Mitenkä mahtaisi luonata e39:iin alpinen soittimen (9853r) vaihto sen normaalin cd-pesän tilalle, niin että mid näyttö säilyisi?
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Itsellä on nyt kiinni JVC:n 2-din dvd-soitin. Se ei mahdu tarpeeksi syvälle ja alkuperäistä soittimen tukirakennetta joutui vähän silpomaan että sai paikalleen. Parhaillaan olen väsäämässä korotuspalaa, että saa nätisti kiinni. Eli vaivatta se ei sinne mene, mutta hieman kun näkee vaivaa niin onnistuu kyllä. Voin laittaa vaikka kuvia valmiista projektista! ..ja autohan oli e39 -96
Oliko joku saanut ja kuinka hyvin passaamaan tuollasta tupladinsoitinta E39:iin? Jossain vaiheessa jollakulla oli sovittelua meneillään mutta mitenhän siinä mahtoi käydä?
Mitenkä mahtaisi luonata e39:iin alpinen soittimen (9853r) vaihto sen normaalin cd-pesän tilalle, niin että mid näyttö säilyisi?
helposti.. jonkun verran joutu modaamaan mutta kyllä se siitä.. itse laitoin viikonloppuna alpine 9853r soittimen silleen että mid näyttö jäi toimimaan ja soittimen kaikki näppäimet on käytössä..
----------------------------------
Soodapuhallusta Uudellamaalla
E30 325 Cabrio - 91
Mersseedes sprinter 315 -06
Ex talvitaxi e30 316i -88
Ex e39 530dA -00
Ex Toyota hiace 4WD -02
helposti.. jonkun verran joutu modaamaan mutta kyllä se siitä.. itse laitoin viikonloppuna alpine 9853r soittimen silleen että mid näyttö jäi toimimaan ja soittimen kaikki näppäimet on käytössä..
Ja niitä kuviakin voisi laittaa että nähään muutkin miten se siihen passaa, kiitos
Mitä sieltä joutu modailemaan??
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Itse itselleni vastaten selvittelin hieman asiaa. 98/7 ja siitä eteenpäin valmistetuissa e39:seissä 2din soittimen asentaminen on hankalaa johtuen ilmapuhallusputkien sijainnista. 96-98/6 valmistettuihin 2din soitin pitäisi mennäs siirtämällä vain hieman niitä johtoja siellä takana. Eli minulla ainoaksi hankalaksi asiaksi jäisi sovitelevyn hommaaminen tai tekeminen.
Originally posted by BaljonMoottorissaWikojaView Post
Itse itselleni vastaten selvittelin hieman asiaa. 98/7 ja siitä eteenpäin valmistetuissa e39:seissä 2din soittimen asentaminen on hankalaa johtuen ilmapuhallusputkien sijainnista. 96-98/6 valmistettuihin 2din soitin pitäisi mennäs siirtämällä vain hieman niitä johtoja siellä takana. Eli minulla ainoaksi hankalaksi asiaksi jäisi sovitelevyn hommaaminen tai tekeminen.
Korjataan hieman: eli ihan sama juttu 96-98/6 vuosmallin e39. Siellä menee ne puhallusputken muovit just niin että jää parista, kolmesta sentistä kiinni sen soittimen upotus.
Eli taitaa olla samanlainen homma kaikissa e39:ssä, tuo että ei mene suoraan 2din soitin.
juu laitan kuvia kunhan muistan ottaa kameran autolle mukaan..
jouduin modaamaan sitä soittimen rautakehikkoa, samassa on se puulista kiinni. (ostin purkaamolta uuden kehikon, ja leikkasin kehikosta puolet pois niin mahtuu 1din soitin sinne. sitte muokkaamaan sitä muovi sovitus levyä sopivan kokoseks et mahtuu siihen ajotietokoneen ja kojelaudan väliin. ja ei muutaku soitin kiinni. enää pitäs saada jostain soittimen luukun jalopuu lista, jotta vois viimeistellä työn, mutta kelpaa se ilman listaakin.
Soodapuhallusta Uudellamaalla
E30 325 Cabrio - 91
Mersseedes sprinter 315 -06
Ex talvitaxi e30 316i -88
Ex e39 530dA -00
Ex Toyota hiace 4WD -02
Comment