Pitäis iteki laittaa jossain vaiheessa subbari takakonttiin. On valmiiksi kotelossa, että ongelma on vaan se että miten se pysyy. Pysyyköhän se miten hyvin jos laittaa vaikka jollain tarranauhalla kiinni? Vai pitääkö se ihan ruuvata tai jotain?
Saako ne kaapelit muuten hienosti piiloon johonki? Ja kun nyt kysytään niin kysytään vielä että miten se suksipussi lähtee irti? Onko millä tavalla kiinni?
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Oisko jollain mittoja tuollaiseen koteloon mikä tulee tuonne sivuun? Kummankin puolen mieluiten ja mitkä elementit? 10" vai 12"? Itse ajattelin kummallekkin puolelle 10" elementtiä.. Vahvistin sitte tonne hattuhyllyn alle..
tuossa oma väköstys..
lasikuidusta ja vanerista alkuperäisen luukun päälle tehty. pitäs joku ritilä vielä
kehitellä ettei tarvii kovin usein bassoja ostella..
tilavuutta sai vähä reilu 20 litraa mikä on aika optimaalinen tuolle bassolle..
vahvistimen halusin piiloon nii laitoin sen tuonne toisen luukun alle. kaapelit sai piiloon alkuperäisen johtosarjan kans samaan nippuun.. mitään muuta ei jääny näkösälle ku basso.
Eiköhän sen saa pultattua kontinpohjan tukirakenteisiin kiinni, tai sitten hattuhyllyyn. Luulisi kolmiysin kontinpohjasta tosiaan löytyvän myös hyviä kiinnityspaikkoja. Eli verhoilua/luukkuja vähän auki ja katsomaan
Kulmaraudoilla ja pikkuruuveilla itellä ollut. Ja yhdessä autossa mustekaloilla (nopee ja einiinhyväratkaisu) ja kyllä se niilläki sielä pysyi.
Ei kyllä oo käyny mielesäkää.... On ne kuitenki ollu aina kontin etureunassa ettei tuu vauhdilla siihen selkä nojaan jos tulee, vaan tiiäppä sitte.
mä tiiän yhen ojaanajon jossa bassoloota oli "kiinni" mut kuitenkin tuli tuulilasiin että jysähti,kuskin onneksi vänkärin puolelle ja yksin oli liikenteessä
mä tiiän yhen ojaanajon jossa bassoloota oli "kiinni" mut kuitenkin tuli tuulilasiin että jysähti,kuskin onneksi vänkärin puolelle ja yksin oli liikenteessä
mikä auto oli kyseessä?
tuli vaan mieleen, että corollan tms. pahvisen hattuhyllyn läpi varmaan tuleekin, e39:n kontti on aika kassakaappi kuitenkin...
mikä auto oli kyseessä?
tuli vaan mieleen, että corollan tms. pahvisen hattuhyllyn läpi varmaan tuleekin, e39:n kontti on aika kassakaappi kuitenkin...
no toki auto oli joku 80-luvun mitsu galantti mut ihan esimerkkinä vain
ei siinä takapenkki paljon jarruttanu ku läpi tuli mut eihän e39 ja riisejä voi verrata mitenkään
Tuollaista E39 Touringin orkkis-Nokia-subin paikalle sopivaa aavistuksen järeämpää subia tässä on värkätty. Tilavuu ~ 15 litraa ja elementtinä Rainbow Amboss 10". Kotelo on tehty teräksestä seinämäpaksuuden minimoimiseksi ja näin tilavuuden kasvattamiseksi. Tarkoitus on laittaa alkuperäinen sivupaneeli tuohon päälle, toki 10" reiällä varustettuna. Vielä on hiukan auki mihin vahvistimen sijoittais..?
tuossa oma väköstys..
lasikuidusta ja vanerista alkuperäisen luukun päälle tehty. pitäs joku ritilä vielä
kehitellä ettei tarvii kovin usein bassoja ostella..
tilavuutta sai vähä reilu 20 litraa mikä on aika optimaalinen tuolle bassolle..
vahvistimen halusin piiloon nii laitoin sen tuonne toisen luukun alle. kaapelit sai piiloon alkuperäisen johtosarjan kans samaan nippuun.. mitään muuta ei jääny näkösälle ku basso.
Tuollaista E39 Touringin orkkis-Nokia-subin paikalle sopivaa aavistuksen järeämpää subia tässä on värkätty. Tilavuu ~ 15 litraa ja elementtinä Rainbow Amboss 10". Kotelo on tehty teräksestä seinämäpaksuuden minimoimiseksi ja näin tilavuuden kasvattamiseksi. Tarkoitus on laittaa alkuperäinen sivupaneeli tuohon päälle, toki 10" reiällä varustettuna. Vielä on hiukan auki mihin vahvistimen sijoittais..?
Näyttää kyllä hyvälle tuo toteutus. Mites ois se vahvistimen sijoitus tuohon varapyöräkotelon välilevyyn?
Itsellä ollut samanlainen suunnitelma päässä hautumassa. Tarkoituksena istuttaa lasikuitukoppaan 8" subi. Pahvimuotin jo teinkin, mutta motivaatio ollut nyt hukassa projektin loppuun viemiseen.
540ia m-sport touring -98 Ex bmw:e30 320 m-tech1 cabriolet, e36 328 m-sport touring, e36 325ia sedan
Comment