. en suosittele. vakio asetelma on vahvemmilla jousilla, mutta ei kestä asetelmana läjässä niin kauaa kun on yksi kiinnikelevy vähemmän liukulevyn kiinnityksessä kuin esim. tuossa saffassa. M3 on myös 3 kiinnike levyä liukulevyssä.
Suosittelen sach:sia tyyliin 618 ja siihen joko sintteri tai tuo sama levy mikä mullakin on. Sachs performance paras orgaaninen ovh.220e, kestää paljon lämpöäkin ja pito lähellä sintteriä. +480nm tehtaan lupaus eli siitä vielä ylöspäin pitäs mennä tuolla setillä. Eikä kuluta vauhtipyörää tms. niin paljon kuin tuo sintteri...tulee myös normaalituntuinen kytkin, pääsee emäntäkin kauppaan ..
vauhtipyöräksi teräsvauhtipyörä mallia vanhempi m10 tai M3...
nuo 6.2kg valuvauhtikset halkeaa kevyesti...itellä tuli n.7 hiushalkeamaa... tietty se miten sitä käyttää vaikuttaa asiaan, mutta itellä auto on ns. räppäily ajossa aika paljon joten en viiti enää mitään paskaa työntää kun kuitenkin on raskas kaasujalka....
vakiollakin voi pärjätä riippuen käyttötavasta...
vakioasetelma+sintteri on köyhän ratkaisu johonkin 300+hp asti ennen kun repeää liukulevy irti....Last edited by Suutari; 17-10-2005, 15:15.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
ruotsissa sanovat seuraavaa.. vakio kytkin uusi ja kitkapinnat kunnossa n. 300hp asti siitä 618 orgaanisella n.450nm/450hp asti ja tuosta ylöspäin jonnekkin 700nm asti sitten tuolla 618+sintterillä.
Toki riippuu hiukka käytöstä ja alaväännöistä myös...mutta tuossa jotain suuntia.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutariruotsissa sanovat seuraavaa.. vakio kytkin uusi ja kitkapinnat kunnossa n. 300hp asti siitä 618 orgaanisella n.450nm/450hp asti ja tuosta ylöspäin jonnekkin 700nm asti sitten tuolla 618+sintterillä.
Toki riippuu hiukka käytöstä ja alaväännöistä myös...mutta tuossa jotain suuntia.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Jatketaan vähä vanhaa topiccia eli onkos kellää tietoa paljonko tollai vakio m10b18 kytkin kestää heppoi/vääntöä ? paljonko voi ottaa tehoa irti ennenkuin luistaa ? Haulla ei oikein löytynyt muuta kuin tämä missä on E32 M30B30 moottorilla ajettu vakio kytkimellä luistamatta. Eli kestäis tuon 188hp/260nm ?
Comment
-
-
Originally posted by tussu jusu View Posteli on semmonen m10b18 turbo ja kytkin on aivan loppu ni mikä kytkin on halpa ja järkevä ja mistä saa esim pelkän levyn
Comment
-
Comment