Originally posted by BMP
saako 6½ kajareita viritettyä e36 bemuun?
Collapse
X
-
Eiköhän ne molemmat sovi. Itse suosittelen tuota dls:än sarjaa, siitä isompi versio eli 6½ elementeillä pärjäsi varsin hyvin testeissä (kuten täällä on useaan kertaan todettu) ja myös itse kyseistä sarjaa kuulleena mulle valinta olisi tämä
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
Mites kaveri väitti et äänenlaatu ei paranis paljookaan vaikka heittäis ton DLS 5.25:n kiinni. Miten on pareneeko ? Jos paranee paljonki?
Ja mul on siis kiinni ihan bemarin vakiokajarit.
Edit: Nii viel yks kysymys et mimmonen asennus homma toi on? Meneekö ihan vakio piuhoihin helposti ja vakio reikiin??
Comment
-
ei sulla olis kuvia nimittäin itelläni alkaa BMW 325i E36 poppien rakentaminen ja vähän skaalailin niittä diskanttien paikkaa 5" keskosille ja olis kiva nähdä esimerkkiä?Originally posted by GonzalezMulla on kans tuo rakanteluinspiraatio vähän hiipunut kun vertaa mitä se oli 18v... Nykyään autona 325i e36 ja tähän tein viisvarttisille paikat oviin, alkuperäsen diskantin ja ovikotelon väliin. paneli on elementin kokoinen pyöreä ja sitä on sen verran jatkettu et se peittää alkup. diskantin paikat. Pala mustaa keinonahkaa vaan niskaan ja hyvä tuli...
Diskantit on a-pilareiden alalaidassa ja ratkaisu soi hyvin. Panelin kanssa apukuskin puolella saa vain olla tarkkana että saa vielä hansikaslokeronkin auki... :wink:
Ps. Sieltä alkuperäispaikoilta jalkatilassa ei kyllä saa kunnon stereokuvaa millään, ellei sitten tee kickpanel-kötöstyksiä ja suuntaa elementtejä kohti...
Comment
-
tämä bongattu -> www.lohjanjkaudio.fi/
siitä en tiiä saako noita tosiaankin, aattelin käydä jokupäivä kysäsee
6x9 teinikajarit...
x53
Comment
-
tuossa oma ratkasu ongelmaan:
suljetut kotelot 5" ja diskanteille paikat peilikolmioihin, selkänojan sisään kotelo Hertz ES165 subille ja takana erillissarja Hertz.n HV100 (4")
Comment
-
aivan mutta ei jaksaisi käydä leikkimää über tunajaa ja alkaa raksaa koteloita lasikuidusta oviin saatika suurempia patentteja.Originally posted by ice-cubetuossa oma ratkasu ongelmaan:
suljetut kotelot 5" ja diskanteille paikat peilikolmioihin, selkänojan sisään kotelo Hertz ES165 subille ja takana erillissarja Hertz.n HV100 (4")
http://www.bmwtuningclub.net/forum/s...1&page=4&pp=10
Comment
-
Originally posted by zimoaivan mutta ei jaksaisi käydä leikkimää über tunajaa ja alkaa raksaa koteloita lasikuidusta oviin saatika suurempia patentteja.
siinä tapauksessa on aika toivotonta saada hyvää yms ääntä... toki reikä ovipahviin ja mdf korotuspala jne ja bitumii taakse saattaa toimii mut noh kokeilemalla selviää.... itse en vain halunnu tuhota alkuperäisiä ovia... eli kaikki on sillei et kohtuu nätisti saa myös pois jne
Comment
-
niin pitää ittekin sitte alkaa leikkii kuidun ja puunkaa ku en haluis tuhoo noita ovipaneleita kanssa.Originally posted by ice-cubesiinä tapauksessa on aika toivotonta saada hyvää yms ääntä... toki reikä ovipahviin ja mdf korotuspala jne ja bitumii taakse saattaa toimii mut noh kokeilemalla selviää.... itse en vain halunnu tuhota alkuperäisiä ovia... eli kaikki on sillei et kohtuu nätisti saa myös pois jne
Comment
-
Tsiigaa toi mun juttu läpi jos siit sattuis olee jtn hyötyy.... ton suletun kotelon hyötynä muute viel se et ei tuu ongelmii ton oven resonoinnin kans
kannattaa ottaa se oven koteloki hyöty käyttöön ni saat helpommin tarpeeks litroja.. ite laitoin noi kotelot sialla ja ruuvveilla kiinni... ruuvit tuli sinne lokeriin eli jos ottaa pois ei paista silmiin ihan mahottomasti ne pikkureiät. ja laita sit ovipahvejen taakse bitumii tai vastaavaa niin häviää ne vähätkin resonoinnit..
johdot saat vietyy kuskin ja kartturin jalkatilassa menevää johtokaukaloo pitkin ja selkänojassa onkin läpiviennit valmiina...
Comment
-
ok. kiitos paljo vinkistä eiköhän kaikki ole ihan kotia päin ku pitää alkaa tohon penarii duunaa niitä jonkulaisia hifejä ja vakiona siellä ei ole hirveesti noita vaihtoehtoja.Originally posted by ice-cubeTsiigaa toi mun juttu läpi jos siit sattuis olee jtn hyötyy.... ton suletun kotelon hyötynä muute viel se et ei tuu ongelmii ton oven resonoinnin kans
kannattaa ottaa se oven koteloki hyöty käyttöön ni saat helpommin tarpeeks litroja.. ite laitoin noi kotelot sialla ja ruuvveilla kiinni... ruuvit tuli sinne lokeriin eli jos ottaa pois ei paista silmiin ihan mahottomasti ne pikkureiät. ja laita sit ovipahvejen taakse bitumii tai vastaavaa niin häviää ne vähätkin resonoinnit..
johdot saat vietyy kuskin ja kartturin jalkatilassa menevää johtokaukaloo pitkin ja selkänojassa onkin läpiviennit valmiina...
Comment
-
Tuossa muutama kommentti oli ettei kikkareissa saa midejä toimimaan. Minkähän takia niitä ei sitten saisi toimimaan?
Asia erikseen tietenkin jos 2-tie järjestelmää tekee, mutta kyllä siinä kikkarissa _midi_ toimii, keskiäänet voi olla sitten vähä heikommalla
EX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
Jaa MIDrangea, eli keskiääntä meinaat?Originally posted by Aksu|Asia erikseen tietenkin jos 2-tie järjestelmää tekee, mutta kyllä siinä kikkarissa _midi_ toimii, keskiäänet voi olla sitten vähä heikommalla
Bassot ja subit on erikseen, jos nyt viilaamaan lähdetään
Ja joo kyllä itekkin tulee sanottua bassoja mideiksi, mut oli pakko kuitata takas
S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
Comment