Originally posted by Will_E39
View Post
E39 subbari asennuskuvia?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by TJJ View PostHillityillä tasoilla tuo soi ihan hyvin, "kovempaa" soitettaessa elementin liikerata loppui. Tuohon pitäisi etsiä elementti joka on tarkoitettu freeair-asennukseen, tuo minun kokeilema ei ollut. 12" elementinkin saa sopimaan, silloin osa sivuista jää piiloon mutta ei kuitenkaan kovin paljon. Siis paksu mdf-levy penkin taakse ja elementti kiinni levyn takapuolelle jolloin kartiolla on liikevaraa.
tota vois kyllä kans kokeilla ihan vaan mielenkiinnosta:think toki mulla taas totakin hommaa rajottaa se kun ei voi koko aikaa pitää sitä kyynärnojaa alhaalla koska kuitenkin 5 henkee autossa jos koko perheen kans liikkeelle lähetään mut yksin liikkuessa sais jotain ääntä aikaane39 520ia-96
Comment
-
-
Originally posted by Will_E39 View Posttota vois kyllä kans kokeilla ihan vaan mielenkiinnosta:think toki mulla taas totakin hommaa rajottaa se kun ei voi koko aikaa pitää sitä kyynärnojaa alhaalla koska kuitenkin 5 henkee autossa jos koko perheen kans liikkeelle lähetään mut yksin liikkuessa sais jotain ääntä aikaane39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
-
Originally posted by Will_E39 View Postkuuluuko tuo kabiiniin kuinka hyvin?
tuli tostakin ratkasusta vähän isompi mitä oli alunperin mielessä.. painettahan tuo halpis muki ei tuota juuri nimeksikään mutta soi ihan näpsäkästisigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostNäillä mun säädöillä just sopivasti! täydentää mukavasti kuunneltavaa musiikkia ei hakkaa yli koko biisiä bassomössöks
tuli tostakin ratkasusta vähän isompi mitä oli alunperin mielessä.. painettahan tuo halpis muki ei tuota juuri nimeksikään mutta soi ihan näpsäkästi
onko sulla mitään aukkoja hattuhyllyssä? itellä aikoinaan oli 12" basso suljetussa laatikossa ja sisälle ei kuulunu kerrassaan mitäänkyllä perkele pellin räminät kuulu ulkona kovempaa ku basso sisällä
toki mulla oli basso suunnattu taaksepäin mikäli sillä mitään vaikutusta oli mut hienoa jos toimii
e39 520ia-96
Comment
-
-
Originally posted by Will_E39 View Postonko sulla mitään aukkoja hattuhyllyssä? itellä aikoinaan oli 12" basso suljetussa laatikossa ja sisälle ei kuulunu kerrassaan mitäänkyllä perkele pellin räminät kuulu ulkona kovempaa ku basso sisällä
toki mulla oli basso suunnattu taaksepäin mikäli sillä mitään vaikutusta oli mut hienoa jos toimii
sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Nostetaanpas vanha topic, jos jotain kiinnostais tällainen vaihtoehto.. Eli tarkoitus oli tehdä mahdollisimman hyvin konttiin sulautuva alkuperäis"henkinen" kotelo.
Homma lähti siitä että hommasin purkuosana tuon akun päällä olevan verhouslevyn ja leikkasin siitä pois tuon säilytyslaatikon, jonka jälkeen laminoin lasikuitua päälle:
Kun lasikuidun seinämävahvuus oli sopiva, tein vanerista elementille asennusrenkaan:
Sitten päälle vaan kangasta hartsin kanssa ja lasikuitua päälle. Kankaan ja kotelon väliin laitoin kuitenkin folion, että sain tuon kotelon etuseinän vielä irti. Näin sain laminoitua tuon renkaan etuseinään molemmin puolin..
Lopuksi sisälle reilusti hiekkahartsia ja sekaan laitoin lisäksi lasikuitumaton leikeltyjä palasia.. Lisäksi muotoilin noita reunoja paremmin tuon paneelin muotoihin lasikuitupakkelilla ja pakkeloin muutenkin vähän koteloa:
Lopuksi verhoilin tuon molemmin puolin ja löin vanut sisään:
Kotelon toimivuudesta ei ole vielä tietoa, kun pitäisi vahvistimen paikkaa vielä arpoa.. Kun piiloon pitäisi sekin saada..sigpic
E39 530da M-sport Individual
E36 320i Cabrio DIY M-sport
Ex. E46 320d Touring M-sport II
Ex. E36 325i Sedan DIY M-sport
Ex. E30 316i 2d "Winter drifter"
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostÄlyttömän hieno asennus, farkkuun vissiin noita tehty enemmän kuin sedaniin.
Pitää itsekin miettiä mimmosen rakentelis, 10'' Spl Dynamicsin Pro-series ois tarkoitus johonkin tunkea kun semmosia olis kaks ylimääräisenä..sigpic
E39 530da M-sport Individual
E36 320i Cabrio DIY M-sport
Ex. E46 320d Touring M-sport II
Ex. E36 325i Sedan DIY M-sport
Ex. E30 316i 2d "Winter drifter"
Comment
-
-
No jo on purukalla pätevännäköisiä virityksiä!
Itsellä on samassa kotelossa 2 kpl 12" subbaria vierekkäin ja keskellä iso refleksiputki. Kotelo ei edes mahdu leveysuunnassa penkkejä vasten, vaan se on siinä takakontin suuaukolla niin ettei konttiin mahdukkaan mitään muuta.
Iso auto ilman tavaratilaa. -.-Ex:
Maxda 626 -99
Opel Astra GTC -05
NYT:
BMW e39 520i -01
Comment
-
Comment