Eiköhän ne molemmat sovi. Itse suosittelen tuota dls:än sarjaa, siitä isompi versio eli 6½ elementeillä pärjäsi varsin hyvin testeissä (kuten täällä on useaan kertaan todettu) ja myös itse kyseistä sarjaa kuulleena mulle valinta olisi tämä
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Mites kaveri väitti et äänenlaatu ei paranis paljookaan vaikka heittäis ton DLS 5.25:n kiinni. Miten on pareneeko ? Jos paranee paljonki?
Ja mul on siis kiinni ihan bemarin vakiokajarit.
Edit: Nii viel yks kysymys et mimmonen asennus homma toi on? Meneekö ihan vakio piuhoihin helposti ja vakio reikiin??
Mulla on kans tuo rakanteluinspiraatio vähän hiipunut kun vertaa mitä se oli 18v... Nykyään autona 325i e36 ja tähän tein viisvarttisille paikat oviin, alkuperäsen diskantin ja ovikotelon väliin. paneli on elementin kokoinen pyöreä ja sitä on sen verran jatkettu et se peittää alkup. diskantin paikat. Pala mustaa keinonahkaa vaan niskaan ja hyvä tuli... Diskantit on a-pilareiden alalaidassa ja ratkaisu soi hyvin. Panelin kanssa apukuskin puolella saa vain olla tarkkana että saa vielä hansikaslokeronkin auki... :wink:
Ps. Sieltä alkuperäispaikoilta jalkatilassa ei kyllä saa kunnon stereokuvaa millään, ellei sitten tee kickpanel-kötöstyksiä ja suuntaa elementtejä kohti...
ei sulla olis kuvia nimittäin itelläni alkaa BMW 325i E36 poppien rakentaminen ja vähän skaalailin niittä diskanttien paikkaa 5" keskosille ja olis kiva nähdä esimerkkiä?
joo en mäkään tiedä vielä mitä tekis tolle hifien suhteen joku erillissarja pitäisi eteen saada mutta onkelma on kun ei oiken mahdu midit noihin oviin paitsi jotkut 5" hyvällä säkällä ja taakse ei mitään hajua
tuossa oma ratkasu ongelmaan:
suljetut kotelot 5" ja diskanteille paikat peilikolmioihin, selkänojan sisään kotelo Hertz ES165 subille ja takana erillissarja Hertz.n HV100 (4")
tuossa oma ratkasu ongelmaan:
suljetut kotelot 5" ja diskanteille paikat peilikolmioihin, selkänojan sisään kotelo Hertz ES165 subille ja takana erillissarja Hertz.n HV100 (4") http://www.bmwtuningclub.net/forum/s...1&page=4&pp=10
aivan mutta ei jaksaisi käydä leikkimää über tunajaa ja alkaa raksaa koteloita lasikuidusta oviin saatika suurempia patentteja.
aivan mutta ei jaksaisi käydä leikkimää über tunajaa ja alkaa raksaa koteloita lasikuidusta oviin saatika suurempia patentteja.
siinä tapauksessa on aika toivotonta saada hyvää yms ääntä... toki reikä ovipahviin ja mdf korotuspala jne ja bitumii taakse saattaa toimii mut noh kokeilemalla selviää.... itse en vain halunnu tuhota alkuperäisiä ovia... eli kaikki on sillei et kohtuu nätisti saa myös pois jne
siinä tapauksessa on aika toivotonta saada hyvää yms ääntä... toki reikä ovipahviin ja mdf korotuspala jne ja bitumii taakse saattaa toimii mut noh kokeilemalla selviää.... itse en vain halunnu tuhota alkuperäisiä ovia... eli kaikki on sillei et kohtuu nätisti saa myös pois jne
niin pitää ittekin sitte alkaa leikkii kuidun ja puunkaa ku en haluis tuhoo noita ovipaneleita kanssa.
Tsiigaa toi mun juttu läpi jos siit sattuis olee jtn hyötyy.... ton suletun kotelon hyötynä muute viel se et ei tuu ongelmii ton oven resonoinnin kans kannattaa ottaa se oven koteloki hyöty käyttöön ni saat helpommin tarpeeks litroja.. ite laitoin noi kotelot sialla ja ruuvveilla kiinni... ruuvit tuli sinne lokeriin eli jos ottaa pois ei paista silmiin ihan mahottomasti ne pikkureiät. ja laita sit ovipahvejen taakse bitumii tai vastaavaa niin häviää ne vähätkin resonoinnit..
johdot saat vietyy kuskin ja kartturin jalkatilassa menevää johtokaukaloo pitkin ja selkänojassa onkin läpiviennit valmiina...
Tsiigaa toi mun juttu läpi jos siit sattuis olee jtn hyötyy.... ton suletun kotelon hyötynä muute viel se et ei tuu ongelmii ton oven resonoinnin kans kannattaa ottaa se oven koteloki hyöty käyttöön ni saat helpommin tarpeeks litroja.. ite laitoin noi kotelot sialla ja ruuvveilla kiinni... ruuvit tuli sinne lokeriin eli jos ottaa pois ei paista silmiin ihan mahottomasti ne pikkureiät. ja laita sit ovipahvejen taakse bitumii tai vastaavaa niin häviää ne vähätkin resonoinnit..
johdot saat vietyy kuskin ja kartturin jalkatilassa menevää johtokaukaloo pitkin ja selkänojassa onkin läpiviennit valmiina...
ok. kiitos paljo vinkistä eiköhän kaikki ole ihan kotia päin ku pitää alkaa tohon penarii duunaa niitä jonkulaisia hifejä ja vakiona siellä ei ole hirveesti noita vaihtoehtoja.
Asia erikseen tietenkin jos 2-tie järjestelmää tekee, mutta kyllä siinä kikkarissa _midi_ toimii, keskiäänet voi olla sitten vähä heikommalla
Jaa MIDrangea, eli keskiääntä meinaat? Bassot ja subit on erikseen, jos nyt viilaamaan lähdetään Ja joo kyllä itekkin tulee sanottua bassoja mideiksi, mut oli pakko kuitata takas
Comment