Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Navigaatio ja sen päivittäminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• camppa
    replied
    Tilasin täältä: http://www.bmwnavi.eu/ Navigaattorin päivitys levyn jolla saa tiekamerat hälyyttämään, päivä/yö näytön ja 3D näkymän.
    ja uusimman 2012 high europe kartta levyn.
    Ongelma on sellainen että kun olin päivittänyt navigaattorin ja tehnyt kaikki niin kuin ohjeissa sanotaan, laitoin karttalevyn sisään lukee näytössä vaan Note: Wait a moment.... eikä se siitä muutu mihinkään! eli karttaa ei tule näkyviin ollenkaan! mikähän tässä mättää!!

Autossani on DVD lukija ja 16:9 näyttö eli MK4

Kokeilin vanhaa 2009 levyä ja se toimii kyllä.....
    Last edited by camppa; 22-11-2011, 18:00.

Leave a comment:

• mailman
    replied
    Originally posted by rakkuj View Post
    Pitäisikö tuon toimia myös -08 autossa professional navin kanssa.
    Systeemissä nuo CD- ja DVD-soittimet.

Sähköpostilla kyselin ja väittivät että toimii?

Onko jollakin käytännön kokemuksia näistä paivityslevyistä.

Itsellä käytössä nyt vuoden 2009 originaali karttalevy.
    No eikös tuo noiden sivujenkin mukaan pitäisi toimia sinulla?
    Ja muistaakseni ihan tässä topicissa on paritkin maininnat, että ovat tilanneet tuon ja on toiminut

Leave a comment:

• rakkuj
    replied
    Pitäisikö tuon toimia myös -08 autossa professional navin kanssa.
    Systeemissä nuo CD- ja DVD-soittimet.

Sähköpostilla kyselin ja väittivät että toimii?

Onko jollakin käytännön kokemuksia näistä paivityslevyistä.

Itsellä käytössä nyt vuoden 2009 originaali karttalevy.

Originally posted by api-75 View Post
    Näyttäisi siltä, että vuoden 2012 kartta on nyt julkaistu.

Itse ainakin tilailin tuolta...

Leave a comment:

• api-75
    replied
    Originally posted by 5er View Post
    Veikkaisin että lokakuussa tulee 2012 kartat.
    Näyttäisi siltä, että vuoden 2012 kartta on nyt julkaistu.

Itse ainakin tilailin tuolta...

Leave a comment:

• mailman
    replied
    Originally posted by MTH View Post
    Voisittekos valaista, mikä naviversio minulla mahtaa olla? Auto (E46 coupe) lähteny tehtaan linjalta 9/2002, on kuitenkin vuosimallia 2003. DVD-naviboksi ja kuuden levyn cd-vaihtaja takakontissa ja kojelaudassa pieni nuolinavi kasettisoittimineen. Tähän olisi kiva saada jonkinlaista päivitystä, koska navi tunnistaa Suomessa vain Tampereen ja Helsingin seudun, taitaa olla vuoden 2004 kartasto DVD-boksissa...
    Siis sinun navilukija on MKIV, ja näyttönä "vain" tuo nuolinavi.
    Tähän käsittääkseni pätee samat tarinat ja softat mitä on jauhettu täällä.

Leave a comment:

• MTH
    replied
    Voisittekos valaista, mikä naviversio minulla mahtaa olla? Auto (E46 coupe) lähteny tehtaan linjalta 9/2002, on kuitenkin vuosimallia 2003. DVD-naviboksi ja kuuden levyn cd-vaihtaja takakontissa ja kojelaudassa pieni nuolinavi kasettisoittimineen. Tähän olisi kiva saada jonkinlaista päivitystä, koska navi tunnistaa Suomessa vain Tampereen ja Helsingin seudun, taitaa olla vuoden 2004 kartasto DVD-boksissa...
    Last edited by MTH; 28-10-2011, 17:26.

Leave a comment:

• mailman
    replied
    Originally posted by E.K. View Post
    mulla e39 m-sport valmistettu 08/2001 käyttöönotto 05.2002 ja MK4 dvd navi löytyy takakontista olisko vaihdettu navi uudempaan jossain välissä. auto mahdollisesti ollut uutena liikkeen näyttelyautona...
    Voihan se olla vaihdetukin, hommahan ei ole järin suuri, ehkä 5min

Leave a comment:

• E.K.
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    Mahtaa sulla olla kuitenkin MK2, koska MK3:ssa on vasta tuo DVD -merkintä. Malli vaihtui vuonna 2001, loppuvuodesta...
    mulla e39 m-sport valmistettu 08/2001 käyttöönotto 05.2002 ja MK4 dvd navi löytyy takakontista olisko vaihdettu navi uudempaan jossain välissä. auto mahdollisesti ollut uutena liikkeen näyttelyautona...

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    Mahtaa sulla olla kuitenkin MK2, koska MK3:ssa on vasta tuo DVD -merkintä. Malli vaihtui vuonna 2001, loppuvuodesta...
    DVD-luku on vasta MK4:ssa.

Leave a comment:

• expertti
    replied
    Originally posted by koomake View Post
    Mites kun heidän netti sivuilla lukee/näyttää että pitäisi olla takakontissa oleva levynlukija semmoinen missä on edessä joku DVD merkki? Mulla ei ainakaan sellaista lukijaa ole jotenka toimiikohan ko softa? Mutten kyllä tuntuisi olevan tuo mk3 järjestelmä (ainakin 16:9 näyttö ja auto e39 525 -2001)

Leave a comment:

• mailman
    replied
    Onko kellääb kokemusta siitä että lukeeko MK3 (CD laite) navigaattori laite cd-rw levyjä vai pitääkö aina tuhlata yksi R levy kun haluaa jotain uutta/muuttaa ?
    Heikosti. Pahimmassa tapauksessa vielä rw levy rikkoo sen lukijan, on meinaan aika pirun kranttu...

Leave a comment:

• koomake
    replied
    Onko kellääb kokemusta siitä että lukeeko MK3 (CD laite) navigaattori laite cd-rw levyjä vai pitääkö aina tuhlata yksi R levy kun haluaa jotain uutta/muuttaa ?

Leave a comment:

• Driver22
    replied
    Osaisikohan joku neuvoa mistähän voisi ladata noitta kartta levyjä (CD versio)? Torrenttina tms..
    Minä ainakin löysin ihan merirosvolahdesta 2011-businesskartan. Eli business-navi tarvii business-levyn ja pro-navi pro-kartan... kannattaa kokeilla eri hakusanoilla.

Edit:

BMW Professional 2011

BMW Business 2011
    Last edited by Driver22; 23-09-2011, 23:51.

Leave a comment:

• Esal
    replied
    Ei oikein taho löytyä...
    Sen ei tarvi olla mikään bmw cd, vaan omassani toimii vdo dayton yhteensopiva cd, kunhan on skandinavia versio...

Leave a comment:

• koomake
    replied
    Ei oikein taho löytyä...

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡